فروش قسطی تیگو

تاریخ انتشار:
1403/2/29 02:53:02

خودروهای وارداتی و مونتاژ شده بسیاری در ایران وجود دارند که یکی از بهترین آن‌ها خودرو تیگو است. برای خرید اقساطی تیگو به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی تیگو


معرفی چری تیگو 7

کمپانی چری یکی از بزرگترین کمپانی‌های خودروسازی چینی در دنیا می‌باشد که خودروهای بسیار کاربردی و لاکچری را طراحی و تولید می‌کند. شرکت مدیران خودرو یا mvm در ایران فعالیت می‌کند و همکاری دوجانبه کمپانی چری دارد، این همکاری سبب شده است که بسیاری از خودروهای برند چری وارد ایران شوند و یا توسط mvm مونتاژ شوند.

خودرو چری تیگو 7 در سال 96 وارد ایران شد و با مدل اکسلنت شناخته می‌شد، بعد از گذشت یک سال خودرو چری تیگو 7 در مدل IE وارد ایران شد. خودرو جدید تیگو 7 مدل IE از لحاظ ظاهری و بدنه خارجی فرق چندانی ندارد و فقط در قسمت رینگ تغییراتی در آن انجام شده است.

اما آپشن‌های موجود در داخل کابین 18 مورد تغیییر رخ داده است. تغییراتی مانند: تغییر مکان دکمه سنسور پارک بر روی کنسول، طراحی زیبا و جدید جادستی بر روی کنسول، چراغ مطالعه در قسمت پشتی، تعبیه شدن یک دستگیره برای برداشتن زاپاس، اضافه شدن DAC یا کنترل سرعت در سرازیری، بهتر شدن سیستم صوتی، اضافه شدن ترمز پارک برقی یا همان EPB و حذف شدن ترمز دستی، اضافه شدن محفظه مخصوص کارت بر روی کنسول، روکش جدید صندلی‌ها با رنگ و طرح موکا، اضافه شدن روکش جدید پادری‌ها، انتقال دکمه دوربین بر روی کنسول و موارد دیگر که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

همان طور که مشاهده کردید، بین دو مدل متفاوت تیگو 7 تفاوت‌های بسیاری است و بهتر است در هنگام خرید به آپشن‌ها و ویژگی‌های خودرو مدنظر توجه ویژه‌ای داشته باشید. 

در این مقاله قصد دارم در مورد ویژگی‌های خودرو چری تیگو 7 که پرچم دار خودروسازی چری است اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید اقساطی تیگو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی فنی چری تیگو 7

خودرو چری تیگو 7 دارای گیربکس بسیار عالی و مدرن می‌باشد، این گیربکس دارای 6 دنده اتومات دو کلاچه می‌باشد و بسیار حرفه‌ای طراحی شده است. خودرو تیگو 7 دارای پیشرانه 4 سیلندر توربو می‌باشد و 1.5 لیتر حجم موتور دارد. 

جالب است بدانید که قدرت اسب بخار تیگو 7 در حدود 147 است بخار است و همچنین 210 نیوتن گشتاور آن می‌باشد. خودرو تیگو 7 سرعت و شتابی برابر با 190 در کیلومتر و 10 ثانیه دارد.

ناگفته نماند که حجم باک این خودرو استثنایی 57 لیتر می‌باشد. برای خرید قسطی تیگو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

بررسی نقاط قوت و ضعف در خودرو چری تیگو 7

بهتر است ابتدا به بررسی نقاط قوت خودرو تیگو 7 بپردازیم. از ویژگی‌های خودرو تیگو 7 می‌توان به وجود زنجیر تایم، امکانات رفاهی فراوان، فضای کابین بزرگ و سیستم تعلیق بسیار نرم اشاره کرد.

نقاط ضعف خودرو تیگو 7 نیز شامل: ابعادی مشابه با تیگو 5 و نداشتن سیستم محرکه نام برد. برای خرید اقساطی تیگو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید پر سود را تجربه کنید.

بررسی دیدگاه افرادی که خودرو تیگو 7 را خریداری کرده‌اند؟

چری تیگو 7 از دیدگاه افرادی که آن را خریداری کرده‌اند، بسیار ماشین خوب و کاربردی معرفی شده است و میزان رضایتمندی بالایی از آن دارند. این خورو استثنایی از لحاظ رانندگی و عملکرد فنی 70% از لحاظ طراحی ظاهری 75% از لحاظ کابین و امکانات 70% از لحاظ ارزش در مقابل قیمت 65% و از لحاظ کیفیت 65% میزان رضایتمندی از خریداران گرفته است. برای خرید قسطی تیگو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط خرید قسطی تیگو

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با همکاری دو جانبه با لیزینگ‌های معتبر شرایط خرید قسطی خودرو را امکان پذیر کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. ناگفته نماند که با خرید اقساطی تیگو از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه خواهید کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو پژو 206

خرید اقساطی خودرو پژو 206
یکی از پژوهای پرطرفدار که در ایران وجود دارد، مدل پژو 206 است که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو ...

خرید قسطی ماشین سانتافه

خرید قسطی ماشین سانتافه
یکی از خودروهای شاسی پر طرفدار در ایران سانتافه می‌باشد که دارای قیمت بالایی است و اگر شرایطی باشد که بتوان این خودرو لوکس را به صورت ...