خرید قسطی گوشی s20 اولترا

تاریخ انتشار:
1403/1/30 07:26:17

جدیدترین مدل گوشی هوشمند سامسونگ با فناوری استثنایی و طراحی بی‌نظیر وارد بازار فروش شده است و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. برای خرید اقساطی گوشی s20 اولترا به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی s20 اولترا


گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Ultra 5G

این گوشی در دو رنگ زیبای خاکستری و مشکی به بازار عرضه شده است. دوربین موجود سبب می‌شوند تا تجربه متفاوتی را داشته باشید. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گوشی s20 اولترا در قسطی کلاب فراهم شده است.

ثبت لحظات

در کنار این دوربین 108 مگاپیکسلی یک دوربین 64 مگاپیکسلی قرار داده دارد و می‌توانید با آنها جزئیاتی که تا پیش از این هرگز آن‌ها را ندیده بودید را مشاهده نمایید.

پیشرفته ترین سیستم بزرگنمائی تجربه ای جدید را برای شما به ارمغان خواهد آورد تا 100 برابر بزرگنمایی، جزئیات غیر قابل نمایش را در یک عکس معمولی ثبت نمایید. 

منتظر تاریکی شب شوید!

وجود حسگرهای تصویری و تکنولوژی هوش مصنوعی سبب می‌شود تا به هنگام جابجایی در شب بتوانید از منظره‌های شبانه عکس‌های واضح تری را بگیرید!

این رزولیشن از 4 تا به هشت پا افزایش داده شده تا از بزرگنمایی برخوردار شوید لحظاتتان را با کیفیتی فوق العاده ثبت کنید. حتی می‌توانید عکس‌های 33 مگاپیکسلی را از ویدیوهای هشت کا بیرون بکشید و هر فریم را به تصویر ثابت با رزولوشن بالا از تبدیل نمایید. با خرید اقساطی گوشی s20 اولترا فیلم‌هایی ناباورانه بگیرید!  

در این موبایل لرزش نسبت به همیشه کمتر شده است!

راه جدیدی برای برداشتن یک تصویر و ثبت چندین فرمت با کمک سینگل تیک و هوش مصنوعی قادرید تا 14 عکس را در گالری ذخیره نمایید و لحظاتی متفاوت را ثبت کنید! با خرید نقدی یا اقساطی گوشی s20 اولترا یک هنرمند حرفه‌ای شوید!

سرعتی بسیار بالا برای به اشتراک گذاشتن و استریم کردن

با سرعت دانلود فوق‌العاده 2 گیگابایت و کانکشن وای فای 6 می‌توانید به کنترل بازی‌ها، استریم‌ها، شبکه‌های اجتماعی خود بپردازید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی 20s همه چیز را کنترل کنید!

گوشی خود را روشن کنید و آن را روشن نگه دارید!

باتری‌های قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی به کمک هوش مصنوعی عادات شما را در استفاده از موبایل ثبت می‌کند و تنظیم انرژی را طوری برقرار می‌سازند که با یک بار شارژ دوام بیشتری داشته باشد. با خرید اقساطی گوشی s20 اولترا بدون نگرانی از منزل خارج شوید!

دیگر نیازی به پاک کردن فایل‌های خود ندارید!

فضای ذخیره سازی عکس‌ها و ویدیوهای مورد علاقه شما بسیار حجیم شده است. با فضای ذخیره سازی گسترده و رزولوشن بالا می‌توانید فضای ذخیره سازی Micro SD  را تا بیش از یک ترابایت افزایش دهید. با وجود 128 گیگابایت حافظه داخلی این امکان فوق‌العاده شده است!

امنیت

سیستم امنیت ارتقا یافته تا هر آنچه برای شما باقی است حفظ شود. حفاظت از پین، پسورد، الگو و کلید اختصاصی بلاک چین شما ساخته می‌شود. پلتفرم کنکس نیز امنیت گوشی شما را از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بالا می‌برد. اطلاعات خصوصی شما همچنان خصوصی باقی می‌ماند! با خرید نقدی یا اقساطی گوشی s20 اولترا هیچ وقت نگران نباشید!

خرید گوشی 20s

برای تهیه این گوشی فوق‌العاده می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از مزایای خرید نقدی و یا اقساطی آن بهره‌مند شوید. در صورت تمایل به خرید غیر نقدی، باید از سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت، اقدام نمایید. با خرید اقساطی گوشی s20 اولترا  تجربه‌ای متفاوت را درک کنید.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 صورت می‌باشد که توسط شرکت‌های بای چک، لیزینگ فراز اندیشان و لیزینگ پارسیان انجام می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل در تهران

خرید اقساطی موبایل در تهران
تلفن های همراه در تمام برند ها و مدل های مختلف از جمله وسایلی هستند که در شرایط اقتصادی کنونی با افزایش قیمت بسیار زیادی همراه شدند ...

خرید گوشی Redmi note 9s

خرید گوشی Redmi note 9s
با پیشرفت تکنولوژی و فناوری در دنیای امروز تلفن‌های همراه بسیاری طراحی و تولید شده‌اند. یکی از جدیدترین تلفن‌های همراه موجود در بازار سری Redmi ...