خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/11 22:03:38

امکان خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ با بهترین شرایط و با ارائه تسهیلات مختلف از سایت قسطی کلاب وجود دارد. برای خرید اقساطی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ با سفته



گوشی s20 fe سامسونگ

رنج قیمت گوشی سامسونگ در طرح بندی‌های مختلف، متغیر است که به قابلیت‌های هر مدل بستگی دارد. دسته بندی سری fe جزء پرچمداران این برند به شمار می‌آیند که طرفداران بسیار زیادی نیز دارند. یکی از مدل‌های پرفروش گوشی موبایل در این دسته‌بندی، مدل s20 است که در ادامه به بررسی بیشتر این مدل گوشی و شرایط خرید آن اشاره خواهیم کرد. 

مشخصات فنی گوشی s20 fe سامسونگ

قبل از خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ، می‌خواهیم یک دید کلی در خصوص مشخصات فنی این تلفن همراه داشته باشیم. در این مدل گوشی همراه از نمایشگر ۶٫۵ اینچی با وضوح 2400 × 1080 پیکسل استفاده شده است. به دلیل حمایت این مدل گوشی از محتوای مبتنی ‌بر +HDR10، نرخ نوسازی 120 هرتزی  را می‌توان روی آن تجربه کرد. گوشی s20 fe دارای گواهی IP68 است که نشان دهنده مقاومت بالای آن در برابر آب، رطوبت و گرد و غبار می‌باشد. نوع باتری به کار رفته در این مدل، 4500 میلی‌ آمپر است که توانایی تامین انرژی به مدت یک روز را دارد.

ویژگی های ظاهری گوشی سامسونگ

از دیگر مواردی که قبل از خرید اقساطی گوشی s20 fe سامسونگ باید مورد بررسی قرار گیرد، ویژگی‌های ظاهری محصول است. در این مدل گوشی سامسونگ از یک روکش پلاستیکی استفاده شده که حالتی جذاب و مات به تلفن داده است. این روکش باعث می شود تا خط و خش یا جای انگشت به راحتی روی بدنه تلفن باقی نماند. در طراحی این گوشی تلفن از رنگ بندی‌های متنوعی استفاده شده است که جذابیت آن را بالا برده است. این رنگ‌بندی شامل قاب پشت گوشی و لبه های دور تا دور آن می‌باشد. به دلیل استفاده از باتری حجیم و ابعاد نسبتا بزرگ نسبت به سایر مدل‌های این دسته بندی، از وزن سنگین تری برخوردار است.

یکی از قسمت‌های مهم دیگر در خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ، نوع و کیفیت دوربین آن است. در این نسخه از گوشی سامسونگ، دوربین 12 مگاپیکسلی به کار رفته که با لنز دیافراگم f/1.8، ویژگی تثبیت تصویر و فوکوس خودکار را دارد. عکس‌هایی که با دوربین این گوشی در فضای کم نور نیز گرفته می‌شوند از کیفیت قابل قبولی برخوردارند ولی این شرایط برای دوربین جلو یا سلفی وجود ندارد. برای گرفتن عکس با دوربین سلفی این گوشی باید نور کافی در محیط وجود داشته باشد تا کیفیت عکس پایین نیاید. علاوه بر عکس، کیفیت ویدیوهای این گوشی نیز بسیار بالاست و می‌تواند رضایت افراد در شرایط گوناگون را جلب کند. 

طرفداران گوشی s20 fe سامسونگ چه کسانی هستند؟

امکان خرید اقساطی گوشی s20 fe سامسونگ در دو نسخه‌ی 4 و 5 گیگی وجود دارد که جز گوشی‌های با‌کیفیت سامسونگ با قیمت مناسب می‌باشند. قیمت به صرفه این گوشی یکی از دلایل محبوبیت آن در بازار شده است و مخصوص کسانی است که دنبال یک مدل باکیفیت ولی مقرون به صرفه هستند. زیبایی ظاهری این گوشی نیز یکی دیگر از مزیت‌های قابل توجه آن بوده که باعث جلب مخاطبان بالای آن شده است. افرادی که به ظاهر گوشی همراه خود اهمیت می‌دهند باید این نمونه را در لیست انتخاب های خود قرار دهند.

خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ از قسطی کلاب

افزایش قابل توجه رنج قیمت کالای دیجیتال در بازار عرضه باعث شده تا بسیاری از افراد دنبال خرید قسطی گوشی‌های همراه باشند. با توجه به ایجاد چنین نیازی در خریداران تلفن‌های همراه، بسیاری از مراکز نیز اقدام به ایجاد شرایط مختلف برای خرید راحت‌تر کرده‌اند. یکی از مراکزی که امکان خرید اقساطی را برای کاربرانش فراهم کرده، مجموعه قسطی کلاب است. مجموعه قسطی کلاب با ایجاد تسهیلات مختلف برای قشرهای گوناگون مثل کارمندان، بازنشستگان و مشاغل آزاد، شرایط فروش قسطی را خیلی راحت کرده است.

تمام کاربرانی که به دنبال خرید اقساطی گوشی s20 fe سامسونگ هستند و شرایط خرید نقدی را ندارند، می‌توانند از تسهیلات متنوع این مجموعه با توجه به شرایط خود استفاده کنند. برای دیدن جزئیات و طرح‌هایی که توسط مجموعه قسطی کلاب ارائه می‌شود، باید ابتدا وارد سایت اصلی این مجموعه شوید. سپس از بخش منوی اصلی سایت روی گزینه خرید اقساطی کلیک کرده و جزئیات مربوط به تسهیلات این مجموعه را مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توان با کارشناسان قسطی کلاب از طریق راههای ارتباط مختلف، تماس برقرار کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید هدفون اپل

خرید هدفون اپل
اپل تولید کننده انواع هدفون‌های بی‌سیم و با‌سیم است که به راحتی می‌توانید خرید نقدی یا اقساطی هدفون اپل را از سایت قسطی کلاب و بخش کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی A32 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A32 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جذاب و پرفروش سامسونگ مدل a32 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A32 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...