خرید قسطی کنسول نینتندو

تاریخ انتشار:
1403/2/15 11:14:54

برای خرید قسطی کنسول نینتندو با شرایطی استثنایی به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادمادنی را تجربه کنید.


خرید قسطی کنسول نینتندو


مقدمه

کمتر کسی  در دنیای بازی سرگرمی وجود دارد که با نام نینتندو آشنا نباشد. در صورتی‌که شرایط خرید قسطی کنسول نینتندو که یکی از جدید‌ترین کنسول‌های موجود در بازار می‌باشد فراهم شود بسیار ایده‌آل خواهد بود. این کنسول علاوه بر  بازی‌های اختصاصی نینتندو جدید‌ترین  بازی‌های موجود در بازار را نیز  ساپورت می‌کند. در ادامه به ویژگی‌های فنی این دستگاه خواهیم پرداخت. 

با خرید اقساطی کنسول نینتندو از چه امکاناتی برخوردار خواهید شد؟

خرید قسطی کنسول نینتندو باعث خواهد شد تا از یک کنسول با امکانات زیر بهره‌مند شوید: طراحی این کنسول به صورتی است که دارای ابعادی برابر 102 × 239 × 13.9 میلی‌متر و وزنی برابر 394 گرم با جوی‌کان‌ها می‌باشد. بدنه اصلی این کنسول به رنگ‌ مشکی بوده و در ترکیب با  جوی‌کان‌های طوسی، آبی و قرمز به بازار عرضه شده است. با خرید اقساطی کنسول نینتندو از یک تراشه اصلی به عنوان پردازنده از نوع انویدیا تگرا با فرکانس  1020 مگاهرتز برخوردار خواهید شد.

در بخش GPU یا همان پردازنده گرافیکی که یکی از مهمترین قسمت‌های یک کنسول بازی است. این گجت از یک تراشه از مدل انویدیا تگرا با 256 هسته CUDA،  با فرکانس 768 مگاهرتز استفاده می‌کند.  همچنین این کنسول در هنگام اتصال به داک از یک تراشه با 307 مگاهرتز استفاده می‌کند.
حداکثر توان پردازشی این دستگاه برابر 1 ترا فلاپس است. این کنسول دارای رم 4 گیگ و حافظه داخلی 32 گیگابایتی می‌باشد.

درایو نوری این محصول مرتبط با بازی سرگرمی از نوع کارتریج مخصوص نینتندو می‌باشد. که یکی از با کیفیت‌ترین محصولات در این زمینه است.
با خرید قسطی کنسول نینتندو از یک باتری با‌توان 4300 میلی‌آمپر ساعت استفاده خواهید کرد. ظرفیت این باتری برای این نوع محصول مناسب به‌نظر می‌رسد. 

تکنولوژی برتر 

صفحه‌نمایشی که این گجت از آن استفاده می‌نماید یک مانیتور با قابلیت تاچ 6.2 اینچی است. این مانیتور قادر است تا رزولوشنی برابر 720 × 1280 را در اختیار کاربر قرار دهد. در بخش کانکتیویتی این دستگاه از فناوری‌هایی مانند: شبکه وای‌فای، بلوتوث، سوکت ورودی شبکه، سوکت HDMI استفاده می‌کند. این دستگاه همچنین قابلیت استفاده از کارت حافظه از نوع Sd را نیز دارد. با خرید اقساطی کنسول نینتندو می‌توانید از دو درگاه USB از نوع C که بر روی داک دستگاه قرار دارد استفاده نمایید. 

از دیگر ویژگی‌های این کنسول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: این کنسول قادر است تا تصویری با کیفیت 1080p را در هنگام اتصال به تلویزیون به کاربر تحویل دهد. خروجی صدای این کنسول برابر 5.1 کانال در هنگام اتصال به تلویزیون با استفاده از کابل HDMI خواهد بود. بعد از خرید قسطی کنسول بازی نینتندو بایستی در جعبه‌گشایی این محصول موارد زیر را مشاهده نمایید: داک، دو عدد جوی‌کان، یک عدد کابل HDMI، آداپتور مخصوص دستگاه، گریپ جوی‌کان و در نهایت دستبند جوی‌کان. 

از دیگر امکانات این محصول شرکت نینتندو می‌توان به باتری‌های 525 میل‌آمپری جوی‌کان‌ها اشاره کرد. قیمت این گجت در زمان ورد به بازار‌های جهانی 299 دلار در نظر گفته شده‌ است. 

خرید قسطی کنسول بازی نینتندو را بهتر است از کجا انجام دهیم؟

بهترین مرکز برای خرید اقساطی این کنسول و سایر کنسول‌های نسل جدید مجموعه قسطی کلاب می‌باشد. با توجه به وارداتی بودن این محصولات و روند افزایشی قیمت ارز در سال‌های اخیر خرید نقدی این کنسول‌ها برای همگان فراهم نمی‌باشد. سرگرمی و تفریح برای همه مردم جامعه ضروری است. در صورت انجام فروش قسطی این کنسول‌ها در یک مرکز این امکان برای تعداد خانواده‌های بیشتری فراهم خواهد شد.

مجموعه قسطی کلاب با در نظر گرفتن این مهم سعی کرده است تا خدماتی متمایز در زمینه فروش اقساطی را به مشتریان خود ارائه دهد. یکی از مهمترین موارد این وجه تمایز متنوع بودن محصولات در این نوع فروش می‌باشد. در این فروشگاه آنلاین علاوه بر انواع کنسول بازی، انواع لوازم دیجیتال، لوازم خانگی در برند‌های مختلف و حتی خودرو به‌صورت اقساطی به‌فروش می‌رسد. شرایط خرید قسطی کنسول بازی نینتندو و تمام محصولات دیگر در این مجموعه بسیار شفاف و آسان می‌باشد. این شرایط برای تمامی افراد با هر شرایط درآمدی مناسب خواهد بود.

خرید آنلاین از سایت این شرکت از تمام نقاط ایران امکان‌پذیر می‌باشد. تمامی محصولات اورجینال و اصل بوده و محصول ارسال شده دقیقا همان مدل و بچ‌نامبری خواهد بود که در سایت قرار داده شده است. با توجه به اینکه نماد اطمینان و سامانه پرداخت امن در سایت قسطی کلاب وجود دارد به همین دلیل خرید اینترنتی خود را بدون دغدغه از این سایت انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایکس باکس سریs

خرید اقساطی ایکس باکس سریs
کنسول بازی یکی از بهترین وسایل سرگرمی در دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی ایکس باکس سریs به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...

خرید اقساطی ps5 درایو

خرید اقساطی ps5 درایو
یکی از بهترین کنسول‌های بازی دنیا پلی استیشن 5 می‌باشد. برای خرید اقساطی ps5 درایو به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت...