خرید قسطی یخچال دوقلو هیمالیا

تاریخ انتشار:
1403/2/5 17:14:42

برند هیمالیا یکی از برندهای قدیمی در ایران است که از ابتدا به طراحی و تولید یخچال فریزر می‌پرداخته است. برای خرید اقساطی یخچال دوقلو هیمالیا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی یخچال دوقلو هیمالیا


یخچال دوقلوی هیمالیا

كارخانه هیمالیا از جمله تولیدکنندگان مطرح در حوزه یخچال فریزر می‌باشد. این کارخانه تلاش می‌کند تا محصولاتی با كیفیت تولید نماید. موتورهای فوق‌العاده که دارای عمر مفید بالایی هستند در این محصولات به كار می‌رود.

این موتورها بیشتر از شرکت‌های مطرحی مانند سامسونگ، هایتک، دامفوس و سکاپ تهیه می‌شوند. موتورهای هیمالیا 60 ماه گارانتی تعویض دارند. دانستن همین یک نکته کافی ست تا شما را نسبت به خریدی مطمئن راغب سازد. قابلیت خرید اقساطی یخچال دوقلو هیمالیا در قسطی کلاب فراهم شده است.

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل NR440d+NF280d

این یخچال فریزر دارای ابعادی برابر 17 فوت می‌باشد. همچنین، دارای هوم بار پلاس است. رنگ سفید صدفی دارد که خود هیمالیا آن را گارانتی می‌کند. در ادامه با معرفی این محصول همراه باشید.

می‌توان گفت که این دستگاه از کامل‌ترین محصولاتی می‌باشد که شرکت هیمالیا تولید کرده است. یک هوم بار دلتایی دارد. یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا امکان جدا سازی از یکدیگر را دارند.

مشخصات ظاهری

این دستگاه دارای 193 سانتی‌متر ارتفاع 70 سانتی‌متر پهنا و 130 سانتی‌متر عرض می‌باشد. یخچال هیمالیا دارای 5 طبقه 2 عدد کشو و 5 عدد طبقات درب می‌باشد. 

همچنین، فریزر نیز، دارای 7 کشو و چهار طبقه درب دار است. فضای این یخچال بسیار مناسب است و پاسخگوی نیاز یک خانواده متوسط و حتی پرجمعیت می‌باشد.

لامپ LED

یخچال دارای یک LED  است كه به بهینه مصرف شدن گرما و انرژی کمک می‌کند. با خرید قسطی یخچال دوقلو هیمالیا در مصرف برق صرفه جویی كنید.

سیستم عیب یاب هوشمند

یکی از امکانات موجود در این یخچال وجود سیستم عیب یاب هوشمند است.

فیلتر تصفیه

این دستگاه دارای فیلتر تصفیه هوا می‌باشد. با خرید اقساطی یخچال دوقلو هیمالیا سالم بنوشید!

سیستم پلاسمایی

لاستیک‌های دور درب این دستگاه کاملاً ضد باکتریال می‌باشد و از یک سیستم پلاسمایی بهره‌مند است. طراحی سیستم پلاسما طراوت خارق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد.

جنس بدنه

بدنه جنس مقاومی‌دارد. دارای خواص ضد ضربه و خوردگی می‌باشد. ورق‌های گالوانیزه پیش‌رنگ کره‌ای كمک می‌‌كند تا هیچگونه خوردگی به وجود نیاید.

هشدار باز ماندن درب

از جمله امکانات موجود در یخچال، وجود سیستم هوشمند آلارم باز ماندن درب یخچال است. با خرید قسطی یخچال دوقلو هیمالیا در مصرف انرژی بهینه عمل كنید!

كمپرسور مناسب

کمپرسورهای این یخچال نیز با آب و هوای مناطق گرمسیری منطبق می‌باشد. بنابراین تمامی هموطنان عزیز در اقصی نقاط جغرافیایی ایران می‌توانند از این یخچال فریزر استفاده نمایند.

سیستم گردش یكنواخت هوا

از دیگر ویژگی‌های این یخچال وجود یک سیستم یکنواخت گردش هوای مطبوع می‌باشد که بین طبقات در جریان است. کنترل هوشمند الکترونیکی نیز به نظارت در گردش این سیستم می‌پردازد. فن موجود به گردش هوای داخلی کابین کمک می‌کند.

آبریز و یخساز

از جمله امتیازات این دستگاه، وجود آبسردکن و یخساز می‌باشد که به آب شهری متصل می‌شود. با خرید قسطی یخچال دوقلو هیمالیا همیشه آب خنک و یخ تازه داشته باشید!

هوم بار

سیستم هوم بار کمک می‌کند تا از طریق دریچه به راحتی بتوانید به طبقات مختلف یخچال و همچنین، آبریز دسترسی داشته باشید.

قفسه‌های جمع كننده

در طراحی این دستگاه از یک مکانیسم به نام قفسه‌های منعطف استفاده شده است. سیستم فلکس شلف کمک می‌کند تا بتوانید با استفاده از قفسه‌های جمع شونده به فضای بیشتری دسترسی داشته باشید.

قابلیت مالتی باكس

از دیگر مزایای این یخچال، وجود محفظه‌های مخصوص میوه و سبزیجات تازه است که به کنترل رطوبت محفظه می‌پردازد.

قابلیت نوفراست

توجه داشته باشید که این یخچال بدون برفک است و با وجود قابلیت صددرصدی نوفراست در هر کابین به خوبی عمل می‌کند.

بی‌صدا بودن

از دیگر ویژگی‌های این یخچال فریزر بی‌صدا بودن آن است که با توجه به زندگی‌های آپارتمانی امروزی هیچ مزاحمتی برای شما و همسایگانتان به وجود نمی‌آورد.

سازگاری

برق مصرف شده در سال توسط فریزر 475 کیلو وات ساعت و توسط یخچال 267 کیلو وات ساعت است. ولتاژ 220 و فرکانس 50 هرتز مناسب این دستگاه است. با خرید قسطی یخچال دوقلو هیمالیا خاطرجمع خواهید شد!

مود هالیدی

این محصول سرمایشی دارای یک عملکرد اتوماتیک هوشمند است که می‌توانید در هنگام مسافرت به منظور بهینه مصرف شدن انرژی از آن بهر‌ه مند شوید.

قابلیت حمل و نقل

این دستگاه، مجهز به پایه‌های قابل تنظیم برای تراز کردن است و می‌توانید برای جابجایی آسان‌تر از چرخ عقب نیز کمک بگیرید. بنابراین قابل جابجایی است و در حمل و نقل نیز به مشکلی بر نخواهید خورد.

قسطی کلاب

پیشنهاد می‌كنیم تا برای خرید این محصول كامل و فوق‌العاده به قسطی كلاب مراجه نمایید و از خدمات اقساطی در خرید برخوردار شوید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی یخچال دوقلو هیمالیا از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لباس شویی اسنوا

خرید قسطی لباس شویی اسنوا
برند اسنوا دارای بهترین محصولات خانگی است و تنوع بالایی دارد. برای خرید قسطی لباس شویی اسنوا به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی...

خرید اقساطی اسپرسو ساز مباشي

خرید اقساطی اسپرسو ساز مباشي
خرید اقساطی اسپرسو ساز مباشي از قسطی کلاب موقعیت خوبی است که این وسیله کاربردی را از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی معتبر خرید کنید....