خرید اقساطی ماشین mvm x22

تاریخ انتشار:
1403/2/31 13:14:49

کمپانی مدیران خودرو با همکاری شرکت‌های تولید کننده چینی تاکنون خودروهای بسیاری را وارد ایران کرده است، همچنین به مونتاژ این خودروها نیز می‌پردازد. برای خرید اقساطی ماشین mvm x22 به بخش وسیله نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ماشین mvm x22


بررسی خودرو MVM x22

در این مقاله قصد داریم تا با یک کراس‌اوور محبوب با نام جهانی چری تایگو 2 یا MVM x22 شما را آشنا کنیم. قبل از هر چیز باید به شما بگوییم که این ماشین از پلتفرم مشترک با مدل 315 استفاده می‌کند. 

برخی از افراد معتقدند که این خودرو یک نسخه ترقی یافته از هاچبک 315 می‌باشد. در این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این خودرو بپردازیم. قابلیت خرید اقساطی ماشین mvm x22 در قسطی کلاب فراهم شده است.

چند سالی می‌شود که کراس‌اوورها از استقبال فروش زیادی برخوردارند. البته برندهای متنوع در کشور به عرضه این محصولات می‌پردازند. این خودروها از امکاناتی پیشرفته برخوردارند و با طراحی مناسبی همراه بوده‌اند. نخستین بار در سال 2016 میلادی شرکت چینی چری از محصولی به نام چری تیگو 2 پرده برداری کرد و در همان سال نیز آن را در بازار داخلی کشورش به فروش رساند.

در سال 1396 شمسی تنها نماینده رسمی محصولات چری در ایران یعنی مدیران خودرو این اتومبیل را با نام ام وی ام 22 به بازار عرضه نمود. MVM x22 در دو مدل اتوماتیک و دنده‌ای و در شش تیپ متنوع عرضه می‌شود. مشخصات هر شش تیپ از نظر فنی با یکدیگر یکسان است، ولی در تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی با یکدیگر تفاوت دارند.

اگر شما نیز از علاقه‌مندان به خرید این خودرو می‌باشید، با ما همراه گردید تا به بررسی مشخصات مثبت و منفی آن بپردازیم. با خرید قسطی ماشین mvm x22 تجربه رانندگی با یک خودروی کراس‌اوور را تجربه کنید!

مشخصات ظاهری

MVM x22 در سگمنت J جهانی قرار دارد و به عنوان کوچک‌ترین شاسی بلند چری که به بازار ایران راه پیدا کرده است، به حساب می‌آید. چری نیز مشابه ایران خودرو و سایپا از پلتفرم‌های محدود استفاده می‌کند، بنابراین محصولات تولیدی و صادراتی این کمپانی به ایران محدود به سه پلتفرم خاص است. از نظر بدنه شباهت زیادی به mvm x33s دارد، همچنین در نمای جلو و کنار با چراغ‌های زاویه دار و بزرگ روبرو می‌شوید که شما را مجذوب خود می‌کند. 

طراحی پنجره اسپرت، وجود سپر درشت و قدرتمند، فلاپ تیره بر روی گلگیرهای درشت، داشتن باربند و رکاب چیزهایی است که X22 را به نوعی مبدل به خودرویی جنگی، اسپرتی و جوان پسند می‌سازد. با خرید اقساطی ماشین mvm x22 یک خودروی اسپورتی قدرتمند داشته باشید!

کابین مناسب

در کابین با یک تم نارنجی مشکی مواجه هستید که داشبوردها، صندلی‌ها و برخی دیگر لوازم داخلی خودرو را در بر می‌گیرد. در این خودرو همه چیز دست به دست هم داده تا جوانان اسپرت پسند را مجذوب خود کند. صندلی‌ها چرمی می‌باشد و حس خوبی را به سرنشینان می‌بخشد، همچنین ارگونومیکی آنها نیز مناسب است. 

عقربه‌ها در سرعت‌سنج و دورشمار جهتی متفاوت با اتومبیل‌های مرسوم دارد. با خرید قسطی ماشین mvm x22 از امکانات رفاهی مناسب بهره‌مند شوید. از نظر امکانات و تجهیزات رفاهی نیز خوشایند است و می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• مانیتور 8 اینچی و لمسی

• کروز کنترل

• سانروف برقی

• سیستم نمایش دهنده اطلاعات

• کلیدهای تنظیم کروز کنترل

• سیستم صوتی روی فرمان

• تهویه مطبوع اتومات

مشخصات فنی

MVM x22 دارای سه تیپ معمولی، اسپورت و اسپورت اکسلنت است. پیشرانه تمامی این خودروها یکسان می‌باشد، ولی ممکن است از گیربکس دستی و اتوماتیک استفاده کنند. پیشرانه دارای حجم 1497 سی‌سی و چهار سیلندر است و سیستم مخصوصDVVT  دارد. قدرت این خودرو جذاب معادل 105 اسب بخار و گشتاور معادل 135 نیوتن متر است. 

در این خودرو سیستم تعلیق عملکردی رضایت‌بخش دارد. سیستم مک‌فرسون با فنر پیچشی موجود در جلوی بدنه و سیستم کششی در عقب سبب می‌شود تا این خودرو به خوبی فرمان پذیری کند و پایدار باشد.

شرایط عالی خرید اقساطی ماشین MVM x22

اگر مایلید تا یک خودروی کراس‌اوور اسپورت با طراحی مناسب و تجهیزات خوب داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌دهیم تا MVM x22 را خریداری نمایید. به علاوه به شما توصیه می‌کنیم تا سری به لیزینگ فروشگاه قسطی کلاب بزنید و از خدمات فروش اقساطی خودرو برخوردار شوید. قابلیت خرید قسطی ماشین mvm x22 در قسطی‌کلاب فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی سمند

خرید قسطی سمند
یکی از خودروهایی که فضای مناسبی برای خانواده دارد و برای سفر بسیار مناسب است، خودروی سمند می‌باشد. برای خرید قسطی سمند به بخش...

خرید قسطي خودرو تیبا با چک

خرید قسطي خودرو تیبا با چک
خودرو تیبا جز بهترین خودروهای مقرون به صرفه ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطي خودرو تیبا با چک به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه...