خرید قسطی تلویزیون تی سی ال سری 6

تاریخ انتشار:
1403/2/27 19:27:02

برند Tcl یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در ایران می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون تی سی ال سری 6 به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون تی سی ال سری 6



تلویزیون تی سی ال سری 6

در دسته لوازم خانگی تی سی ال، تلویزیون‌های تی سی ال سری 6 که به زودی وارد بازار ایران نیز خواهند شد، نسبت به مدل‌ها و سری‌های پیشین خود تغییرات زیادی را در بر داشته‌اند. در این نوشته قصد داریم ویژگی‌های این سری از تلویزیون‌های کمپانی تی سی ال را مورد بررسی قرار دهیم. شما می‌توانید این سری را به صورت نقدی یا اقساطی خرید کنید. برای خرید قسطی تلویزیون تی سی ال به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی کلی تلویزیون‌های تی سی ال سری 6

در این سری از تلویزیون‌‌ها شاهد رزولوشن تصویر 8K و 4K با دو سیستم عامل Google TV و Roku TV هستیم. به وسیله سیستم عامل روکو که در این سری تلویزیون‌های تی سی ال وجود دارد، با خرید اشتراک می‌توانید به تعداد زیادی فیلم و سریال و همچنین آرشیو بزرگی از موزیک‌ها دسترسی داشته باشید. به وسیله‌ برنامه‌ای مخصوص، گوشی خود را به تلویزیون متصل و فایل‌های صوتی و تصویری موجود در آن را در تلویزیون مشاهده کنید. برای خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در این سری تنها مدل R648 با رزولوشن 8K ارائه می‌شود ؛ این مدل در دو اندازه 65 اینچ و 75 اینچ با قیمت پایه 2200 دلار قابل خرید است. مدل R655 با رزولوشن 4K ارائه شده و دارای سه اندازه‌ صفحه 55، 65 و 75 اینچ است. این مدل در سایز 55 اینچ با قیمت 700 دلار قابل خرید است. 

مدل R635 که رزولوشن 4K دارد، با سه صفحه 55، 65 و 75 اینچ ارائه شده و دارای قیمت پایه‌ی 950 دلار در سایت اصلی تی سی ال است تا به اینجا تمام مدل‌‌های تلویزیون‌های تی سی ال سری 6 از روکو تی وی به عنوان سیستم عامل استفاده می‌کردند. مدل R646 که دارای رزولوشن 4K است و همانند دو مدل قبل، سه سایز دارد، با سیستم عامل Google TV و با قیمت پایه 950 دلار روانه بازار می‌شود. با خرید قسطی تلویزیون تی سی ال از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

فناوری QLED در تلویزیون‌های تی سی ال سری 6

تمام تلویزیون‌های تی سی ال سری 6 از فناوری QLED بهره می‌برند. این فناوری بیش از یک میلیارد رنگ با دقت عالی، درخشش بهتر، و حجم رنگ گسترده تر ارائه می‌دهد که با فرمت مورد استفاده اکثر پرده‌های سینما و سازندگان محتوای هالیوود مطابقت دارد. با این فناوری تصاویر فوق العاده زنده به نظر می‌رسند.

تکنولوژی Mini-LED در تلویزیون‌های تی سی ال سری 6

تمام تلویزیون‌های تی سی ال سری 6 برای نور پس زمینه از فناوری Mini-LED بهره می‌برند. با این فناوری، کنتراست، روشنایی و یکنواختی به گونه‌ای ایجاد می‌شود که در هر محیطی امکان مشاهده عالی تصاویر وجود داشته باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی اجمالی بهترین مدل؛ یعنی R648

•دارای پنل VA LCD با کنتراست بالا
•دارای موتور AiPQ برای بهبود کنتراست و رنگ تصاویر و ویدیوها
•پشتیبانی از فناوری HDR
•دارای رفرش ریت 120 هرتز متغیر
•دارای چهار ورودی HDMI که دو عدد از آنها HDMI 2/1 می‌باشد.
•پشتیبانی از DOLBY VISION  و  DOLBY ATMOS
•دستیار صوتی پیشرفته
•امکان استفاده از سرویس‌های ویدیویی Netflix، HBO MAX،Disney+ ، Google play movies

بسیاری از ویژگی‌های مطرح شده در بالا، مانند VA LCD، امکان استفاده از سرویس‌های ویدیویی مختلف، دستیار صوتی پیشرفته، فناوری HDR در تمام مدل‌های این سری مشترک است. صرفا به دلیل منتخب و خاص بودن مدل R648 جزئیات آن را در اینجا درج کردیم. 

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال سری 6

اگر به عنوان لوازم خانگی قصد خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال سری 6 را دارید، قسطی کلاب با پلن‌های متعدد فروش قسطی خود، خرید لوازم خانگی را برای شما تسهیل می‌‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به بخش خرید اقساطی در سایت قسطی کلاب، طرح مورد نظر خود را انتخاب و جزئیات فروش قسطی را مشاهده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال و فریزر دیپوینت با چک

خرید اقساطی یخچال و فریزر دیپوینت با چک
برند دیپوینت یکی از بهترین برندهای ایرانی در حوزه لوازم خانگی می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر دیپوینت با چک به بخش...

ماشین لباسشویی قسطی ال جی

ماشین لباسشویی قسطی ال جی
ماشین لباسشویی هوشمند ال جی از جمله کالاهای پر کاربرد و کم مصرف در میان لوازم خانگی موجود به حساب می آید. با توجه به افزایش قیمت ارز...