خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس با ارز دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/8 13:38:25

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس با ارز دیجیتال به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس با ارز دیجیتال



گوشی آیفون 13 پرومکس 

در این مقاله به شرح کامل مشخصات گوشی آیفون 13 پرومکس خواهیم پرداخت. هر ساله در ماه سپتامبر کمپانی اپل از مدل جدید گوشی آیفون رونمایی می‌کند. گوشی آیفون 13 پرومکس در سپتامبر سال 2021 عرضه شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد. عرضه این گوشی سر و صدای زیادی به همراه داشت. طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان دنیای گوشی‌های هوشمند بر این باور هستند که گوشی‌های آیفون ارزش خرید ندارند اما زمانی که آمار فروش گوشی‌های اپل را نگاه کنید متوجه می‌شوید که عده زیادی بر این باورند که آیفون ارزش خرید دارد. در این مقاله به شرح مشخصات فنی این گوشی خواهیم پرداخت تا شما خودتان در مورد این موضوع تصمیم‌گیری کنید. برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات گوشی آیفون 13 پرومکس 

گوشی آیفون 13 پرومکس یکی از گوشی‌های قدرتمند موجود در بازار محسوب می‌شود که در ادامه مشخصات فنی این گوشی را شرح می‌دهیم:

•حافظه: حافظه این گوشی در چهار مدل 128، 256، 512 گیگابایتی و یک ترابایتی موجود می‌باشد.
•باتری: باتری گوشی آیفون 13 پرومکس 4352 میلی آمپر بر ساعت ظرفیت دارد. با یک بار شارژ کامل گوشی می‌توانید تا حدود دو روز از آن استفاده کنید. این باتری از جنس لیتیوم یونی می‌باشد و نسبت به نسل قبلی آیفون پیشرفت خوبی داشته است.
•ابعاد: ابعاد این گوشی 160.8 x 78.1 x 7.7 میلی‌متر می‌باشد و 240 گرم وزن دارد.
•اتصالات: این مدل به بلوتوث 5، NFC، پورت لایتنینگ و Face ID مجهز می‌باشد. برای وصل شدن به اینترنت با این گوشی شما می‌توانید از قابلیت 5G و WIFI 6 استفاده کنید. 

نمایشگر آیفون 13 پرومکس 

نمایشگر Super Retina XDR OLED  گوشی آیفون 13 پرومکس با اندازه 6.7 اینچ و تراکم پیکسلی 458 پیکسل بر هر اینچ تصاویر باکیفیت و شفافی را برای شما فراهم می‌کند. اندازه وضوح تصویر در این نمایشگر 2778 در 1284 پیکسل است که شما را به دل دنیای تصاویر مجازی می‌برد. این نمایشگر از HDR10 و Dolby Vision نیز پشتیبانی می‌کند. واحد سنجش روشنایی گوشی‌های هوشمند نیت نام دارد. روشنایی این گوشی بین 800 تا 1200 نیت متغیر می‌باشد که با توجه به شرایط محیط قابل تنظیم است. با خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

پردازنده آیفون 13 پرومکس 

پردازنده قدرتمند گوشی آیفون 13 پرومکس Apple A15 Bionic نام دارد. فناوری ساخت این پردازنده 5 نانومتری است. این پردازنده به 6 هسته مجهز می‌باشد. موتور محرک این گوشی از دو هسته قدرتمند آوالانش که 3.23 گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف بلیزارد که 1.82 گیگاهرتز فرکانس دارند تشکیل شده است. عملکرد پردازنده این گوشی نسبت به مدل قبلی خودش پنجاه درصد سریع‌تر است. از ویژگی‌های این پردازنده مصرف کمتر انرژی نسبت به Apple A14 Bionic می‌باشد. موتور عصبی 16 هسته‌ای و شتاب‌دهنده یادگیری ماشینی موجود در این پردازنده باعث می‍‌شوند تا استفاده از این گوشی برای تمامی کاربران مناسب باشد. با توجه به مشخصاتی که این پردازنده دارد کار کردن با سیستم عامل IOS 15 قابلیت و جذابیت‌های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. با خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

دوربین گوشی آیفون 13 پرومکس 

دوربین گوشی آیفون 13 پرومکس مانند دوربین تمامی آیفون‌ها از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این گوشی به یک دوربین سه حالته مجهز می‌باشد که امکانات متعددی را به شما ارائه می‌دهد. دوربین اصلی این گوشی 12 مگاپیکسلی می‌باشد که برای ثبت تصاویر به یک لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز شده است. دوربین فوق عریض یا Wide موجود در این گوشی با زاویه دید 120 درجه تصاویر متفاوت و عجیبی را برای شما ثبت خواهد کرد. یک لنز تله فوتو نیز در این گوشی به کار رفته که کیفیت آن 12 مگاپیکسل است و زوم اپتیکال 3 برابری دارد. دوربین سلفی آیفون 13 پرومکس نیز 12 مگاپیکسلی است و به فوکوس خودکار مجهز می‌باشد. با دوربین این گوشی لحظات خود را به بهترین شکل ممکن ثبت کنید. برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس از سایت قسطی کلاب 

با توجه به شرایط اقتصادی موجود در ایران خرید قسطی گوشی همراه روش مناسبی برای رسیدن به کالای دیجیتال مورد علاقه‌تان می‌باشد. اگر به دنبال خرید گوشی آیفون 13 پرومکس هستید می‌توانید از سایت قسطی کلاب برای خرید اقساطی این کالای دیجیتال اقدام کنید. قسطی کلاب یکی از معتبرترین سایت‌های فروش گوشی می‌باشد که امکان خرید نقدی و خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس را برای شما فراهم می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش قسطی آیفون 13 پرومکس با مشاوران ما در تماس باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A54 سامسونگ چکی

خرید اقساطی گوشی A54 سامسونگ چکی
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی A54 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی S23 اولترا با چک

خرید قسطی گوشی S23 اولترا با چک
جدیدترین گوشی برند سامسونگ با طراحی منخصر به فرد روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی S23 اولترا با چک به بخش موبایل در دسته بندی...