خرید اقساطی گوشی a04 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/21 15:48:13

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی a04 سامسونگ با قیمتی عالی را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a04 سامسونگ


گوشی a04 سامسونگ

گوشی a04 سامسونگ یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی‌‎های میان رده برند سامسونگ می‍‌باشد که نظر افراد زیادی را به خود جلب نموده است. خرید قسطی گوشی a04 سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد تا با پرداخت هزینه کمی گوشی مورد نیاز خود را خریداری نمایید. این گوشی در تاریخ 24 ماه آگوست سال 2022 به بازار عرضه شده است.

مزایای خرید گوشی a04 سامسونگ

به صورت پیش فرض رابط کاربری گوشی a04 سامسونگ نسخه One UI Core 4.1 است که براساس اندروید 12 اجرا می‌شود. با خرید اقساطی گوشی a04 سامسونگ این گوشی می‌توانید از این رابط کاربری بهره ببرید. این گوشی از نظر نرم افزاری و سخت افزاری عملکرد خوبی دارد. پردازش در این گوشی توسط تراشه Unisoc SC9863A انجام می‌گیرد که آن از تکنولوژی 28 نانومتری استفاده می‌کند. 

گوشی سامسونگ

کار پردازش توسط چیپ ست 8 هسته‌ای انجام می‌گیرد. بنابراین تمام اپلیکیشن‌های عمومی همانند واتساپ، اینستاگرام به آسانی اجرا می‌گردند و همچنین می‌توانید بازی‌های سبک را بر روی آن نصب و بازی نمایید. گوشی a04  در حافظه‌های داخلی مختلف 4/128، 8/128، 4/64 و 4/32 گیگابایتی به بازار عرضه شده است. با خرید اقساطی گوشی a04 سامسونگ می‌توانید حافظه موردنیاز خود را انتخاب نمایید. علاوه بر حافظه داخلی قابلیت افزایش فضای ذخیره سازی نیز وجود دارد و شما می‌توانید برای این کار از کارت حافظه microSDXC استفاده نمایید.

مشخصات گوشی a04 سامسونگ

طراحی این گوشی مانند سایر مدل‌های اقتصادی گوشی‌های سامسونگ است و تنها برجستگی قسمت دوربین حذف شده است. با خرید قسطی گوشی a04 سامسونگ از این گوشی با طراحی زیبا استفاده خواهید کرد. لنزهای دوربین به صورت تکی از بخش پشتی قابل مشاهده می‌باشد. از قابلیت 3.5 میلی متری پشتیبانی می‌نماید و فاقد اثر انگشت است.

بدنه این گوشی از مواد پلاستیکی ساخته شده است. وزنی معادل 192 گرم دارد و دارای ابعاد 164.4×76.3×9.1 میلی متر می‌باشد. نگه داشتن این گوشی دستان شما را خسته نمی‌کند بنابراین می‌توانید برای مدت زمان زیادی از آن استفاده نمایید.

خرید اقساطی گوشی a04 سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد تا از این گوشی با طراحی یکپارچه‌ای استفاده نمایید. به طوری که لنز دوربین‌های در مکان جدایی قرار نگرفته است. در سمت چپ در بالا لنزهای دوربین قرار گرفته است و در بین آن‌ها فلش ال ای دی جای دارد. لوگوی برند سامسونگ در قسمت پایین پنل پشتی قرار دارد. دکمه‌های ولوم صدا و پاور در قسمت لبه راست گوشی قرار دارند. 

دوربین گوشی a04 سامسونگ

درگاه سیم کارت در لبه چپ جای گرفته است که می‌توان هم زمان از دو سیم کارت یا یک کارت حافظه جانبی از آن‌ها استفاده کرد. اندازه پنل نمایشگر گوشی a04 سامسونگ 6.5 اینچ و از نوع PLS LCD است. رزولوشن تصاویر در آن 720 × 1600 پیکسل می‌باشد و تراکم پیکسل‌ها در آن 270 پیکسل در هر اینچ است.

دوربین‌های این گوشی از لنز اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد و از قابلیت فوکوس خودکار پشتیبانی می‌نماید. علاوه بر این موارد از فرمت‌های تصویری MP4/WMV/H.264، صوتیMP3/WAV/WMA، ویرایش عکس و فیلم، قابلیت نمایش فایل‌های آفیس و پی دی اف پشتیبانی می‌نماید.

خرید قسطی گوشی a04 سامسونگ از فروشگاه قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی a04 سامسونگ از فروشگاه قسطی کلاب به شما این امکان را می‌دهد تا گوشی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های عالی را خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در زمینه فروش انواع کالای دیجیتال به صورت فروش قسطی و فروش نقدی سابقه دیرینه‌ای دارد. این گوشی از باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپری بهره می‌برد و شما بدون نگرانی از خاموش شدن آن یک تا دو روز از آن استفاده کنید. این گوشی از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. گوشی از نوع 4G LTE است و از شبکه 5G پشتیبانی ندارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي آیفون 14 با چک

خرید اقساطی گوشي آیفون 14 با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشي آیفون 14 با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

موبایل ایران

 موبایل ایران
موبایل ایران یکی از این لوازم هوشمندی است که خواسته یا ناخواسته تأثیرات مثبت و منفی گوناگونی بر زندگی انسان ها گذاشته است. این تأثیرات تا حدی پیش...