خرید اقساطی تلویزیون هوشمند آیوا با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/30 19:35:23

یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون آیوا می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند آیوا با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


 خرید اقساطی تلویزیون هوشمند آیوا با چک


بازگشت شرکت آیوا به عرصه تولید لوازم خانگی با تلویزیون‍‌های LED و Smart!

در 20 الی 30 ساله گذشته آیوا یک برند محبوب در حوزه تولید نوارهای کاست و رادیویی محسوب می‌شد. با گذشت زمان این شرکت ژاپنی نتوانست خود را مطابق تغییرات تکنولوژی پیش ببرد و برای مدت طولانی دچار رکود شد. با این حال شرکت آیوا در 3 سال گذشته توانست با تولید تلویزیون‌های با کیفیت و مدرن خود محبوبیت سال‌های گذشته خود را دوباره به دست آورد. آیوا تلویزیون‌های ال ای دی خود را در چند مدل محبوب و همه پسند روانه بازار جهانی کرد که در ادامه به معرفی چند مورد از تلویزیون‌های محبوب برند آیوا خواهیم پرداخت. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند آیوا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

معرفی تلویزیون ای دی هوشمند آیوا مدل ZS_pm8u50uhd

یکی از اقتصادی ترین مدل‌های تلویزیون خانگی آیوا مدل ZS_pm8u50uhd است. این مدل در بازار آزاد تقریبا حدود 15 میلیون تومان به فروش می‌رسد. از جمله ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به اندازه آن اشاره کرد که 50 اینچ است. قابلیت اتصالات هوشمند داشته و همینطور کیفیت نمایش آن 4K UHD است. عرض تلویزیون 1240 میلی متر و ضخامت آن نیز 145 میلی متر است. علاوه بر این سیستم اصلاح رنگ و امکان کنترل نور بکلایت در تصاویر تیره نیز در آن فعال شده است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به داشتن قفل کودک و قابلیت اتصال به اینترنت و نصب بازی اشاره کرد. با خرید اقساطی تلویزیون هوشمند آیوا از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

معرفی تلویزیون هوشمند QLED آیوا مدل M8

این مدل از تلویزیون خانگی آیوا به عنوان یکی از تلویزیون‌هایی که با قیمت متوسط کیفیت فوق العاده بالایی دارند به فروش می‌رسد. این مدل از تلویزیون آیوا به صورت کلی 58 اینچ است و از لحاظ نحوه طراحی و ابعاد ظاهری فوق العاده جذاب و مدرن است. از جمله تلویزیون‌های ال ای دی این برند بوده و در سری کالکشن اسمارت تی وی برند آیوا قرار گرفته است. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند آیوا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تلویزیون به صورت کلی دارای 3 پورت اتصالی می‌باشد. از سیستم عامل اندروید 7 برخوردار است و بلوتوث، رابط هوشمند و قابلیت اتصال به وای فای و اینترنت دارد. ماشین زمان، ضبط صوت، قابلیت خاموش شدن خودکار و خروجی هدفون از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون کاربردی هستند. قیمت تقریبی آن در بازار جهانی 24 میلیون تومان است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند آیوا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شرایط خرید قسطی تلویزیون هوشمند آیوا

به دلیل گرانی‌های قابل توجهی که در بازار خرید و فروش لوازم خانگی ایجاد شده است، امکان پرداخت نقدی در هنگام خرید تلویزیون‌های هوشمند به حداقل رسیده است. بنابراین بیشتر متقاضیان به دنبال یک مرجع معتبر برای فروش اقساطی لوازم خانگی هستند. قسطی کلاب یک وب سایت اینترنتی معتبر در حوزه خرید اقساطی لوازم خانگی در داخل کشور است. تلویزیون‌های برند آیوا تنها یکی از هزاران کالای الکترونیک و دیجیتال موجود در این وب سایت هستند.

خرید قسطی تلویزیون آیوا با شرایط اقساط ویژه در وب سایت قسطی کلاب برای تمام متقاضیانی که بتوانند به اصول و ضوابط مذکور در وب سایت پایبند باشند امکان پذیر است. در بخش خرید اقساطی چند راهکار برای متقاضی جهت خرید کالای مورد نظر خود پیشنهاد داده می‌شود. کافی است وارد وب سایت شده و برای خود پروفایل کاربری تشکیل دهید.

در ادامه با سنجش میزان اعتبار شما امکان خرید قسطی تلویزیون آیوا فراهم خواهد شد. در صورت کافی نبودن اعتبار خرید شرایط فعالسازی چک پشتیبان برای متقاضیان ایجاد خواهد شد. برای دریافت مشاوره جامع و کامل هم می‌توانید با مشاوران تلفنی و آنلاین مجموعه ارتباط بگیرید و هم می‌توانید بخش سوالات متداول در وب سایت را مطالعه کنید. با خرید اقساطی تلویزیون هوشمند آیوا از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان ویژه کارمندان

خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان ویژه کارمندان
برند امرسان برند نام آشنای ایرانی و اصیل است. برای خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت...

خرید اقساطی فرش

خرید اقساطی فرش
به عنوان یک از مؤلفه های حائز اهمیت و تاثیر گذار در افزایش جذابیت و زیبایی بصری فضای دکوراسیون به شمار......