خرید قسطی گوشی poco x6 با ارز دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/31 12:23:15

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی poco x6 با ارز دیجیتال با شرایطی عالی به بخش موبایل شیائومی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی poco x6 با ارز دیجیتال


مقدمه

شرکت شیائومی از زمان  ورود به بازار کالای دیجیتال بسیار سریع پیشرفت کرده است. به‌ طوری که محصولات پرچمدار این برند چیزی کمتر از غول‌های بازار دیجیتال جهان یعنی سامسونگ و آیفون ندارند. در صورتی که امکانی فراهم شود تا افراد بتوانند خرید قسطی گوشی poco x6 شیائومی و محصولات مشابه را انجام دهند بسیارعالی خواهد بود. 

بررسی فنی و تخصصی گوشی poco x6 شیائومی

با خرید اقساطی گوشی poco x6 شیائومی از امکانات زیر می‌توانید بهره‌مند شوید:

این گوشی دوسیم‌کارته با‌کیفیت در تاریخ 12 ژانویه 2024 به بازار‌های جهانی عرضه شده است. گوشی poco x6 شیائومی به صورت اورجینال از سیستم‌عامل اندروید 13 استفاده می‌نماید. این نسخه قابلیت ارتقا به ورژن‌های بالاتر را خواهد داشت. رابط کاربری این گوشی از ورژن MIUI 14 می‌باشد. با خرید قسطی گوشی poco x6 شیائومی از یک گوشی با ابعاد 161.2 در 74.3 در 8 میلی‌متر با وزن 181 گرم بهره‌مند خواهید شد.

جنس بدنه و فریم این دیوایس از پلاستیک نسل جدید می‌باشد. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید طراحی و به بازار عرضه شده است.
این دستگاه از یک مانیتور نسبتا بزرگ با سایز 6.67 اینچ از نوع AMOLED با Refresh Rate برابر 120 هرتز استفاده می‌کند. این صفحه‌نمایش قادر است تا رزولوشنی برابر 1220 در 2712 پیکسل را برای کاربر فراهم آورد.

گوشی poco x6 شیائومی در بخش سخت‌افزاری از یک تراشه اصلی 8 هسته‌ای 4 نانو‌متری از نوع Qualcomm SM7435-AB Snapdragon 7s Gen 2 استفاده می‌کند. در بخش GPU یا سخت‌افزار گرافیکی تراشه مورد نظر از نوع Adreno 710 است. ترکیب این دو تراشه قدرت و سرعت قابل قبولی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

گوشی poco x6 شیائومی در انواع سری‌ از نظر رم و هارد ‌داخلی در مدل‌های  256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت / 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت / 12 گیگابایت رم عرضه شده است. این تفاوت در رم و هارد باعث می‌شود که قیمت آنها نیز با هم متفاوت باشد. این دستگاه قابلیت استفاده از کارت حافظه را ندارد. همچنین هارد داخلی این گوشی از نسل جدید UFS 2.2 می‌باشد. 

از دیگر ویژگی‌های گوشی poco x6 شیائومی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد!

در قسمت پنل پشتی این گوشی یک دوربین 3 لنز با قدرت‌های 64، 8 و 2 مگا‌پیکسل قرار داده شده است. این دوربین‌ها قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K را دارند. با خرید اقساطی گوشی poco x6 شیائومی از یک دوربین سلفی با قدرت 16 مگا‌پیکسل برخوردار خواهید شد.

گوشی poco x6 شیائومی از یک باتری 5100 میلی‌آمپر ساعت با قابلیت فست شارژ استفاده می‌کند. این باتری می‌تواند از آداپتور با قدرت 67 واتی برای شارژ باتری استفاده نماید. درگاه اتصال برای شارژ  باتری این دیوایس از نوع USB Type-C 2.0 است. این نوع سیم سرعت و ماندگاری قابل قبولی را برای باتری گوشی ایجاد می‌نماید. این گوشی دارای پشتیبانی از فناوری OTG نیز می‌باشد. در بخش ملزومات صوتی این دستگاه از یک اسپیکر استریو دو‌گانه با قابلیت ایجاد صدای 24 بیت استفاده می‌کند. این بلند‌گو از فناوری Hi-Res در این بخش بهره‌مند است.

با خرید قسطی گوشی poco x6 شیائومی از یک پکیج سنسوری شامل: حسگر اثر انگشت زیر مانیتور، سنسور شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورتی و قطب‌نما بهره‌مند خواهید شد. فناوری‌های ارتباطی این گوشی نسل جدید شامل: شبکه وای‌فای از نوع Dual Band و Wi-Fi Direct، بلوتوث با ورژن 5.2 و جدیدترین ورژن اینترنت همراه یعنی 5G می‌باشد. 

بهترین فروشگاه برای خرید اقساطی گوشی poco x6 شیائومی کجا می‌باشد؟

برای خرید اقساطی تمامی محصولات برند شیائومی و سایر برند‌های مطرح می‌توانید به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید. این مجموعه بزرگ‌ترین و بهترین فروشگاه آنلاین در کل کشور می‌باشد. در این فروشگاه علاوه بر خرید نقدی خدمات متنوع فروش قسطی هم ارائه می‌شود. این فروش قسطی در این فروشگاه  محدود به گوشی و وسایل دیجیتال نمی‌باشد. در این مجموعه امکان خرید محصولات زیادی از جمله: لوازم‌خانگی، لوازم جانبی و حتی خودرو با این روش وجود خواهد داشت. از تمام ایران می‌توانید بدون واسطه و به راحتی از این سایت خرید نمایید. 

با توجه به داشتن مجوز‌هایی مانند نماد اعتماد الکترونیکی و سامانه پرداخت امن بدون هیچ ترس و واهمه‌ای به صورت آنلاین از این فروشگاه بزرگ خرید کنید. خدمات پس از خرید آنلاین از این فروشگاه عبارت است از: تضمین اصل بودن کالا، تضمین سلامت کالا و ارسال در کمترین زمان ممکن.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس ویژه کارمندان

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس ویژه کارمندان
اگر علاقه مند به خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس هستید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

اقساطی گوشی موبایل

اقساطی گوشی موبایل
با توجه به شرایط اقتصادی امروز که باعث شده است قدرت خرید افراد جامعه به شدت پایین بیاید، خرید گوشی های موبایل برای اغلب...