خرید اقساطی گوشی POCO M3 PRO

تاریخ انتشار:
1403/2/20 09:12:06

یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های برند شیائومی با نام پوکو m3 pro روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی گوشی POCO M3 PRO به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی POCO M3 PRO


بررسی گوشی poco m3 pro

اگر قصد خرید قسطی گوشی POCO M3 PRO را دارید باید بدانید این موبایل در سال 2021 به بازارهای جهانی معرفی و عرضه شده است. گوشی شیائومی poco m3 pro یکی از گوشی‌های اقتصادی شیائومی می‌باشد. قیمت مناسب و ویژگی‌های کاربردی گوشی شیائومی poco m3 pro سبب شده این موبایل یکی از پرطرفدارترین مدل‌های رده پوکو باشد.

شما می‌توانید موبایل را به صورت نقدی از سایت قسطی کلاب و بدون هیچ واسطه‌ای خریداری کنید. گوش شیائومی poco m3 pro می‌تواند نیازهای روزمره کاربران را برطرف کند و انتخاب مناسبی در بین گوشی‌های میان رده و اقتصادی شرکت شیائومی باشد. با خرید اقساطی گوشی POCO M3 PRO از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

نسبت نمایشگر به کل بدنه در گوشی poco m3 pro حدود 84 درصد است و رزولوشن این موبایل 495 پیکسل در هر اینچ است. رزولوشن بالای گوشی پوکو poco m3 pro این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند به کمک این موبایل فیلم‌ها و تصاویر خود را با کیفیت و وضوح بالا تماشا کنند. نرخ نوسازی در  گوشی poco m3 pro برابر با 90 هرتز بوده و روشنایی نمایشگر آن 400 نیت است.

مشخصات گوشی poco m3 pro شیائومی

قبل از خرید قسطی گوشی POCO M3 PRO باید با مشخصات و ویژگی‌های این گوشی هوشمند آشنا شوید تا بتوانید بین این گوشی و مدل‌های دیگر گوشی‌های هوشمند مقایسه انجام دهید. سیستم عامل به کار رفته در گوشی شیائومی اندروید 11 می‌باشد و تراشه به کار رفته در آن هفت نانومتری است. 

پردازنده مرکزی نیز هسته‌ای بوده و ترکیب این پردازنده با تراشه 7 نانومتری سبب شده گوشی شیائومی poco m3 pro سرعت عملکرد و پردازش بالایی داشته باشد.‌ این گوشی از کارت حافظه خارجی پشتیبانی کرده و در دو مدل عرضه شده است.  

یک مدل گوشی شیائومی حافظه داخلی 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت داشته و مدل دیگر دارای رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت می‌باشد. باتری گوشی poco m3 pro از نوع لیتیومی پلیمری غیر قابل تعویض می‌باشد. باتری این گوشی ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت دارد. برای خرید اقساطی گوشی POCO M3 PRO به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این ظرفیت می‌تواند برای افرادی که مدت زیادی از گوشی خود استفاده می‌کنند بسیار مناسب باشد و نیاز آن‌ها را برآورده کند. دوربین گوشی شیائومی poco m3 pro از 3 لنز تشکیل شده که لنز اصلی آن 48 مگاپیکسلی واید می‌باشد. دو لنز دیگر این گوشی 2 مگاپیکسلی بوده که یکی از آنها ماکرو و دیگری برای تشخیص عمق است. 

دوربین سلفی یک لنز 8 مگاپیکسلی دارد. هرچند گوشی شیائومی poco m3 pro از قابلیت 5G پشتیبانی می کند، اما بعضی از ویژگی‌های موبایل مانند کیفیت دوربین چندان بالا نیست. 

در نتیجه باید گفت اگر به دنبال موبایلی هستید که کیفیت دوربین آن برای شما اهمیت دارد این گوشی نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. گوشی شیائومی poco m3 pro از بلوتوث، gps ،usb و رادیو پشتیبانی می‌کند. و دارای حسگر اثر انگشت در کنار موبایل می‌باشد.‌ 

چگونگی خرید قسطی گوشی POCO M3 PRO

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی گوشی POCO M3 PRO را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار لازم را دریافت کنید. 

این امکان وجود دارد که میزان زمان بازپرداخت و همچنین مبلغ اقساط ماهیانه را با توجه به مدت زمان بازپرداخت انتخاب کنید. سایت قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی موبایل خرید و فروش انواع کالای دیجیتال مانند ساعت‌های هوشمند را نیز انجام می‌دهد. شما می‌توانید انواع کالای دیجیتال را در این سایت مشاهده کرده و از مشخصات و همچنین ویژگی‌های این کالاها مطلع شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ‌تاپ گیمینگ

خرید اقساطی لپ‌تاپ گیمینگ
اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ مناسب بازی هستید، پیشنهاد ما برای شما خرید اقساطی لپ‌تاپ گیمینگ...

خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرومکس

خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرومکس
شرکت اپل شرکتی استثنایی و منحصر به فرد می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...