خرید اقساطی یخچال فریزر ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/13 17:23:54

برند ایکس ویژن یک کمپانی ایرانی موفق در زمینه تولید محصولات خانگی است که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر ایکس ویژن به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی یخچال فریزر ایکس ویژن


یخچال و فريزر سايد بای سايد ايكس ويژن مدل XTR-S920WD

مادیران یکی از موفق‌ترین شرکت‌های خصوصی در کشور است که بیش از نیم قرن قدمت دارد. فعالیت مادیران در عرصه تولیداتی چون تجهیزات الکترونیکی است و امروزه به تولید لوازم خانگی روی آورده و آنها را با برند تجاری ایکس ویژن به بازار داخلی و خارجی عرضه می‌کند. 

در این بلاگ قصد داریم تا به معرفی یکی از محصولات جدید این کارخانه بپردازیم، همچنین بهتر است بدانید که قابلیت خرید اقساطی یخچال فریزر ایکس ویژن در قسطی کلاب فراهم شده است.

حجم و ابعاد

این سایدبای‌ساید دارای 390 لیتر گنجایش است و فریزر آن 207 لیتر ظرفیت دارد. گنجایش کلی این ساید به لیتر برابر با 597 لیتر می‌باشد و گنجایش کل این دستگاه بر حسب واحد فوت 24 است.

از طرفی ارتفاع این محصول برابر 1770 میلی‌متر، عمق آن معادل 735 میلی‌متر و پهنایش 920 میلی‌متر است، بنابراین محدوده گنجایش کلی این یخچال فریزر به لیتر، بین 551 تا 700 لیتر می‌باشد. 

این ساید رنگ سفید زیبایی دارد و با برند ایکس ویژن به بازار عرضه می‌شود. وزن این محصول نیز معادل 95 کیلوگرم است. با خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن از تولیدات باکیفیت ایرانی حمایت نمایید!

ساختار و ویژگی‌ها

این یخچال دارای 4 طبقه و 2 کشو می‌باشد، همچنین فریزر نیز 4 طبقه و 2 کشو دارد. یکی از امتیازات مدل XTR-S920WD مصرف بهینه انرژی می‌باشد. نمودار مصرف انرژی در این سایدبای‌ساید از رتبه A+ برخوردار است. 

درون یخچال لامپ کم‌مصرف و با طول عمر بالایی موجود می‌باشد که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید در تاریکی شب محتویات داخل ساید را ببینید. ویژگی مطلوب دیگر در یخچال و فریزر این محصول برخورداری از خاصیت نوفراست یا ضد برفک است.

بنابراین با چالش‌هایی نظیر پاک‌ کردن برفک در فریزر یا یخچال مواجه نخواهید شد. با خرید اقساطی یخچال فریزر ایکس ویژن هیچ برفکی تشکیل نخواهد شد!

ساید ایکس ویژن امکان باز شدن درب از هر دو سمت را ندارد، به علاوه، دستگاه ساید دارای نمایشگر LED می‌باشد. اگرچه این دستگاه فاقد یخساز اتوماتیک برای اتصال به آب شهری است، ولی دارای یخساز نیمه اتوماتیک متصل به منبع آب می‌باشد.

وجود آبسردکن در این یخچال شما را قادر می‌سازد تا همیشه بتوانید از نوشیدن یک لیوان آب گوارا بهره‌مند شوید. وجود فیلتر تصفیه آب نیز سبب می‌شود تا آبی بهداشتی و سالم بنوشید.

از طرفی این دستگاه دارای قفل کودک است و کودک کنجکاوتان نمی‌تواند تنظیمات یخچال را بر هم زند یا به طور پیوسته درب‌ها را باز و بسته کرده و سبب هدر رفتن انرژی شود. با خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن همیشه یک جرعه آب گوارا برای نوشیدن داشته باشید!

از دیگر خصوصیات موجود در این دستگاه سیستم اخطار باز ماندن درب است. اگر به مدت چند دقیقه درب یخچال یا فریزر را باز نگه دارید، یک آلارم به صورت هشدار صوتی ارسال می‌شود تا به شما هشدار دهد که درب به خوبی بسته نشده و باید نسبت به هدر رفتن انرژی و بستن درب اقدام فرمایید.

به علاوه این دستگاه داری سیستم انجماد سریع است و قابلیت سرمایش سریع را در فضای یخچال فریزر به وجود می‌آورد. گردش هوای چندگانه این سایدبای‌ساید، سبب می‌شود تا با یکنواخت‌سازی دما در یخچال مواد غذایی ماندگاری بالایی داشته باشد. از طرفی یک حالت ویژه اقتصادی نیز در این دستگاه وجود دارد.

پیشنهاد ویژه خرید اقساطی یخچال فریزر ایکس ویژن

قسطی کلاب یکی از بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین فروشگاه‌های لوازم خانگی در ایران است که امکان فروش لوازم خانگی به صورت قسطی را برای شما فراهم می‌آورد.

به محض ورودتان به سایت با دنیایی از محصولات عرضه شده رو به رو خواهید شد. حتی این امکان را دارید تا وسایل مورد نیازتان را به صورت اقساطی خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال سامسونگ

 خرید قسطی یخچال سامسونگ
کمپانی سامسونگ محصولات بی‌نظیری دارد و از فناوری روز دنیا در ساخت آن‌ها استفاده می‌کند. برای خرید قسطی یخچال سامسونگ به بخش لوازم

خرید اقساطی لباس شویی ال جی

خرید اقساطی لباس شویی ال جی
برند ال جی یکی از بهترین شرکت‌های کره جنوبی است که محصولات بی رقیب و استثنایی دارد. برای خرید اقساطی لباس شویی ال جی به بخش...