خرید اقساطی ps5 دیجیتال با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 02:22:10

پلی استیشن 5 یکی بهترین محصولات برند سونی است. برای خرید اقساطی ps5 دیجیتال با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ps5 دیجیتال با چک

بررسی کنسول بازی Ps5

در این مقاله قصد داریم تغییراتی که کمپانی سونی در نسل جدید Ps ایجاد کرده و سال گذشته وارد بازار شده، مورد بحث و بررسی قرار دهیم. توصیه می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید در مورد خرید قسطی ps5 دیجیتال نیز اطلاعات لازم را کسب کنید. Ps5 در اصل نهمین نسل بازی‌های کنسولی است، که پس از سال‌ها وارد بازار شده است. این کنسول بازی، همانطور که بسیار جذاب بوده و دارای نقاط مثبت فراوانی است که بسیاری از گیمرها انتظار آن را می‌کشیدند، نقطه ضعف‌هایی نیز دارد.

یکی از خصوصیات بارز در این کنسول قدرت بسیار بالای آن، سرعت و همچنین کیفیت آن، نسبت به نمونه‌های قبلی می‌باشد که با خرید اقساطی ps5 دیجیتال می‌توانید از آن بهره مند شوید. اما متاسفانه میزان ذخیره سازی در این کنسول بسیار کاهش داشته و از فضای یک ترابایت در کنسول‌های 4 به 825 گیگابایت در حافظه SSD رسیده است. 

در نظر داشته باشید هدف از این کار بالا بردن سرعت و رسیدن به سرعتی برابر با 5.5 گیگابایت بر ثانیه می‌باشد. از ویژگی‌های بسیار مهم و کاربردی آن نیز اجرای تمامی بازی‌های مدل 4 بر روی آن می‌باشد. نکته قابل توجه در طراحی آن نیز ظاهری بزرگتر نسبت به نسل های قبلی کنسول‌های بازی سرگرمی است.

برای این کنسول پایه‌ای تعبیه شده است که برای قرارگیری افقی یا عمودی در فضای مورد نظر باید از آن استفاده کنید. طراحی اصلی و مورد نظر آن به صورت عمودی می باشد و اگر در حالت افقی قرار گیرد حالتی نامتقارن ایجاد می‌کند. لازم به ذکر است با خرید قسطی ps5 دیجیتال می‌توانید از شرایط  ویژه‌ای برخوردار شوید. 

خرید اقساطی ps5 دیجیتال با شرایط مناسب راهکار مناسبی برای تهیه این دستگاه می‌باشد!

در بحث کیفیت بدنه در ساخت Ps5 می‌توان به جنس بسیار محکم و بادوام آن اشاره کرد که خود نشان دهنده استحکام بالای آن می‌باشد. جنس آن از پلاستیک بسیار محکم و با دوامی است، که به راحتی آسیب نمی‌بیند. در بخش جلویی نمای کنسول شاهد دو دکمه جهت روشن و خاموش کردن و جای دادن دیسک می‌باشیم. در قسمت بالایی آن نیز یک درگاه USB type C و USB قرار داده شده است.

از جمله باگ‌های حل شده در این نسل برطرف شدن سروصدای این دستگاه است، که در برخی از بازی‌ها بسیار به چشم می‌آمد؛ همچنین گرمای حاصل از کنسول از سه جهت پشت، بالا و جلوی دستگاه تهویه می‌شود. در این صورت دیگر نگرانی جهت بالا رفتن بیش از حد دمای دستگاه نخواهید داشت و کاربران عزیز می‌توانند جهت خرید قسطی ps5 دیجیتال اقدام نمایند.

در استفاده از منوی اصلی تنظیمات باید به برخی تغییرات عادت کنید؛ این تغییرات را می‌تواند در بخش دانلودها و تروفی‌ها نیز مشاهده کنید. از جمله قابلیت‌های بسیار جذاب در این کنسول می‌توانیم به ویدیوهایی که در آن‌ها راهنمایی لازم برای استفاده از بازی‌های تحت پشتیبانی وجود دارد، اشاره کنیم؛ یکی دیگر از این امکانات استفاده از کارت‌های فعالیت است، که جذابیت بازی با آن را برای کاربران دو چندان کرده است.

کیفیت ساخت کنترلر ارتقا یافته و از دکمه‌های نرم تری در طراحی آن استفاده شده است. دسته وزن سنگین‌تری دارد که جای گیری آن را در دستان شما بهبود بخشیده است. اگر خرید این دستگاه به صورت نقدی برای شما مقدور نمی‌باشد، ادامه این مطلب را مطالعه کنید. توصیه می‌کنیم در خرید قسطی ps5 و یا نقدی آن به شرایط مورد نظر توجه کنید. 

برای خرید اقساطی ps5 دیجیتال می‌توانید از تمامی شرایط آن اطلاع حاصل نمایید!

اگر به بررسی این کنسول پرداخته‌اید، بدون شک در نظر دارید که یکی از آن‌ها را برای خود تهیه کنید. با توجه به قیمت بالای آن در بازار، می‌توانید برای خرید قسطی ps5 از سایت قسطی کلاب، اقدام نمایید. فروش قسطی کنسول بازی را در بخش خرید اقساطی پلی استیشن 5 دنبال کنید. در این بخش از سایت می‌توانید با بهترین شرایط کالای مورد نظر خود را تهیه کنید و از خرید آن لذت ببرید. سایت قسطی کلاب در نظر دارد با تسهیل خرید این کالا و خرید قسطی Ps5 خدمات ارزنده‌ای به کاربران ارائه دهد. با ما در ارتباط باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی بازی سرگرمی

خرید اقساطی بازی سرگرمی
در حال حاضر خرید اقساطی بازی سرگرمی بهترین راه حل برای خرید بی دغدغه ­ی لوازم سرگرمی می­تواند باشد. این صعود و بی ثباتی قیمت کالاها باعث شده است تا .

خرید اقساطی PS4 بدون چک

خرید اقساطی PS4 بدون چک
امروزه خرید کنسول بازی نیازمند پرداخت هزینه بسیار گزافی است. اگر شما تمایل به خرید اقساطی PS4 بدون چک دارید به بخش...