خرید قسطی گوشی s23 fe با ارز دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/14 00:21:13

برای خرید قسطی گوشی s23 fe با ارز دیجیتال به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی s23 fe با ارز دیجیتال


مقدمه

شرکت سامسونگ در سال‌های اخیر اقدام به تولید یک‌سری از گوشی‌هایی کرده است که در حد واسط مدل‌های پرچمدار و میان‌رده قرار می‌گیرند. خرید قسطی گوشی s23 fe که یکی از این مدل‌ها می‌باشد می‌تواند بسیار جذاب باشد. این مدل‌ها از زمان ورود به بازار کالای دیجیتال با توجه به امکانات بالا و قیمت مناسب بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. 

بررسی امکانات گوشی s23 fe

در این بخش متوجه خواهید شد که با خرید اقساطی گوشی s23 fe از چه امکاناتی می‌توانید استفاده نمایید: این گوشی دو سیم‌کارته واقعی در تاریخ 5 اکتبر 2023 به بازار جهانی عرضه شد. همانطور که اشاره شد این سری از زمان عرضه با استقبال بالایی مواجه شده است. گوشی s23 fe به‌صورت اورجینال از اندروید ورژن 13 استفاده می‌کند. البته این سیستم‌عامل قابلیت ارتقا به ورژن‌ها بالاتر را خواهد داشت. سیستم‌عامل این دستگاه با رابط کاربری با نسخه One UI 5.1 با این گوشی ارتباط برقرار می‌کند.

با خرید قسطی گوشی s23 fe از یک گوشی با سایز 158 در 76.5 در 8.2 میلی‌متر و وزن 209 گرم بهره‌مند خواهید شد. گوشی s23 fe در رنگ‌های متنوع تولید و وارد بازار شده است. این رنگ‌ها عبارتند از: سبز نعنایی، کرم، بنفش، خاکستری تیره، آبی و نارنجی. این گوشی از یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X با تراکم پیکسلی 403 پیکسل در اینچ استفاده می‌نماید. این مانیتور قادر است تا رزولوشنی برابر 1080 در 2340 پیکسل را در اختیار کاربر قرار دهد. 

با خرید اقساطی گوشی s23 fe از یک سخت‌افزار قدرتمند برخوردار خواهید شد. این گوشی در بخش تراشه اصلی از یک تراشه 4 نانو‌متری 8 هسته‌ای از نوع Exynos 2200 یا Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می‌کند. قدرت و سرعت ایجاد شده توسط هر دو مدل این CPUها بسیار عالی است. در بخش GPU یا تراشه گرافیکی گوشی s23 fe از مدل‌های Xclipse 920 و Adreno 730 استفاده می‌کند. این سخت‌افزارها با هماهنگی کاملی که با CPU این گوشی دارند بهترین کیفیت را برای نرم‌افزار‌های گرافیکی ایجاد خواهد کرد. 

از دیگر ویژگی‌های گوشی s23 fe می‌توان به موارد زیر اشاره کرد!

این گوشی در مدل‌های 128 گیگابایت / 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم به بازار عرضه شده است. بدیهی است که قیمت این دو مدل با هم متفاوت خواهد بود.

گوشی s23 fe قابلیت استفاده از مموری کارت را ندارد. در پنل‌پشتی این گوشی یک دوربین 3 لنز طراحی شده است. این دوربین‌ها دارای قدرت‌های 50، 12 و 8 مگا‌پیکسل می‌باشند. این دوربین با قابلیت فیلم‌برداری 8K یکی از بهترین دوربین‌های حال حاضر بازار موبایل است. این گوشی دارای یک دوربین سلفی با قدرت 10 مگا‌پیکسل می‌باشد. این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4k را دارد.

با خرید قسطی گوشی s23 fe از یک باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت برخوردار خواهید شد. این باتری قادر است تا از فناوری فست شارژ وایرلس علاوه بر فست شارژ عادی استفاده نماید. حداکثر توان شارژی که این گوشی می‌تواند از آن استفاده کند آداپتوری با قدرت 25 وات می‌باشد. درگاه اتصال سیم شارژر این گوشی از نوع USB Type-C است. این درگاه از جدیدترین نسل شارژر بوده و دارای سرعت بالا می‌باشد.
این گوشی قابلیت استفاده از فناوری OTG را نیز دارد.

در بخش صوتی این دیوایس از یک بلند‌گو دو‌گانه استریو استفاده می‌کند. در گوشی s23 fe انواع سنسور از جمله: سنسور اپتیکال اثر‌انگشت در زیر مانیتور، حسگر شتاب‌سنج، سنسور ژیروسکوپ، قطب‌نما و سنسور مجاورتی تعبیه شده است. از لحاظ فناوری‌های ارتباطی این گوشی از تکنولوژی وای‌فای از نوع Dual Band و Wi-Fi Direct، بلوتوث ورژن 5.3 و جدیدترین فناوری اینترنت همراه یعنی 5G بهره‌مند می‌باشد. 

بهترین انتخاب برای خرید اقساطی گوشی s23 fe کدام مجموعه می‌باشد؟

مجموعه قسطی کلاب بهترین فروشگاه برای خرید اقساطی بسیاری از اجناس مورد نیاز خانواده‌های ایرانی می‌باشد. در این فروشگاه آنلاین فروش قسطی و نقدی بهترین برند‌ها با بالاترین کیفیت انجام می‌پذیرد. محصولات موجود در این فروشگاه در دسته‌بندی‌های لوازم‌خانگی، لوازم‌دیجیتال، وسایل‌خانه و آشپزخانه، لوازم‌جانبی و انواع خودرو برای خانواده‌ها تامین می‌باشد. با توجه به اینکه عمده فروش این مجموعه از طریق سایت این شرکت خواهد بود به همین دلیل تمام زیرساخت‌های لازم برای این نوع از تجارت فراهم شده است. مجوز‌هایی مانند نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین سامانه پرداخت امن از جمله این موارد می‌باشد. با اطمینان از این مجموعه خرید کنید زیرا‌که‌ با‌کیفیت‌ترین محصولات را با بهترین شرایط می‌توانید تهیه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مک بوک ایر

خرید اقساطی مک بوک ایر
مک بوک ایر یکی از بهترین و جدیدترین محصولات اپل است. برای خرید اقساطی مک بوک ایر به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی گوشی M12 سامسونگ

خرید قسطی گوشی M12 سامسونگ
یکی از بهترین گوشی‌های مقرون به صرفه برند سامسونگ بی شک مدل m12 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی M12 سامسونگ به بخش موبایل در...