خرید اقساطي گوشی a32

تاریخ انتشار:
1403/2/31 23:06:58

برای خرید اقساطي گوشی a32 با قیمتی عالی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

خرید اقساطي گوشی a32


مشخصات گوشی a32 سامسونگ 

گوشی سامسونگ A32 از جمله گوشی‌های میان رده محبوب و باکیفیت کمپانی Samsung به حساب می‌آید. نمایشگر بزرگ، باتری باکیفیت و پنل Super AMOLED، خرید قسطي گوشی a32 را به خوبی توجیه می‌کند. این محصول از یک صفحه نمایش سوپر امولد بهره می‌برد. گوشی سامسونگ گلکسی a32 به صورت رسمی در 25 فوریه 2021 معرفی و به علاقمندان عرضه گردید. 

از مهم ترین ویژگی‌های خرید اقساطي گوشی a32 سامسونگ می‌توان به صفحه نمایش Super Amoled این گوشی میان رده، اشاره نمود. استفاده از پنل امولد در این محصول، افزایش کیفیت، وضوح و رزولوشن نمایشگر دستگاه را رقم زده است. ارائه محتواهای تصویری با کیفیت full hd و نرخ نوسازی 90 هرتزی، به نوعی این موضوع را به اثبات می‌رساند. همچنین، این نمایشگر از رزولوشن 1080×2400 پیکسل برای نمایش محتواها استفاده می‌کند. برخورداری از نمایشگر 6.4 اینچی، ابعاد تصویر 20:9 و روشنایی 800 نیت، سایر مشخصات صفحه نمایش دستگاه را در بر می‌گیرد.

نوع طراحی و ساخت، از دیگر ویژگی‌های خرید قسطي گوشی a32 سامسونگ محسوب می‌شود. از لحاظ طراحی ظاهری، گوشی ای 32 بسیار شبیه به مدل a31 می‌باشد. اما طراحی ماژول‌های دوربین دستگاه بسیار متفاوت و منحصر به فرد صورت گرفته است. متریال در نظر گرفته شده برای بدنه گوشی از جنس پلاستیک باکیفیت و مقاوم است. ضمنا، نسبت صفحه نمایش به بدنه دستگاه حدود 84.9 درصد برآورد گردیده است. در پشت قاب گوشی 4 دوربین مختلف به چشم می‌خورد. حسگر اثر انگشت نیز در بخش پایینی نمایشگر دستگاه قرار گرفته است. دوربین سلفی دستگاه هم در بخش بالایی نمایشگر خودنمایی می‌کند. 

سایر مشخصات گوشی Samsung Galaxy A32

ویژگی دیگر فروش قسطی گوشی a32 سامسونگ به بخش دوربین دستگاه مربوط می‌شود. از دوربین‌های چهارگانه به عنوان برگ برنده این دستگاه نام برده می‌شود. دوربین اصلی گوشی دارای رزولوشن 64 مگاپیکسل است. دوربین دیگر دستگاه ضمن برخورداری از رزولوشن 8 مگاپیکسل و زاویه دید 123 درجه، امکان عکاسی فوق عریض را برای کاربر فراهم می‌آورد. همچنین، به منظور ثبت جزئیات بیشتر، این محصول به یک دوربین با حسگر 5 مگاپیکسل مجهز شده است. در ضمن، دوربین سلفی دستگاه نیز دارای رزولوشن 20 مگاپیکسل است.

شایان ذکر است که برای گوشی Samsung a32 از تراشه دوازده نانومتری Mediatek Helio G80 استفاده شده است. همچنین، پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای دستگاه در اجرای بازی‌ها و برنامه‌ها، قوی و روان عمل می‌کند. علاوه بر این، پردازنده گرافیکی لحاظ شده برای این گوشی میان رده از نوع Mail G52 MC2 است. کمپانی سامسونگ گوشی a32 را با رابط کاربری ONE UI 3.1 و اندروید 11 به بازارهای جهانی عرضه کرده است. برای خرید اقساطي گوشی a32 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

برخورداری از باتری باکیفیت و دارای طول عمر بالا، دیگر ویژگی خرید قسطي گوشی a32 سامسونگ را رقم می‌زند. سامسونگ برای گلکسی a31 از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5000 میلی آمپر بهره برده است. گوشی سامسونگ A32 از قابلیت شارژر سریع 15 واتی برخوردار می‌باشد. شارژ صفر تا صد باتری با شارژر 15 واتی حدود یک ساعت و چهل دقیقه به طول می‌انجامد. ضمنا، گوشی میان رده A32 سامسونگ در مدل‌های SM-A325F/DS و SM-A325F و رنگ بندی بنفش، آبی، سفید و مشکی به بازار مصرف کننده عرضه می‌گردد. 

نحوه خرید اقساطي گوشی a32 سامسونگ

طرح خرید اقساطی موبایل A32 سامسونگ توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب اجرایی شده است. قیمت مقرون به صرفه و عدم نیاز به مراجعه حضوری از مزیت‌های این طرح به شمار می‌رود. ضمنا، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب امکان خرید نقدی انواع کالای دیجیتال، به صورت اینترنتی برای خریداران میسر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپتاپ لژیون 5

خرید قسطی لپتاپ لژیون 5
اگر به دنبال خرید قسطی لپتاپ لژیون 5 بدون پیش پرداخت هستید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای...

فروش اقساطی گوشی آیفون

فروش اقساطی گوشی آیفون
محصولات آیفون به علت محبوبیت و کیفیت بالایی که دارند در سایت قسطی کلاب به صورت نقدی یا اقساطی به فروش می‌رسند. برای خرید اقساطی...