خرید توستر فلر

تاریخ انتشار:
1403/2/30 11:59:38

توستر یکی از وسایل مهم در آشپزخانه است که بیشتر مردم از آن استفاده می‌کنند. برای خرید اقساطی توستر فلر به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید توستر فلر


مایكروویو، ماكروفر،آون‌توستر و توستر 

اگر شاغل باشید و یا در بیرون از خانه کار داشته باشید و در داخل یخچال هم از شب قبل غذایی مانده باشد، نیاز دارید که یک دستگاه غذایتان را به راحتی گرم کند. قدر این را کسانی می‌دانند که خسته و گرسنه به خانه برمیگردند! 

 برای این کار چند گزینه داریم که یکی از آن‌ها قابلمه است و باید قبل از آن مقداری آب به غذا اضافه کنیم. احتمال سوختن غذا نیز هست! از طرفی احتمال دارد تا همه سطح غذا به یک اندازه گرم نشود و یا شستن قابلمه آن سخت باشد!

مایکروویو یا مایکروفر نیز راهی از گزینه‌ها است، اما دستگاه ساده‌تری وجود دارد که به آن آون توستر یا اجاق توستر می‌گویم. حالا این سوال پیش می‌آید که آون توستر چیست و چه تفاوتی با مایکروویو دارد؟ و چه تفاوتی با توستر ساده دارد؟

توسترهای معمولی فقط می‌توانند نان صبحانه را برای شما گرم کنند، قیمت کمی دارند و مکان خیلی کمی از آشپزخانه را در بر می‌گیرد و دو مدل 4 و 2 برشه دارند.

اما اون توستر علاوه بر تست کردن نان، کاربردهای دیگری مانند درست کردن پیتزا، پختن همبرگر، کباب کردن گوشت، برشته کردن و گریل مرغ و گرم کردن غذا دارد. با خرید نقدی یا اقساطی توستر فلر در کارهایتان سرعت را به وجود آورید.

آون توسترها عملکردی بهتر از توسترهای معمولی دارند. می‌توانید از آن‌ها برای پخت و پز غذا استفاده كنید، از این جهت به مایکروویوها شباهت زیادی دارند.

در آون توستر اجزایی داخلی وجود دارد كه با كمک مادون قرمز گرما تولید می‌كنند و غذای شما را می‌پزند، در حالی که در مایکروویوها غذا با استفاده از امواج الکترومغناطیسی گرم می‌شود و سپس می‌پزد. با خرید اقساطی توستر فلر در وقت صرفه‌جویی نمایید.

مایعات با سرعت بالایی در مایکروویو ها به جوش می‌آیند. در حالی که در توسترها این کار شدنی نیست، یعنی برای پختن غذاهای آبدار و چربی‌دار مایکروویو بهتر عمل خواهد کرد. در آون توستر زمان بیشتری را برای پختن و گرم کردن غذا نیاز دارید.

آون توسترها ارزانتر از مایکروویوها هستند و مصرف انرژی آن‌ها نیز کمی بیشتر از مایکروویوها می‌باشد. خرید نقدی یا اقساطی توستر فلر را در قسطی کلاب انجام دهید.

خرید توستر

ممکن است این سوال برای شما پیش آید که برای خرید آون توستر به چه نکاتی توجه کنید؟ از همه مهمتر اندازه و ظرفیت مناسب آون‌توستر با توجه به فضای آشپزخانه‌تان است. برای ظرفیت داخلی باید بدانید که چه نوع غذاهایی را به چه حجمی استفاده می‌کنید. با خرید اقساطی توستر فلر آرامش را کسب نمایید.

خرید توستر فلر

كمپانی فلر در سال 1994 میلادی در كشور آلمان متولد شد. در حال حاضر محصولات باكیفیت این شركت در كشورهای مختلف دنیا من جمله ایران به فروش می‌رسد. خط تولید این شركت آلمانی در چین و تركیه است. محصولات فعلی تحت لیسانس آلمان تولید می‌شوند.

یكی از بزرگ‌ترین چشم‌اندازهای كوتاه مدت و بلندمدت این كارخانه، به تولید رساندن كلیه لوازم خانگی باكیفیت بسیار بالا است. جالب است بدانید كه این شركت در اوایل كارش به مدیریت کالاهای مصرفی خانوارها در داخل و خارج از کشورش مشغول بود، سپس به تولید لوازم خانگی روی آورد.

فلر در آلمانی به معنای پویایی، انعطاف‌پذیری، پیشرفته و نوآورانه ‌بودن است! در طول زمان این شرکت تغییر و تحول‌های بی‌شماری داشته و حتی لوگوی این شرکت نیز تغییر پیدا کرده است. محصولات این شرکت، بر اساس نیاز و مسائل روحی و جسمی انسان‌ها در نظر گرفته می‌شود.

در سال 2016 برندی به نام متئو یا متیو به این كمپانی پیوسته است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی توستر فلر در قسطی کلاب فراهم شده است.

خرید اقساطی توستر فلر

قسطی کلاب که معرف حضورتان است، بزرگترین پلتفرم تامین کالاهای داخلی و خارجی که امکان خرید به صورت اقساطی را در کنار خرید نقدی کالا فراهم آورده است و با تعیین مبلغ و زمان اقساط توسط مشتری به یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی نسبت به رقبایش تبدیل شده است. با خرید توستر فلر از این سایت، حس لذتی عمیق را تجربه کنید!

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی محصولات جی پلاس

فروش اقساطی محصولات جی پلاس
برند جی پلاس جز بهترین برندهای ایرانی است که سبد محصولاتی کاملی دارد. برای خرید اقساطی محصولات جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت...

خرید اقساطی لباس شویي ایکس ویژن

خرید اقساطی لباس شویي ایکس ویژن
یکی از برندهای موفق ایرانی که محصولات پرفروشی دارد، ایکس ویژن می‌باشد. برای خرید اقساطی لباس شویي ایکس ویژن به بخش ماشین...