خرید قسطی یخچال

تاریخ انتشار:
1403/2/15 15:43:38

اگر به دنبال خرید قسطی یخچال با قیمی مناسب و شرایطی استثنایی هستید، به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی یخچال


یخچال فریزر مهمترین عضو آشپزخانه شما!

امروزه در هر خانه‌ای لوازم خانگی متعددی وجود دارد که این وسایل کارهای روزانه را سریع‌تر و راحت‌تر می‌کنند. یکی از مهم ترین لوازم خانگی در هر آشپزخانه‌ای یخچال فریزر است. از یخچال فریزر برای خنک کردن مواد غذایی و نگهداری طولانی مدت آنها استفاده می‌‍شود. بهتر است لوازم خانگی که استفاده می‌کنیم ایرانی باشد که هم به تولید ملی کمک کرده باشیم و باعث پیشرفت برندهای ایرانی شویم و هم دسترسی به لوازم جانبی آن راحت‌تر باشد. 

یکی از یخچال فریزرهای ایرانی محبوب که طراحی خاص و بروزی دارد یخچال فریزر جی پلاس است. در زیر به توضیح یخچال جی پلاس و خرید قسطی یخچال جی پلاس می‌پردازیم. 

انواع یخچال فریزر جی پلاس

1- فریزر پایین       

2- فریزر بالا      

3- ساید بای ساید       

4- دوقلو

رنگ‌های یخچال فریزر جی پلاس: مشکی براق، سفید، نقره‌ای و تیتانیومی می‌باشد.

مزایا و امکانات یخچال جی پلاس

1- قابلیت فرش باکس: این قابلیت باعث می‌شود مواد غذایی تازه نگه داشته شوند و رطوبت درون محفظه با دمای مواد غذایی به طور متناسب تنظیم شود. این یخچال دو کشور دارد که یکی رطوبت پایین برای نگهداری میوه و دیگری رطوبت بالا برای نگهداری سبزی استفاده می‌شود و دما در تمام قسمت‌های یخچال یکسان است.

2- داشتن موتور هوشمند: این موتور برای کنترل مصرف برق و جلوگیری از روشن و خاموش شدن سریع یخچال استفاده می‌شود. استفاده از این موتور باعث شده که کلاس انرژی آن A++ و A+ باشد. سرعت و قدرت کارکرد این موتور با دمای محیط و تغییر فصل تغییر می‌کند و این موتور دارای گارانتی ۵ ساله است. برای خرید اقساطی یخچال به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

3- مجهز به سیستم نوفراست است که هیچ برفکی تولید نمی‌کند.

4- دارای زنگ هشدار است و اگر دمای آن بیش از حد بالا و پایین برود به صدا در می‌آید.

5- دارای فناوری فرش ایر می‌باشد که هوای خنک و تازه را وارد یخچال می‌کند و باعث متعادل شدن دمای آن می‌شود.

6- طراحی خاص و زیبا و بروزی دارد که موجب جلب توجه خریداران شده است.

7- قابلیت سرد شدن سریع و یخ زدن سریع مواد غذایی را دارد.

8- عایق‌های خوب و کارآمدی برای حفظ تعادل دما و طراوت‌های درون یخچال دارد.

9- داشتن حالت تعطیلات: وقتی به تعطیلات یا سفر می‌روید، می‌توانید یخچال را در این حالت قرار دهید که از مصرف برق و انرژی صرفه‌جویی شود.

یکی دیگر از دلایل اصلی خرید یخچال جی پلاس گارانتی این یخچال است. این یخچال گارانتی معتبر گلدیران دارد که این برند دارای نمایندگی در تمامی استان‌های ایران است و قابلیت پشتیبانی 24 ساعته از محصولات خود را دارد. 

بهترین یخچال های جی پلاس

بهترین یخچال از نوع فریزر پایین را می‌توان به مدل GRF-j302 اشاره کرد، از نوع فریزر بالا را می‌توان به مدل GRF-j505، از نوع سایدبای‌ساید را می‌توان به مدل GSS-k725w و از نوع دوقلو را می‌توان به مدل GSS-G705s اشاره کرد. 

راهنمای خرید قسطی یخچال جی پلاس

با بالا رفتن قیمت ارز و سخت شدن شرایط اقتصادی جامعه بیشتر خریداران به خرید قسطی روی آورده اند. زیرا  سبب حفظ پول نقد و پس انداز کردن آن می‌شود. خریداران می‌توانند با خرید اقساطی یخچال جی پلاس یک محصول بهتر و باکیفیتی داشته باشند.

یکی از سایت‌های قابل دسترس برای خرید نقدی یا خرید قسطی یخچال جی پلاس سایت قسطی کلاب است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی یخچال جی پلاس به بخش لوازم خانگی این سایت مراجعه کنید. این سایت تنوع بالایی از محصولات را دارد؛ همچنین مشخصات فنی و عمومی هر کالا را بیان کرده است که این موضوع به مشتری امکان مقایسه محصولات و انتخاب بهترین محصول را می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

بررسی تلویزیون سامسونگ

بررسی تلویزیون سامسونگ
در این مقاله قصد داریم یکی از مدل‌های جدید تلویزیون سامسونگ را بررسی کنیم و اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. شما می‌توانید برای ...

ماشین لباسشویي سامسونگ

ماشین لباسشویي سامسونگ
برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای آسیایی است که در سال‌های اخیر فروش بالایی را تجربه کرده و تاکنون در زمینه‌های گوناگون موفقیت‌های ...