خرید اقساطی گوشی s23 fe با ارز دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/16 14:39:40

اگر خرید اقساطی گوشی s23 fe با ارز دیجیتال به بخش موبایل سامسونگ در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.


خرید اقساطی گوشی s23 fe با ارز دیجیتال


راهنمای خرید قسطی گوشی s23 fe

اگر قصد خرید اقساطی گوشی s23 fe  سامسونگ را دارید؛ باید بدانید این موبایل یکی از جدیدترین گوشی‌های های سامسونگ بوده که در بازارهای جهانی عرضه شده است. گوشی‌ های سری s سامسونگ جز موبایل‌های رده بالای این شرکت کره‌ ای محسوب می‌شوند. این موبایل ها کیفیت بالایی داشته و می‌توانند با آیفون رقابت کنند. نمایشگر این موبایل داینامیک amoled بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. نرخ نوسازی تصویر گوشی s23 fe برابر با ۱۲۰ هرتز می‌باشد. این نرخ نوسازی می‌تواند به شما امکان بدهد که بازی‌های مختلف را بسیار روان بر روی موبایل خود اجرا کنید. حداکثر روشنایی ادعا شده توسط سامسونگ برای این موبایل ۱۴۵۰ نیت است. با حداکثر روشنایی موبایل می‌توانید در روز های آفتابی نیز صفحه گوشی خود را به وضوح مشاهده کنید.

بررسی مشخصات قبل از خرید قسطی گوشی s23 fe

قبل از خرید اقساطی گوشی s23 fe  باید درباره مشخصات و ویژگی‌های موبایل اطلاعاتی داشته باشید تا اینگونه بتوانید از خرید خود راضی بوده و انتخاب درستی کنید. این موبایل تنها با رم 8 گیگابایت عرضه شده و در دو مدل با حافظه‌های 256 و 128 گیگابایت در بازارهای جهانی وجود دارد. گوشی s23 fe با اندروید 13 عرضه شده و قابلیت ارتقا نسخه اندروید را دارد. قدرت نرم‌افزاری گوشی s23 سامسونگ به نحوی می‌باشد که شما می‌توانید برنامه‌های مختلف را به راحتی و با سرعت بالا روی موبایل اجرا کنید.

شما با این موبایل برخلاف  موبایل‌های مختلف، هنگام اجرای برنامه‌ها و بازی های سنگین کاهش سرعت و باگ های مختلف را تجربه نخواهید کرد. علت این مسئله سخت افزار و نرم افزار قوی موبایل است. تراشه و پردازنده گوشی s23 fe قدرت بالایی دارد. با گوشی‌های رده s سامسونگ می‌توانید سرعت بالا و کیفیت را همزمان با هم داشته باشید. 

گوشی s23 fe دارای بلندگوهای استریو بوده و کیفیت صدای قابل قبولی را هنگام پخش موزیک یا تماس صوتی ارائه می‌کند. باتری این گوشی 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و در عرض 30 دقیقه برای 50 درصد شارژ می‌شود. این موبایل از شارژر بی سیم و شارژر سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند.

بررسی دوربین گوشی s23 fe سامسونگ

یکی از پارامترهایی که موبایل‌های سامسونگ را نسبت به بسیاری از گوشی‌های دیگر متمایز و پرطرفدار می‌کند؛ دوربین‌های به کار رفته در این گوشی‌ها می‌باشد. کیفیت دوربین‌های به کار رفته در گوشی‌های سری s سامسونگ به نحوی می‌باشد که شما می‌توانید عکس‌هایی باکیفیت با آن ها ثبت کنید.

 بسیاری از کسانی که به سمت کار بلاگری و تولید محتوا می‌روند به دنبال گوشی موبایلی هستند که دوربین آن، کیفیت بالایی داشته باشد. بدون تردید گوشی‌های سری s سامسونگ از نظر کیفیت موبایل می‌توانند با موبایل‌های آیفون رقابت کنند. دوربین اصلی این گوشی دارای سه لنز بوده که لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی واید و لنز دیگر موبایل 12 مگاپیکسلی اولترا واید می‌باشد. لنزهای واید و تله‌فوتو مجهز به فوکوس خودکار هستند. همچنین دوربین این گوشی مجهز به لرزشگیر اپتیکال می‌باشد. همه این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر به گوشی s23 fe سامسونگ کمک می‌کند تا دوربینی با کیفیت داشته باشد.

دوربین سلفی گوشی s23 fe سامسونگ دارای یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی بوده و می‌تواند با کیفیت 4k فیلمبرداری کند. این دوربین سلفی شاید در مقایسه با پرچمداران سامسونگ و آیفون چندان قوی و باکیفیت نباشد اما برای استفاده های روزمره مناسب است. 

چگونگی خرید قسطی گوشی گوشی s23 fe  

برای خرید قسطی گوشی s23 fe سامسونگ، می‌توانید از سایت قسطی کلاب و شرکت‌های طرف قرارداد آن اعتبار دریافت کنید. پس از دریافت اعتبار می‌توانید گوشی مورد نظر خودتان را بخرید. این امکان برای شما وجود دارد که مدت زمان بازپرداخت اقساط را خودتان انتخاب کنید. شما می‌توانید با اعتبار دریافتی علاوه بر خرید اقساطی گوشی s23 fe اقدام به خرید اقساطی انواع موبایل‌های دیگر بکنید. علاوه بر این، امکان خرید نقدی نیز برای شما وجود دارد.

قسطی کلاب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی، اقدام به فروش قسطی انواع کالای دیجیتال می‌کند. شما می‌توانید محصولات برندهای مختلفی همچون سامسونگ شیائومی و اپل را در این فروشگاه اینترنتی مشاهده کرده و  آن‌ها را باهم مقایسه کنید. در نهایت با توجه به سلیقه و نظر خودتان کالای مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید. گوشی s23 fe سامسونگ در رنگ‌های مختلفی همچون کرم، خاکستری، بنفش، سبز، آبی و نارنجی عرضه شده است. به طور کلی می‌توان گفت اگر می‌خواهید موبایلی با ویژگی‌هایی نزدیک به یک پرچمدار اما با قیمت مناسب‌تر داشته باشید؛ گوشی s23 fe انتخاب مناسبی برای شما می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی مک بوک 2021

فروش اقساطی مک بوک 2021
جدیدترین مک بوک اپل با طراحی زیبا و کاربردی در سال 2021 روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی مک بوک 2021 به بخش لپ تاپ در دسته...

خرید قسطی گوشی a14 با چک

خرید قسطی گوشی a14 با چک
در بین گوشی‌های سامسونگ مدل a14 را می‌توان گوشی با کیفیت و مقرون به صرفه نامید. برای خرید قسطی گوشی a14 با چک به بخش موبایل در...