خرید قسطی ساید بای ساید پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/28 06:21:44

برند پاکشوما یکی از برندهای موفق در زمینه ساخت لوازم خانگی می‌باشد. برای خرید قسطی ساید بای ساید پاکشوما به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ساید بای ساید پاکشوما


مهم ترین مشخصات ساید بای ساید پاکشوما 

یخچال فریزر ساید بای ساید پاکشوما از طراحی بسیار زیبا و مدرنی بهره مند می‌باشد. کیفیت بالا، ظاهر شیک و جذاب و امکانات متنوع و کاربردی، ساید بای ساید پاکشوما را به گزینه مناسبی برای خانوارها تبدیل نموده است. خرید قسطی ساید بای ساید پاکشوما از راهکارهای کارآمد و مقرون به صرفه برای تهیه این محصول زیبا و باکیفیت به شمار می‌رود. استفاده از فناوری‌های روز دنیا در فرآیند تولید، طول عمر و کارایی بالای یخچال فریزرهای ساید بای ساید شرکت پاکشوما را در پی داشته است. 

مجهز به سیستم جریان هوای داخلی اجباری و سیستم انجماد سریع، از ویژگی‌های برجسته خرید اقساطی ساید بای ساید پاکشوما به شمار می‌رود. در پرتو وجود سیستم جریان هوای داخلی اجباری، تمام طبقه‌ها و محفظه‌های یخچال به صورت یکپارچه و یکنواخت خنک می‌شوند. همچنین، سیستم انجماد سریع دستگاه با کاهش سریع دمای یخچال، موجب منجمد شدن مواد غذایی در کوتاه ترین بازه زمانی می‌شود. در نتیجه این فرآیند شکل ظاهری، کیفیت و ارزش غذایی محتویات داخل یخچال حفظ می‌گردد.

بهره‌مندی از بدنه محکم و بادوام، بهینه سازی مصرف انرژی و سیستم گردش هوای چندگانه (Multiple airflow system) را می‌توان از نقاط عطف خرید قسطی ساید بای ساید پاکشوما برشمرد. سیستم گردش هوای چندگانه مانع از ساکن شدن هوای خنک در یک جای یخچال می‌شود. جریان داشتن هوا به صورت دائم در محفظه داخلی یخچال در یکپارچه و به سرعت خنک شدن تمامی طبقات دستگاه کمک شایانی می‌نماید. 

همچنین، این سیستم در باقی ماندن دما و رطوبت در تمام سطوح یخچال تاثیر بسزایی برجای می‌گذارد. علاوه بر این، برخورداری ساید بای ساید پاکشوما از گرید انرژی A+، صرفه جویی در مصرف انرژی و برق را رقم زده است. 

سایر مشخصات یخچال فریزر پاکشوما

مجهز شدن به کمپرسور خطی باکیفیت، سیستم برفک زدایی هوشمند و سطوح داخلی آنتی باکتریال را می‌توان از دیگر ویژگی‌های خرید اقساطی ساید بای ساید پاکشوما قلمداد نمود. سرمایش مورد نیاز دستگاه از طریق کمپرسور اینورتر آن انجام می‌شود. همچنین، کارکرد کمپرسور یخچال بدون تولید آلودگی صوتی و لرزش و ارتعاش صورت می‌گیرد. فرآیند خنک سازی و ایجاد برودت ساید بای ساید برند پاکشوما توسط گاز مبرد R134 اجرایی می‌شود. سیستم برفک زدایی هوشمند از ایجاد برفک و یخ زدگی در محفظه داخلی یخچال جلوگیری می‌کند.

لازم به ذکر است که دستگاه Pakshoma Side by Side Refrigerator در ردیف سیستم های نو فراست یا بدون برفک جای می‌گیرد. کلیه طبقات طراحی شده برای این محصول از شیشه‌های نشکن و باکیفیت تولید شده است. همچنین، در محفظه داخلی یخچال، طبقات مخصوصی به منظور نگهداری بهینه از مواد غذایی، لبنیات و میوه جات و سبزیجات تعبیه شده است.

ضمنا، ساید بای ساید برند pakshoma به قابلیت Eco system smart مجهز گردیده است. این قابلیت در کاهش چشمگیر مصرف انرژی و برق نقش بسزایی ایفا می‌نماید. برای خرید قسطی ساید بای ساید پاکشوما به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی شیک و خاص، دارای یخساز نیمه اتوماتیک، هشدار باز ماندن درب، بهره مندی از نسل جدید لامپ‌های LED جهت روشنایی، قابلیت باز شدن درب از هر دو طرف و مجهز به سیستم کنترل با صفحه نمایش LED، دیگر مشخصات خرید اقساطی یخچال فریزر پاکشوما را در بر می‌گیرد. 

نحوه خرید اقساطی ساید بای ساید پاکشوما

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب در ادامه طرح‌های فروش اقساطی، طرح فروش قسطی ساید بای ساید پاکشوما را اجرایی نموده است. خریداران می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی ghesticlub.com، در جریان ریز و جزئیات این طرح قرار گیرند. همچنین، در این فروشگاه امکان خرید نقدی لوازم خانگی برند پاکشوما برای متقاضیان پیش بینی شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس

خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس
برند جی پلاس از تازه ترین برندهای ایرانی است که در 2 سال گذشته بیشترین فروش بازار را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی کولر گازی جی ...

خرید تلویزیون xvision

خرید تلویزیون xvision
شرکت ایکس ویژن یکی از معروف ترین برندهای ایرانی می‌باشد که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی...