خرید اقساطی آیفون 14 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 06:23:33

یکی از بهترین محصولات برند اپل گوشی آیفون 14 است. برای خرید اقساطی آیفون 14 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی آیفون 14 با چک


گوشی آیفون 14

بر اساس اطلاعاتی که شرکت اپل ارائه داده گوشی آیفون 14 امکاناتی دارد که در بازار کالای دیجیتال بسیار پیشرو است. در این متن توضیحاتی در مورد این کالا و خرید قسطی آیفون 14 به شما ارائه خواهیم داد. آیفون‌های جدید مثل سری‌های قبلی چهار مدل مختلف دارند. در سری 14 گوشی آیفون مدل مینی جایگزین آیفون مکس شده است.

در سال‌های اخیر فروش پایین آیفون 12 مینی و آیفون 14 مینی باعث شده بود که آیفون این گوشی‌ها را کنار بگذارد. آیفون 14 مکس که امکان دارد نام آن آیفون 14 پلاس معرفی شود یک مدل پایه‌ای است که نمایشگر بزرگی هم دارد. مدل‌های آیفون 14 و آیفون 14 پرو، مانیتورهای 6.1 اینچی خواهند داشت. اما مدل‌های 14 مکس و 14 پرومکس پنل‌های بزرگ‌تری خواهند داشت که به 6.7 اینچ می‌رسد. در ادامه توضیحات بیشتری راجع به این محصول به شما خواهیم داد. 

خصوصیات ظاهری کالای دیجیتال 

در جواب این پرسش که شکل ظاهری آیفون 14 به چه شکل است باید گفت اختلافات بسیار پایینی با آیفون 13 دارد. طراحی این کالای دیجیتال به شکل صاف خواهد بود که طراحی سالیان اخیر کمپانی اپل است. البته این محصول چند تغییر جزئی نسبت به سری‌های قبلی خواهد داشت. بر اساس اظهاراتی که برخی کارشناسان حوزه‌ی دیجیتال داشته‌اند در طراحی آیفون 14 نگاهی هم به آیفون 4 داشته‌اند. برای خرید اقساطی آیفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قسمت روبرویی آیفون 14 هم دچار تغییراتی نسبت به مدل‌های قبلی شده است. در این مدل بیرون زدگی لنز تغییری نکرده است. دلیل تغییر نکردن اندازه‌ی لنز به دلیل 48 مگاپیکسلی بودن به فضای بزرگ‌تری دارد. کمپانی اپل سعی کرده که مواد اولیه‌ی تولید این محصول را هم تغییر بدهد. فریم‌های آیفون 14 با استفاده از عنصر تیتانیوم به تولید رسیده است. البته دقیقاً معلوم نیست که همه‌ی مدل‌ها از چنین فریمی استفاده خواهند کرد یا در برخی مدل‌ها تفاوت دارد.

در مقایسه با عناصری مثل آلومینیوم و فلزهای دیگر که برای ساخت این کالای دیجیتال به کار می‌رود تیتانیوم دارای دوام بسیار بیشتری است. استفاده از تیتانیوم باعث می‌شود که مقاومت در مقابل خط و خش افزایش پیدا کند. سایز فریم دوربین‌‌ها هم در این محصول افزایش یافته است. علت عدم تغییر فضای دوربین آیفون 14 این است که لنز 48 مگاپیکسلی آن به فضای بیشتری احتیاج دارد. در نهایت به طور کلی روند ساخت آیفون 14 را می‌شود در تغییر تاچ بالای نمایشگر و تغییر فریم‌های این محصول خلاصه نمود. در انتهای این متن یک فروشگاه معتبر برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 را معرفی خواهیم کرد. با خرید قسطی آیفون 14 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

خصوصیات دوربین آیفون 14 

دوربین این کالای دیجیتال یکی از مواردی است که شما را تشویق به خرید آن می‌کند. کمپانی اپل بر خلاف انتظاری که اکثر افراد داشتند تغییرات زیادی را در این محصول ایجاد نموده است. استفاده از دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی مثل نسخه‌ی قبلی خود توانست رضایت مشتریان را به دست بیاورد. اگر یک نگاه جزئی‌نگر به دوربین گوشی آیفون 14 داشته باشیم می‌فهمیم تغییرات زیادی در طراحی انجام شده است. برای خرید اقساطی آیفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دیافراگم دوربین‌های این محصول افزایش یافته است. دیافراگم پیشرفته کمک می‌کند که شما بتوانید یک عکاسی حرفه‌ای و سینمایی را تجربه کنید. یکی دیگر از لنزهای این گوشی 12 مگاپیکسلی اولترا واید است که یک زاویه دید مناسبی را به شما ارائه می‌کند. یکی از قابلیت‌های این گوشی گزینه‌ اکشن است. آپشن اکشن با کاهش لرزش امکان فیلم‌برداری حرفه‌ای را فراهم می‌کند. شما با این آپشن نیاز کمی به لوازم جانبی لرزگیر خواهید داشت.   

خرید قسطی آیفون 14 از فروشگاه قسطی کلاب 

اگر قصد خرید اقساطی آیفون 14 را دارید می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید که امکان خرید اقساطی و نقدی را فراهم می‌کند. این فروشگاه فروش قسطی انواع کالای دیجیتال را انجام می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید هدفون آیفون

خرید هدفون آیفون
برند موفق اپل با ارائه بهترین هدفون‌های دنیا برای بار دیگر طرفدارن خود را شگفت زده کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی هدفون آیفون...

خرید اقساطی گلکسی واچ 4 کلاسیک

خرید اقساطی گلکسی واچ 4 کلاسیک
اگر اهل استفاده از گجت‌های پوشیدنی هستید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید قسطی گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ می‌باشد. برای خرید...