خرید قسطی گوشی 13t شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/12 20:10:38

خرید قسطی گوشی 13t شیائومی با شرایط بسیار عالی و مقرون به صرفه در سایت قسطی کلاب قابل انجام است. برای خرید اقساطی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید 


خرید قسطی گوشی 13t شیائومی


بررسی گوشی 13t شیائومی

گوشی 13t شیائومی با استقبال بی‌نظیری همراه بوده است. 13t در 26 سپتامبر 2023 عرضه شد. این گوشی با صفحه نمایش لمسی 6.67 اینچی با نرخ تجدید 144 هرتز عرضه می‌شود که وضوح تصویر 1080x2400 پیکسل (QHD+) با تراکم پیکسل 1900 پیکسل در اینچ (ppi) را ارائه می‌دهد. شیائومی 13T مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک Dimensity 8200 است که دارای 1 هسته با فرکانس 3.2 گیگاهرتز، 4 هسته با سرعت 2.8 گیگاهرتز و 3 هسته با سرعت 2 گیگاهرتز است. همچنین این موبایل با 12 گیگابایت رم عرضه می‌شود. برای خرید قسطی گوشی 13t شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی 13t شیائومی از اندروید 13 بهره می‌برد و انرژی آن از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. شیائومی 13 تی از شارژ بی‌سیم و همچنین شارژ سریع توربو شارژ 67 واتی پشتیبانی می‌کند. تا آنجا که به دوربین مربوط می‌شود، شیائومی 13T در پشت دارای تنظیمات دوربین سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (f/f/1.9) است. دوربین سلفی آن نیز 20 مگاپیکسلی می‌باشد. فروش این مدل گوشی موبایل به صورت نقدی و اقساطی انجام می‌شود. برای خرید اقساطی گوشی 13t شیائومی به وبسایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی گوشی 13t شیائومی

گوشی 13t شیائومی رابط کاربری MIUI 14 دارد که منطبق با اندروید 13 است و دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. Xiaomi 13T یک موبایل دو سیم کارته بوده که Nano-SIMmobile را می‌پذیرد. این محصول در رنگ‌های آبی آلپاین، مشکی و سبز علفزاری عرضه شده است. دیگر مشخصات گوشی 13t شیائومی به عنوان یک کالای دیجیتال عبارتند از:

•دارای استاندارد IP68 برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب
•دارای بدنه شیشه‌ای
•گزینه‌های اتصال در شیائومی 13T شامل Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax، GPS،
•بلوتوث نسخه 5.40، NFC،
•مادون قرمز و USB Type-C با 4G فعال در هر دو سیم کارت
•سنسورهای موجود در گوشی شامل شتاب‌سنج، حسگر نور محیط، فشارسنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و قطب‌نما/ مغناطیس‌سنج 

ویژگی‌های گوشی 13t شیائومی

گوشی 13t شیائومی یک گوشی مقرون‌به‌صرفه می‌باشد که ارائه دهنده‌ی آخرین ویژگی‌های یک موبایل به‌روز است. انتظار می‌رود سری 13T با جدیدترین پردازنده‌ها و رم زیاد، باتری بزرگ، صفحه‌نمایش با وضوح بالا و تنظیمات دوربین عالی باشد. این به کاربران تجربه‌ای عالی با قیمتی مقرون به صرفه می‌دهد. با خرید اقساطی گوشی 13t شیائومی لذت داشتن یک گوشی با کیفیت را تجربه کنید.

 علاوه بر صفحه نمایش لمسی خازنی 6.67 اینچی AMOLED جدید شیائومی 13T که با نرخ 144 هرتز ارائه می‌شود، این دستگاه می‌تواند از وضوح چشمگیر 1220 در 2712 پیکسل پشتیبانی کند. همچنین یک اسکنر اثر انگشت سریع با لایه‌ای ضخیم از شیشه گوریلا گلس ویکتوس روی صفحه نمایش این 13T موجود می‌باشد. در بالای 13T یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی تیز قرار خواهد گرفت که برجسته ترین ویژگی دستگاه خواهد بود. 

گوشی 13t شیائومی به دلیل باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی خود می‌تواند تمام روز را تنها با یک بار شارژ دوام بیاورد. با شارژ سریع 120 واتی می‌توانید ظرف چند دقیقه آن را شارژ کنید. شیائومی می‌تواند با عرضه سری 13T جایگاه خود را به دست بیاورد، به همین دلیل است که سایر شرکت‌ها از جمله سامسونگ باید کمربندهای خود را برای دیدار با 13T جدید شیائومی محکم کنند. با خرید قسطی گوشی 13t شیائومی از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

نحوه خرید قسطی از قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی 13t شیائومی در قسطی کلاب برای شما مصرف کنندگان عزیز مهیا می‌باشد. کافی است وارد سایت قسطی کلاب شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بدین ترتیب می‌توانید خرید اقساطی بدون دردسر را تجربه کنید. فروش قسطی توسط این مجموعه طی 7 مرحله انجام می‌شود:

1.ثبت کردن درخواست اعتبار از طریق سایت
2.در صورتی که در بای چک تایید شوید و اعتبار دریافت نمایید با مراجعه به سایت ثبت سفارش را انجام می‌دهید.
3.پس از ثبت کالا و محاسبه اقساط از مشتری تایید دریافت می‌شود. در این صورت با باز شدن درگاه بانکی، می‌توانید پیش پرداخت را واریز نمایید.(مهلت پرداخت تا 4 ساعت بعد از ثبت کالا)
4.خرید قسطی گوشی 13t شیائومی بعد از پرداخت پیش پرداخت، انجام می‌شود.
5.به منظور پیشبرد کارهای مالی با مشتری تماس گرفته می‌شود.
6.پس از ارسال تصاویر چک‌ها توسط مشتری و تایید آنها، جهت ارسال کالا با مشتری تماس گرفته خواهد شد.
7.مدت زمان تحویل کالا به مشتری با توجه به مسافت، متغیر است. بطور مثال ارسال کالا در تهران 3 الی 5 روز و ارسال برای شهرستان‌ها 3 الی 7 روز کاری خواهد بود. بنابراین کالای خریداری شده در موعد مقرر بدست مشتری خواهد رسید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل بلک بری

خرید قسطی موبایل بلک بری
خرید قسطی موبایل بلک بری یکی از گزینه هایی است که سایت قسطی کلاب در راستای خدمات گسترده خود ارائه داده است تا کاربران بتوانند به راحتی ...

خرید قسطی گوشی iphone 13

خرید قسطی گوشی iphone 13
یکی از جذاب‌ترین محصول اپل بی شک تلفن‌های همراه آن است. برای خرید قسطی گوشی iphone 13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...