خرید اقساطی گوشی A52 S

تاریخ انتشار:
1403/2/24 23:24:16

اگر قصد خرید اقساطی گوشی A52 S با قیمتی عالی را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.


خرید اقساطی گوشی A52 S


گلکسی A52S سامسونگ 

گلکسی A52S میان‌رده جدید سامسونگ می‌باشد که در قامت یک پرچمدار ظاهر شده است. اگر قصد دارید با صرف هزینه پایین صاحب یک گوشی با امکانات بی‌نظیر شوید، این مدل می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد. محصولی که علاوه‌بر طراحی زیبا و جذاب، از قابلیت‌های به روز نیز پشتیبانی می‌کند. صد البته با افزایش قیمت کالاهای دیجیتال قدرت خرید مردم تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است. در این شرایط یک پیشنهاد جذاب برای شما آماده کرده‌ایم. با خرید قسطی گوشی A52 S در سریع‌ترین زمان ممکن این کالای جدید سامسونگ را تهیه کنید و هزینه آن را به ماه‌های بعد موکول کنید. 

کالای دیجیتال برند سامسونگ نیازی به تعریف ندارد. چه به دنبال خرید تلویزیون باشید چه گوشی، این شرکت توانسته با ارائه بهترین محصولات اعتماد مشتریان را جلب کند. گوشی‌های این شرکت همیشه در صدر پرفروش‌ترین کالاهای بازار قرار دارند. گوشی‌های هوشمندی که هنگ نمی‌کنند، کیفیت بالایی دارند و بهترین عملکرد را به کاربران عرضه می‌کنند. با خرید اقساطی گوشی A52 S از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

در این میان خانواده سری A سامسونگ دنیای متفاوتی برای خود دارند. خانواده‌ای که با برخورداری از مدل‌های مقرون به صرفه تا بالارده توانسته برای هر قشر از افراد جامعه مناسب باشد. A52S اگرچه مشخصات یک گوشی میان‌رده را دارد، اما کارایی بسیار ایده‌آلی از خود به نمایش گذاشته است. مدلی که به خوبی مورد توجه طرفداران گجت‌های هوشمند قرار گرفته و می‌تواند شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد. برای خرید قسطی گوشی A52 S به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بدون اغراق GALAXY A52S کالای دیجیتال جدید SAMSUNG ظاهر جذابی دارد. امکانات آن فوق العاده است و از جدیدترین تکنولوژی‌های بازار برخوردار می‌باشد. جالب است بدانید این گوشی با 3 مدل متنوع ارائه شده که می‌توانید با توجه به نیاز خود آن را تهیه کنید:

•گوشی A52S با ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
•گوشی A52S با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
•گوشی A52S با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

مشخصات گوشی سامسونگ A52S

گلکسی جدید سامسونگ با پشتیبانی از 2 سیم کارت و اندروید 11 به بازار معرفی شده است. همانطور که متوجه شدید این گوشی با ظرفیت‌های 256 و 128 و رم 8 و 6 ساخته می‌شود. پشتیبانی از شبکه 5G از جمله قابلیت‌هایی است که در هر گوشی جدید دیگری می‌توان مشاهده نمود.

با نگاهی دقیق‌تر به این کالای دیجیتال با 4 ماژول دوربین در پشت گوشی مواجه می‌شویم. دوربین‌هایی که قابلیت ثبت تصویر با رزولوشن 64 مگاپیکسل را فراهم می‌کند. نکته جالب دیگر جنس بدنه گوشی است. ترکیب پلاستیک و شیشه ظرافت خاصی به محصول نهایی بخشیده که باعث می‌شود گوشی ظاهر جذاب‌تری داشته باشد. برای خرید اقساطی گوشی A52 S به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

از دیگر ویژگی‌های A52S می‌توان به پشتیبانی از اثر انگشت، مقاوم در برابر آّب، پشتیبانی از صفحه نمایش super amoled اشاره کرد. در نهایت باید ادعا کرد گلکسی a52s در زمره یکی از بهترین گوشی‌های میان رده بازار قرار دارد. قابلیت‌های این محصول در کنار زیبایی ظاهری آن باعث شده انتخاب بسیاری از مشتریان باشد. اگر در تهیه این محصول تردید دارید، در خرید آن شک نکنید، چرا که قسطی کلاب اقدام فروش قسطی این کالا کرده است. 

خرید قسطی گوشی A52 S از قسطی کلاب

در حال حاضر بسیاری از مشتریان خرید اقساطی انواع کالا را در اولویت خود قرار می‌دهند. با این حال یافتن مرکزی معتبر و قابل اطمینان برای خرید به صورت اقساطی یک معضل بزرگ است. البته از زمان معرفی قسطی کلاب این مشکل مشتریان تا حدود زیادی حل شده است. ما با ارائه انواع محصولات به صورت نقدی و اقساط توانسته‌ایم به مشتریان برای دسترسی آسان به کالاهای خود کمک کنیم. در حال حاضر امکان خرید اقساطی گوشی A52 S از سایت قسطی کلاب فراهم است. برای آگاهی بیشتر می‌توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ چکی

خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا

خرید اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا
ای دیتا یک شرکت معتبر در زمینه‌ی طراحی و ساخت وسایل دیجیتالی است. به غیر از هارد اکسترنال این شرکت وسایل دیجیتال ...