خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/6 04:51:44

برند اسنوا برندی موفق و عالی در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا ویژه کارمندان به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا ویژه کارمندان



معرفی یخچال فریزر اسنوا

یکی از برندهای بسیار محبوب جهان در عرصه تولید لوازم خانگی به ویژه یخچال فریزر، برند اسنوا است. این برند توانسته است با تولید یخچال فریزرهای با کیفیت و با دوام شهرت جهانی کسب کند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یخچال فریزرهای برند اسنوا گارانتی و ضمانت خریدی است که به صورت مستقیم به خریدار اعطا می‌شود. علاوه بر گارانتی و ضمانت خرید محصولات اسنوا، ویژگی‌های داخل محصول نیز توجه کاربران را به خود جلب کرده است که مهم ترین آن‌ها به شرح زیر هستند. برای خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یخچال فریزر اسنوا

استفاده از با کیفیت‌ترین قطعات و لوازم داخلی جهت ساخت یخچالی با کیفیت. یخچال فریزرهای اسنوا بالاترین کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت ممکن در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. تنوع ظاهری بسیار بالایی دارند و متناسب با سلیقه های متفاوت طراحی شده‌اند. در مقایسه با رقبای خود مصرف انرژی کمی دارند. دوام و ماندگاری بسیار زیادی دارند.

امکاناتی مثل موتور بی صدا، فیلترهای تصفیه هوا و آب، سنسورهای تشخیص دما با توجه به تنوع مدل‌ها در یخچال‌ها تعبیه شده‌اند. در ادامه محتوا به معرفی چند مدل از یخچال فریزرهای برند اسنوا و مقایسه ویژگی‌ها و قیمت مدل‌های مختلف از برند اسنوا و خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا خواهیم پرداخت.

یخچال فریزر اسنوا مدل S8-2352SS

این مدل از یخچال‌های برند اسنوا سیستم نوفراست ضد برفک دارند. ساید بای ساید هستند و محدوده گنجایشی بالای 700 لیتر دارند. یخچال به طور کلی در 5 طبقه ساخته شده که 2 کشو دارد. بخش فریزر یخچال نیز 4 طبقه دارد و از 3 کشو تشکیل شده است. داخل یخچال به وسیله لامپ یخچال روشن می‌شود. نمودار مصرف انرژی آن نیز A+ است. قیمت نقدی این مدل از یخچال اسنوا 45 میلیون تومان است. با خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را نتجربه کنید.

یخچال فریزر اسنوا مدل S3_0275LW

این مدل از یخچال فریزرهای برند اسنوا را می‌توان از قیمت مناسب ترین و با کیفیت ترین یخچال فریزرهای موجود در بازار دانست. این مدل از یخچال فریزر اسنوا ساید بای ساید نیست و دارای بخش یخچال و فریزر در قسمت بالا و پایین خود است. محدوده گنجایش آن از 555 تا 700 لیتر است. یخچال به صورت کلی از 3 طبقه و 2 کشو تشکیل شده و فریزر یخچال 2 کشو دارد. نمودار مصرف انرژی آن نیز A+ است. این مدل از یخچال برند اسنوا را با قیمت حدودی 19 میلیون می‌توانید بخرید. برای خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یخچال فریزر اسنوا مدل SN8_3350SS

این مدل یکی از با کیفیت‌ترین و جدیدترین یخچال فریزرهای برند اسنوا است. گنجایش کل آن بیشتر از 700 لیتر است و گنجایش کل آن به لیتر نیز 771 است. یخچال 4 طبقه کلی دارد و از 2 کشو تشکیل شده و فریزر یخچال نیز 3 طبقه است و از 2  کشو تشکیل شده است. در 2 رنگ سفید و سفید متالیک قابل خرید است. قیمت خرید آن نیز تقریبا 55 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. با خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

شرایط خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا از وب سایت قسطی کلاب

یکی از مهم ترین ویژگی‌های خرید لوازم خانگی از وب سایت قسطی کلاب شرایط فروش قسطی آن است که برای تمامی مشتری‌ها فراهم شده است. در وب سایت قسطی کلاب تمام شرایط برای رفاه حال مشتری در نظر گرفته شده و می‌توانید به واسطه چک و در چند نوبت خرید کنید. در وب سایت قسطی کلاب امکان پرداخت آنلاین اقساط وجود دارد و یک سیستم فوق العاده قوی جهت مدیریت پرداخت‌های شما تنظیم شده است. علاوه بر این سیستم پرداخت قسط اول به صورت حضوری، هنگام تحویل کالا، جهت اعتماد مشتری‌ها فراهم شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر حتما با کارشناسان وب سایت قسطی کلاب ارتباط برقرار کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو سری لایف

خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو سری لایف
برند دوو جز برترین برندهای موجود در ایران است. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو سری لایف به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی...

خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت از قسطی کلاب

خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت از قسطی کلاب
بهترین برند ایرانی در تولید یخچال فریزر را می‌توان برند دیپوینت نامید. برای خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت به بخش یخچال فریزر در دسته...