خرید قسطی کنسول بازی ps5 با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/10 13:41:10

شما می‌توانید برای خرید قسطی کنسول بازی ps5 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی کنسول بازی ps5 با سفته


کنسول بازی ps5

خرید قسطی کنسول بازی ps5 بسیار پرطرفدار و رایج است. این محصول یک کنسول قدرتمند است که تجربه‌ای عالی از بازی‌های نسل فعلی را ارائه می‌دهد. کتابخانه بازی‌های انحصاری آن از دارای صدای سه بعدی، کنترلر Dual Sense و SSD سریع است. PS5 پس از موفقیت PS4 انتظارات بسیار بالایی داشت، اما به جرات می‌توان گفت که کنسول نسل فعلی سونی بطور گسترده‌ای از استانداردهای قبلی خود فراتر رفته است. 

کنترلر Dual Sense با فیدبک لمسی و تطبیقی خود چیزی شبیه به یک کشف جدید است. این یک فناوری فوق‌العاده هوشمندانه است که به خودی خود یک نقطه عطف فروش برای کنسول است. با ترکیبی از رابط کاربری به‌روز، زمان بارگذاری سریع از قبل، صدای فراگیر سه بعدی و سخت افزار فوق‌العاده قوی، PS5 در مقایسه با  PS4 گام‌های قوی‌تری بر می‌دارد. به همین دلایل و سایر مواردی که ذکر شد، هنگامی که بازی PS5 را به عنوان بازی سرگرمی آغاز کردید، متوقف کردن آن سخت خواهد بود. فروش این کنسول به صورت نقد و اقساط انجام می‌شود. ویژگی‌های کنسول بازی ps5 عبارتند از:

•قابلیت گیم پلی 4K/120fps و همچنین پشتیبانی از 8K/60
•زمان بارگذاری سریعتر به لطف SSD جدید
•کارکرد خنک و بی صدا سیستم در اکثر مواقع
•رابط کاربری به‌روز شده با صفحه نمایش‌های جذاب و جدید
•نصب شده با Astro’s Playroom
•سازگاری محدود با بازی‌های PS3، PS2 و PS One

وقتی صحبت از بهترین کنسول بازی به میان می‌آید، PS5 از لحاظ فنی یک قطعه سخت‌افزاری منحصر‌به‌فرد است. پردازنده گرافیکی RDNA 2  که سفارشی شده‌ و جدید است قادر است رزولوشن 4K را ارائه دهد.(با سرعت 120 فریم در ثانیه) همچنین پردازنده هشت هسته‌ای مبتنی بر AMD Zen 2 با سرعت کلاک 3.5 گیگاهرتز نیز در آن وجود دارد. برای خرید اقساطی کنسول بازی ps5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات ظاهری کنسول بازی ps5

کنسول‌های بازی کلاس وزنی ندارند، چنانچه می‌توانستیم آنها را از لحاظ وزنی، کلاس‌بندی کنیم کنسول بازی  ps5 در دسته سنگین وزن قرار می‌گرفت. اندازه این دستگاه در حدود 39 × 10.4 × 26 می باشد. اگرچه سطوح منحنی اندازه گیری دقیق را دشوار می‌کند. وزن آن 4.5 کیلوگرم است که هنگام برداشتن وزن قابل توجهی به آن می‌دهد. با توجه به این اندازه‌گیری‌ها، واضح است که سونی چگونه پلی‌استیشن 5 را به عنوان بزرگترین کنسولی ساخته است. در مورد رنگ‌ها و شکل کنسول، می‌توان گفت بسیار منحصر‌به‌فرد است. بنابراین نمی‌توان انکار کرد که اندازه غول پیکر و طرح و رنگ آن در هر خانه‌ای مورد توجه قرار خواهد گرفت. برای شارژ DualSense، دو گزینه دارید:

1.آن را با کابل USB-C به USB-A که داخل جعبه قرار دارد به خود پلی استیشن 5 وصل کنید. با خرید قسطی کنسول بازی ps5 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

2.از ایستگاه شارژ اختیاری PS5 DualSense، که می‌تواند همزمان دو کنترلر را با استفاده از مجراهای فلزی در پایین پد نزدیک جک 3.5 میلی‌متری صدا شارژ کند، استفاده کنید.

همچنین می‌توانید شارژ کنترلر یا هدست USB را به وسیله‌ی درگاه‌های USB عقب شارژ کنید یا در زمان استفاده از درگاه USB-C جلویی برای شارژ کنترلر از کابل USB-C به USB-C کمک بگیرید. هر کدام از این گزینه‌ها کارآمد هستند و به خوبی عمل می‌کنند، اما استفاده از ایستگاه شارژ در قفسه زیباتر به نظر خواهد رسید. همچنین باید آزمایش کنیم که آیا شارژ کنترلر از طریق کابل USB-C به USB-C سریعتر از استفاده از کابل USB-C به USB-A همراه کنسول است یا خیر. با خرید اقساطی کنسول بازی ps5 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

نحوه خرید قسطی از قسطی کلاب!

خرید قسطی کنسول بازی ps5 در قسطی کلاب برای شما مصرف کنندگان عزیز مهیا می‌باشد. کافی است وارد سایت قسطی کلاب شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بدین ترتیب می‌توانید خرید اقساطی بدون دردسر را تجربه کنید. فروش قسطی توسط این مجموعه طی 7 مرحله انجام می‌شود:

1.ثبت کردن درخواست اعتبار از طریق سایت
2.در صورتی که در بای چک تایید شوید و اعتبار دریافت نمایید با مراجعه به سایت ثبت سفارش را انجام خواهید داد.
3.پس از ثبت کالا و محاسبه اقساط از مشتری تایید دریافت می‌شود. در این صورت با باز شدن درگاه بانکی، می‌توانید پیش پرداخت را واریز نمایید.(مهلت پرداخت تا 4 ساعت بعد از ثبت کالا)
4.خرید اقساطی کنسول بازی ps5 بعد از واریز پیش پرداخت، انجام می‌شود.
5.به منظور پیشبرد کارهای مالی با مشتری تماس گرفته می‌شود.
6.پس از ارسال تصاویر چک‌ها توسط مشتری و تایید آنها، جهت ارسال کالا با مشتری تماس گرفته خواهد شد.
7.مدت زمان تحویل کالا به مشتری با توجه به مسافت، متغیر است. بطور مثال ارسال کالا در تهران 3 الی 5 روز و ارسال برای شهرستان‌ها 3 الی 7 روز کاری خواهد بود. بنابراین کالای خریداری شده در موعد مقرر بدست مشتری خواهد رسید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کنسول بازی نینتندو

خرید قسطی کنسول بازی نینتندو
اگر تمایل به خرید قسطی کنسول بازی نینتندو با شرایطی ویژه و آسان دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی...

فروش نقدی پلی استیشن 4 پرو

فروش نقدی پلی استیشن 4 پرو
کنسول های بازی سونی روز به روز در حال توسعه است و با گذر زمان توانایی ها و امکانات آن ها بیشتر می شود. به همین منظور فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب...