خرید اقساطی a73 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/24 11:26:32

برای خرید اقساطی a73 سامسونگ با شرایطی استثنایی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی a73 سامسونگ


ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A73

گوشی هوشمند Samsung Galaxy A73 5G، یکی از اعضای جدید خانواده سامسونگ، با ویژگی دو سیم کارته بودن نیز توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. گوشی هوشمند Samsung Galaxy A73 5G با طراحی شیک و نازک و سبک خود، اتصال سریع و قدرتمندی را باG 5 فراهم می‌کند. با خرید قسطی a73 سامسونگ می‌توانید تمامی مزایایی که در زیر بیان می‌کنیم را داشته باشید:

•حافظه

با سامسونگ گلکسی A73، با حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی و همچنین پشتیبانی از کارت MicroSD تا 1 ترابایت، همیشه فضایی برای ذخیره لحظات ارزشمند خود خواهید داشت. با خرید اقساطی a73 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

صفحه نمایش و دوربین

با صفحه نمایش FHD+ Super AMOLED Plus، تصاویر جذاب و طبیعی جلوی شما است. تصاویر گرفته شده با دوربین A73 سامسونگ 108 مگاپیکسلی را با جزئیات کامل و واقعی در صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی مشاهده می‌کنید. دوربین زاویه باز 108 مگاپیکسلی با وضوح بالا Galaxy A73 5G نور و جزئیات بیشتری را برای وضوح بی ‌نظیر ثبت می‌کند. با دوربین فوق عریض همه افراد را در قاب قرار دهید. فوکوس خود را با دوربین عمق سفارشی کنید و با دوربین ماکرو به جزئیات نزدیک ‌تر شوید. به لطف سنسور 108 مگاپیکسلی با وضوح بالا، به راحتی جزئیات را ثبت می‌کند. 

باتری فوق‌العاده خوب که دو روز دوام می‌آورد!

از طریق فروش قسطی 3A7 می‌توانید یک گوشی با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ، زمان بیشتری برای پخش موزیک، اشتراک گذاری، بازی و موارد دیگر داشته باشید. با شارژ سریع فوق العاده تا 25 وات، می‌توانید گلکسی خود را به سرعت شارژ کنید و بهینه ‌سازی باتری تطبیقی را برای افزایش عملکرد کلی باتری فعال کنید. برای خرید قسطی a73 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•ضد آب

گلکسی A73 5G با ویژگی‌های مقاومت در برابر آب و گرد و غبار دارای رتبه IP67 است و می‌تواند به مدت 30 دقیقه در آب شیرین تا عمق 1 متر بماند. 

•حسگر اثر انگشت

با حسگر اثر انگشت داخلی روی صفحه، می‌توانید فورا بدون به خطر انداختن امنیت وارد برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها شوید.  

•رم

این گوشی هوشمند سامسونگ با رم 8 گیگابایتی که استفاده می‌کند، می‌توانید به سرعت عملیات‌های خود را انجام دهید و در زمان صرفه جویی کنید. با خرید قسطی گوشی A73 سامسونگ از قسطی کلاب تمامی ویژگی‌های زیر را به راحتی در یک گوشی می‌توانید داشته باشید: 

مشخصات کلی

ضمانت: 24 ماه
عملکرد باتری:5000  میلی آمپر ساعت
صفحه نمایش: وضوح صفحه 1080 x 2400
اندازه صفحه نمایش:6.7 اینچ
پردازنده: 8 هسته‌ای SM7325-2-AB
فرکانس CPU: 2.4 گیگاهرتز
رنگ محصول: خاکستری
وضوح دوربین جلو: 32 مگاپیکسل
وضوح دوربین عقب: 108 مگاپیکسل
نوع دوربین عقب: دوربین چهارگانه
اتصالات شبکه: دو سیم کارته
وزن: 181 گرم
ظرفیت رم: 8 گیگابایت
حافظه داخلی: 128 گیگابایت 

شرایط خرید اقساطی a73 سامسونگ

در قسطی کلاب هم می‌‌توانید به‌ صورت نقدی و هم به‌ صورت اقساطی به خرید انواع کالای دیجیتال بپردازید. برای اطلاع از شرایط درخواست و خرید قسطی a73 سامسونگ به توضیح کوتاهی که در ادامه می‌‌دهیم توجه کنید. خرید اقساطی گوشی و انواع کالای دیجیتال سه روش دارد این 3 روش عبارت‌‌اند از:

•لیزینگ پارسیان

در روش خرید اقساطی لیزینگ پارسیان شما به یک چک صیاد بنفش و یک چک تضمین 120 درصد نیاز دارید و تا سقف 50 میلیون تومان و با اقساط 36 ماهه می‌‌توانید خرید داشته باشید.  

•بایچک

با بایچک می‌توانید از 2 تا 15 میلیون تومان خرید انجام دهید. ابتدا باید یک‌ سوم یا یک‌ چهارم مبلغ کالا را پرداخت کنید. در ضمن ارائه چک هم نیاز است.

•طرح پایا

در طرح پایا نیز می‌‌توانید تا سقف 50 میلیون تومان و حداکثر 24 ماه با چک صیاد و یک چک تضمین خریدهای خود را انجام دهید. با خرید اقساطی a73 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 سفته ای

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 سفته ای
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی...

خرید قسطی s20 ultra سامسونگ

خرید قسطی s20 ultra سامسونگ
جدیدترین تلفن همراه برند سامسونگ با قدرتی باورنکردنی در زومینگ و فیلم برداری به تازگی به بازار ایران رسیده است و بازار فروش داغی دارد. اگر...