خرید قسطی اتوبخار فیلیپس

تاریخ انتشار:
1403/2/26 16:54:31

اگر شما قصد خرید قسطی اتوبخار فیلیپس را دارید، پیشنهاد ما به شما سایت قسطی کلاب می‌باشد. تنها کافی است به بخش اتو در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی اتوبخار فیلیپس


اتو بخار استثنایی فیلیپس 

آراستگی و زیبایی ظاهر افراد، یکی از اوامر مهم در نشان دادن شخصیت است. از جمله مواردی که در جلسات و مهمانی‌ها مورد توجه همگان می‌باشد منظم بودن و به اصطلاح اتو کشیده بودن لباس‌ها است. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی در جهان، اتو بخارهای کارآمد و نوین برای از بین بردن چین و چروک البسه طراحی شده‌اند. شرکت فیلیپس، بزرگ‌ترین تولید کننده لوازم خانگی به معرفی و عرضه این محصول می‌پردازد.

اتو بخار فیلیپس در کشور هلند و همچنین اندونزی ساخته و تولید می‌شود و در ایران عزیزمان نمایندگی پخش آن دایر است. شما می‌توانید به راحتی با خرید قسطی اتوبخار فیلیپس، تجربه استفاده از آن را به دست آورید. 

انواع اتو بخار

شرکت فیلیپس یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی لوکس است که اتو بخار فیلیپس یکی از نوآوری‌های آن به شمار می‌رود. این محصول با طراحی زیبا، شیک و با توجه به نیاز مشتری در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. با خرید اقساطی اتوبخار فیلیپس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

توان دستگاه، قابلیت ضد رسوب، سیستم ضد چکه، فشار بخار و هوشمند یا دستی بودن محصول، از مشخصات بارز و مهم برای یک اتو بخار است. اتو بخار‌های شرکت فیلیپس به دو دسته هوشمند و دستی تقسیم می‌شوند. اتوهای هوشمند، جنس پارچه را تشخیص می‌دهند و دما را بر اساس نوع پارچه تنظیم می‌کنند، با استفاده از این نوع اتو، امکان سوختن لباس وجود ندارد. 

گروه دوم اتوهای دستی هستند که برای تنظیم دما دکمه‌ی ولوم دارند. بنابراین دمای مورد نظر باید با دست تنظیم شود. با خرید قسطی اتو بخار فیلیپس می‌توانید از مزایای مختلف این محصول بهره‌مند شوید. برای خرید قسطی اتوبخار فیلیپس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های اتو بخار فیلیپس

مهم‌ترین نکته در مورد انتخاب یک اتوی مناسب، کیفیت و جنس کفی اتو بخار است. برای اینکه مشکلاتی نظیر چسبیدن کف اتو به لباس و برق انداختن روی پارچه موقع اتو زدن به وجود نیاید باید از کیفیت خرید خود اطمینان حاصل کنید. اتو بخار فیلیپس این مورد را در نظر گرفته و از بهترین نوع کفی استیم گلاید استفاده کرده است. اتو فیلیپس با کفی صاف و ضد خش، به آسانی روی لباس‌ها حرکت می‌کند. 

هر چه تعداد روزنه‌های موجود در کفی بیشتر باشد بخاردهی بهتر صورت می‌گیرد و چین و چروک لباس به راحتی باز می‌شود. هم‌چنین جالب است بدانید که انتقال حرارت حاصل از کفی اتو به درون لباس، باعث از بین رفتن باکتری‌های موجود بر سطح البسه می‌شود. جنس کفی اتو از مهم‌ترین عوامل موثر بر کیفیت اتوکشی لباس‌ها است.

یکی دیگر از خصوصیات اتو بخار فیلیپس به عنوان یک لوازم خانگی مدرن، سیستم دفع سریع است. رسوبات موجود در آب، درون مخزن مجزای تعبیه شده در اتو، ذخیره و به سادگی تمیز می‌شوند. این قابلیت یک ویژگی مثبت برای عملکرد طولانی مدت بخار در اتو است.

گاهی در بین البسه، لباس‌هایی هستند که در تماس با آب داغ رنگ می‌دهند. سیستم ضد چکه اتو به شما کمک می‌کند تا اتو کشی، بهتر انجام شود و از آسیب رسیدن به رنگ و بافت پارچه جلوگیری شود. در ضمن هر چه مخزن دستگاه، گنجایش آب بیشتری داشته باشد می‌توانید مدت زمان طولانی‌تری از اتو بخار استفاده کنید و تعداد لباس بیشتری را اتو بزنید. 

جنس بدنه اتو بخار فیلیپس از پلاستیک abc ساخته شده است. این جنس بدنه، استحکام بالایی دارد و در برابر فشار و ضربه‌های مختلف مقاوم است. میزان توان مصرفی در اتو نیز نشان دهنده‌ قدرت موتور است. با خرید اقساطی اتوبخار فیلیپس، دل‌خوشی هنگام خرید را تجربه کنید.

خرید قسطی اتوبخار فیلیپس

با توجه به مزایای کاربردی اتو بخار، وجود این محصول در منزل برای آسایش و راحتی خانواده بسیار ضروری است. بهره‌مندی از فروش قسطی لوازم خانگی، برای بسیاری از مشتریان یک آرزو است. شاید به دلایل مختلف اقتصادی، امکان خرید نقدی لوازم خانگی برای شما مهیا نباشد. اما نگران نباشید. چرا که سایت قسطی کلاب با شرایط ویژه و آسان، فرصت خرید اقساطی اتوبخار فیلیپس را برای متقاضیان فراهم کرده است. با مراجعه به سایت قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی، می‌توانید کالایی مطمئن و تضمین شده را در منزل خود داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید کولر آبی پاکشوما

خرید کولر آبی پاکشوما
در روزهای گرم تابستان خرید کولر آبی جز مهم‌ترین خریدها محسوب می‌شود. برای خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت...

فروش اقساطی ماشین لباس شویی اسنوا

فروش اقساطی ماشین لباس شویی اسنوا
برند اسنوا جز برترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی اسنوا به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی...