فروش قسطی کامپیوتر

تاریخ انتشار:
1403/2/10 23:16:11

داشتن یک کامپیوتر همه کاره و امروزی جز وسایل ضروری برای هر فرد شاغل است. اگر قصد خرید اقساطی کامپیوتر دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی کامپیوتر


بررسی نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر

اگر شما به دنبال خرید یک سیستم کامپیوتری هستید، قبل از هر چیز باید بدانید با توجه به نیازتان چه سیستمی مناسب شما می‌باشد و چه معیارهایی را برای انتخاب کامپیوتر مد نظر قرار دهید. 

در این مطلب با ما همراه شوید تا یک خرید رضایت ‌بخش داشته باشید. این مژده را به شما می‌دهیم که قابلیت خرید اقساطی کامپیوتر در فروشگاه قسطی کلاب فراهم شده است.

پردازنده قدرتمند

بیشتر پردازنده‌ها را دو غول قدرتمند اینتل یا AMD تولید می‌کنند. شاید بتوان گفت پردازنده‌های اینتل کمی مناسب‌تر از پردازنده‌های معمولی هستند که شرکت AMD به بازار عرضه می‌کند. 

باید دقت داشته باشید که پردازنده‌ها دارای هسته‌های متفاوت و فرکانس کاری متنوع هستند. هرچه فرکانس بیشتر باشد، سرعت کامپیوتر بالاتر است و عملکرد قدرتمندتری دارد. به علاوه به میزان کش نیز باید دقت کرد که حداقل بین 6 تا 8 مگابایت باشد.

گرافیک مناسب

واحد پردازشگر گرافیکی یا GPU یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در هنگام خرید کامپیوتر به آن دقت کنید. به خصوص اگر شما یک گرافیست، آرشیتکت و گیمر حرفه‌ای باشید یا به صورت حرفه‌ای به انجام کارهای مولتی‌مدیا می‌پردازید. شرکت‌های AMD و NVIDIA دو غول سازنده گرافیک را شامل می‌شوند. با خرید قسطی کامپیوتر مانند یک گیمر حرفه‌ای با سیستمی قدرتمند بازی کنید!

رم و حافظه داخلی

رم در اجرای همزمان برنامه‌ها بسیار موثر می‌باشد. سعی کنید از رم استفاده کنید که 8 گیگابایت به بالا باشد. امروزه کامپیوترهایی وجود دارند که 64 گیگابایت رم دارند. 

فضای ذخیره سازی نیز با اهمیت است. در کامپیوترها یا از هارد دیسک‌ها استفاده شده یا هاردهای پرسرعت SSD را به کار برده‌اند. طبیعی است که SSD  سرعت بالاتر و قیمت بیشتری دارند. شما می‌توانید از سیستمی استفاده کنید که در کنار هارد معمولی از هارد SSD نیز استفاده می‌کند.

مادربرد

مادربرد از جمله مهمترین قطعاتی است که در خرید آن باید دقت شود تا به اندازه کافی از اسلات‌ها و درگاه‌های مناسب برخوردار باشد. سوکت‌ها با آن سازگار باشند و اندازه مناسبی داشته باشد. محبوب‌ترین اندازه در مادربردهای موجود در بازار شامل موارد زیر می‌باشند.

• Mini ITX

• Micro ATX

• ATX

• Extended ATX

چهار شرکت ASUS، MSI، EVGA و AsRock از جمله مشهورترین سازندگان مادربرد در دنیا می‌باشند. با خرید اقساطی کامپیوتر دقت، سرعت و کیفیت مطلوب خود را تهیه نمایید!

منبع تغذیه

برای تامین انرژی قطعات کامپیوتر به منبع تغذیه نیاز است. در زیر برخی از معتبرترین سازندگان منبع تغذیه آمده‌اند:

• Seasonic

• XFX

• Antec

• OCZ

• Corsair

• Enermax

لوازم و تجهیزات دیگری مانند نمایشگر، موس، کیبورد، مودم، بلندگو، کیس و درایوها نیز حائز اهمیت هستند که با توجه به سلیقه و نیاز کاربر ممکن است مد نظر قرار داده شوند. با خرید قسطی کامپیوتر دیگر نگران پرداخت یکجا نخواهید بود.

کامپیوترهای امروزی

امروزه کامپیوترهای همه کاره یا All in One به جای کامپیوترهای قدیمی دارای کیس به کار می‌روند. زیرا حمل و نقل، طراحی و یکپارچگی این سیستم‌ها بهتر است و کار با آنها راحت‌تر می‌باشد، همچنین فضای کمتری را اشغال می‌کنند.

در این سیستم‌ها، کیس به پشت مانیتور منتقل شده، کیبورد و موس نیز به صورت بی‌سیم عرضه می‌شود. پس انعطاف بیشتری در استفاده به کاربر می‌دهد.

پیشنهاد جذاب خرید اقساطی کامپیوتر از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با امکان فروش اقساطی کامپیوتر در انواع برندها، مدل‌ها و ویژگی‌های مختلف در سال‌های اخیر توانسته است رضایت و توجه مردم را به سمت خود جلب کند. در این فروشگاه تسهیلاتی برای خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر در نظر گرفته شده است تا اگر امکان پرداخت نقدی برای کاربران فراهم نباشد، بتوانید از امکان خرید قسطی کامپیوتر در این فروشگاه استفاده نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ‌تاپ لنوو

خرید قسطی لپ‌تاپ لنوو
اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ باکیفیت با قیمتی عالی هستید، برند لنوو لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه‌ای دارد. برای خرید قسطی لپ‌تاپ لنوو به بخش...

خرید اقساطی گوشی آیفون S6

خرید اقساطی گوشی آیفون S6
بسیاری از وسایل دیجیتال به نوعی ما را احاطه کرده اند امروزه گوشی های هوشمند نقش مهمی در زندگی هر فردی دارند و به منظور انجام بسیاری از کارها در...