خرید قسطي گوشی ایفون 14 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 14:39:08

شما می‌توانید برای خرید قسطي گوشی ایفون 14 با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطي گوشی ایفون 14 با چک


مقدمه

بر کسی پوشیده نیست که محصولات شرکت اپل به ویژه گوشی‌های این برند در بازار کالای دیجیتال کل جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است. در کشور ما هم این محبوبیت وجود دارد ولی با توجه به قیمت بالای این محصولات بیشتر خانواده‌ها قادر به خرید این تولیدات نیستند. در صورتی که امکان خرید قسطي گوشی ایفون 14 و سایر محصولات این برند معروف فراهم شود می‌تواند بسیار برای همه جذاب باشد. 

ویژگی‌های فنی و تخصصی گوشی آیفون 14

با خرید اقساطي گوشی ایفون 14 شما می‌توانید از فناوری‌های زیر بهره‌مند شوید:

گوشی آیفون 14 یک دستگاه دوسیم‌کارت می‌باشد که در تاریخ 16 سپتامبر 2022 به بازار‌های جهانی عرضه شده است. این دیوایس از سیستم عامل مخصوص گوشی‌های آیفون یعنی IOS ورژن 16 استفاده می‌کند. این سیستم عامل توانایی ارتقا به نسخه‌های بالاتر را نیز خواهد داشت. با خرید قسطي گوشی ایفون 14 از یک گوشی با ابعاد 146.7 در 71.5 در 7.8 میلی‌متر با وزن 172 گرم برخوردار خواهید شد. جنس فریم این گوشی از فلز آلومینیوم می‌باشد.

گوشی آیفون 14 در رنگ‌های مشکی، ارغوانی، آبی، طلایی و قرمز طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از یک نمایشگر 6.1 اینچی از نوع Super Retina XDR OLED با Refresh Rate استفاده می‌نماید. رزولوشنی که این صفحه‌نمایش قادر است تا در اختیار کاربر خود قرار دهد برابر 1170 در 2532 پیکسل می‌باشد.

گوشی آیفون 14 برخلاف ظاهرش که تفاوت چندانی با نسل قبل ندارد از لحاظ سخت‌افزاری بسیار متفاوت می‌باشد. تراشه اصلی این دستگاه یک تراشه 6 هسته‌ای 5 نانو‌متری از نوع Apple A15 Bionic می‌باشد. این تراشه دارای قدرت پردازش بالایی می‌باشد. 

سخت‌افزار قدرتمند 

پردازنده گرافیکی این گوشی یک GPU از نوع 5 هسته‌ای و از مدل Apple GPU می‌باشد. ترکیب این دو تراشه قادر است تا جدیدترین بازی‌های کنسول‌های نسل جدید را ساپورت نماید. خرید اقساطي گوشی ایفون 14 را می‌توانید در مدل‌های 128 گیگابایت / 6 گیگابایت رم، 256 گیگابایت / 6 گیگابایت رم و 512 گیگابایت / 6 گیگابایت رم انجام دهید. البته باید این مورد مد نظر داشته باشید که اسن مدل‌ها از لحاظ قیمتی با هم متفاوت خواهند بود. هارد داخلی این گوشی از نسل جدید NVMe با سرعت و کیفیت بالا می‌باشد. 

از دیگر ویژگی‌های گوشی آیفون 14 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد!

در پنل پشتی این محصول یک دوربین دو لنز با قدرت‌های 12 مگاپیکسل طراحی شده است. این دوربین قادر است تا فیلم‌برداری با کیفیت 4K را در اختیار کاربر خود قرار دهد. گوشی آیفون 14 در بخش دوربین سلفی این گوشی از یک دوربین با قدرت 12 مگا‌پیکسل با قابلیت فیلم‌برداری 4K استفاده می‌کند. باتری گوشی آیفون 14 از نوع لیتیوم یونی و با ظرفیت 3279 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد. این باتری قابلیت فست شارژ به هر دو صورت باسیم و بدون سیم را نیز دارد. این باتری نسل جدید از فناوری‌های Power Delivery 2 و MagSafe نیز پشتیبانی می‌کند.

درگاه اتصالی که بر روی این دیوایس قرار داده شده است مانند نسل قبلی از نوع Lightning USB 2.0 می‌باشد. با خرید قسطي گوشی ایفون 14 از یک اسپیکر استریو دو‌گانه می‌توانید استفاده نمایید. این گوشی از یک پکیج سنسوری کامل شامل: سنسور تشخیص چهره 3D، حسگر شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب‌نما و فشارسنج هوا استفاده می‌کند.

گوشی آیفون 14 در بخش فناوری‌های ارتباطی از شبکه وای‌فای از نوع Dual Band و Wi-Fi Hotspot استفاده می‌کند. همچنین نسخه بلوتوث مورد استفاده این گوشی 5.3 می‌باشد. اینترنت همراهی که این دیوایس از آن استفاده می‌کند از نوع 5G است. این نسخه جدیدترین و پر‌سرعت‌ترین اینترنت حال حاضر جهان می‌باشد. 

خرید اقساطي گوشی ایفون 14 بهتر است از کدام مرکز انجام دهیم؟

خرید اقساطی تمام محصولات با کیفیت شرکت اپل را می‌توانید از قسطی کلاب انجام دهید. این مجموعه به جرات بزرگ‌ترین و حرفه‌ای ترین مرکز در خصوص فروش قسطی انواع محصولات می‌باشد. محصولات این شرکت تنها به گوشی و محصولات دیجیتال ختم نمی‌شود بلکه محصولاتی مانند: لوازم‌خانگی، لوازم بهداشتی و آرایشی و حتی خودرو به صورت نقدی و اقساطی در این مجموعه به فروش می‌رسد. شرایط خرید اقساطی در این فروشگاه آنلاین بسیار ساده بوده و در سایت این شرکت توضیح داده شده است. خرید از تمام نقاط ایران به واسطه است این مجموعه امکان‌پذیر است. تمام محصولات ارسالی توسط این فروشگاه آنلاین عینا همان محصولی می‌باشد که در سایت قرار داده شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی می 10 اولترا

خرید قسطی گوشی می 10 اولترا
پرچمدار شیائومی در سال 2020 روانه بازار شده است و مرزهای فناوری را جا به جا کرده است. برای اطلاع از شرایط خرید قسطی گوشی...

خرید اقساطی گوشی POCO M3 PRO

خرید اقساطی گوشی POCO M3 PRO
یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های برند شیائومی با نام پوکو m3 pro روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی گوشی POCO M3 PRO به بخش موبایل در...