خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس با ارز دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/4 01:29:40

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس با ارز دیجیتال به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس با ارز دیجیتال


گوشی آیفون 15 پرومکس

کمپانی اپل هر ساله در ماه سپتامبر گوشی جدید خود را عرضه می‌کند. گوشی آیفون 15 پرومکس جدیدترین گوشی کمپانی اپل می‌باشد که در سپتامبر سال گذشته به بازار عرضه شد. این گوشی در دسته‌بندی گوشی‌های رده بالا قرار می‌گیرد. گوشی آیفون 15 پرومکس یک گوشی گران قیمت محسوب می‌شود اما به همان اندازه که قیمت بالایی دارد امکانات زیادی نیز ارائه می‌دهد. برخی معتقد هستند که گوشی‌های هوشمند شرکت اپل با توجه به قیمت بالایی که دارند از ارزش خرید پایینی برخوردار هستند. در این مقاله به شرح مشخصات و امکانات گوشی آیفون 15 پرومکس خواهیم پرداخت تا خودتان درباره ارزش خرید این گوشی تصمیم بگیرید. با ما همراه باشید. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی گوشی آیفون 15 پرومکس 

گوشی آیفون 15 پرومکس یک گوشی پرچم‌دار محسوب می‌شود که از امکانات زیادی برخوردار است. در ادامه به شرح مشخصات فنی و امکانات این گوشی می‌پردازیم:

•ابعاد و وزن: ابعاد این گوشی160.8 x 78.1 x 7.7 میلی‌متر است و 240 گرم وزن دارد. این گوشی به نسبت آیفون 14 سنگین‌تر است اما با توجه به طراحی ارگونومیکی که دارد دست کاربر را اذیت نمی‌کند.
•اتصالات: گوشی آیفون 15 پرومکس به پورت USB-C، NFC، بلوتوث 5.3 و پورت لایتنینگ مجهز می‌باشد. این موارد برای انتقال فایل‌ها با سرعت بالا به شما کمک می‌کنند. برای اتصال به اینترنت می‌توانید از قابلیت 5G و WIFI 6E این گوشی استفاده کنید.
•باتری: باتری این گوشی 4352 میلی آمپر ظرفیت داشته و از جنس لیتیوم یونی می‌باشد. شما با یک دفعه شارژ کامل می‌توانید تا حدود دو روز با خیال راحت از گوشی خود استفاده کنید. عمر باتری این گوشی به نسبت مدل‌های قبلی خود پیشرفت چشم‌گیری داشته است.
•حافظه: گوشی آیفون 15 پرومکس در چهار مدل 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی موجود می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

یک دوربین حرفه‌ای

دوربین گوشی آیفون 15 پرومکس از نقاط قوت این گوشی است. این گوشی به سیستم دوربین سه‌گانه مجهز می‌باشد. دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی است و با لرزشگیر اپتیکالی که دارد تصاویر را با شارپنس بالا و بدون پرش ثبت می‌کند. دوربین فوق عریض یا Wide این گوشی 12 مگاپیکسلی است و زاویه دید 120 درجه دارد. با لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی موجود در این گوشی و قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری و فوکوس دقیقی که بر روی اجسام دور دست می‌کند می‌توانید عکس‌های منحصر به فردی بگیرید. دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی این گوشی هم از قابلیت فوکوس خودکار برخوردار می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

قدرت را حس کنید! 

اگر به دنبال یک گوشی قدرتمند هستید گوشی آیفون 15 پرومکس یک گزینه عالی است. این گوشی به پردازنده Apple A17 Bionic مجهز می‌باشد. این پردازنده قوی‌ترین و جدیدترین پردازنده استفاده شده در گوشی‌های هوشمند شرکت اپل محسوب می‌شود. این پردازنده نسب به مدل قبلی خود کم مصرف‌تر است و عملکرد سریع‌تری دارد. این موارد باعث افزایش عمر گوشی شما نیز می‌شوند. پردازنده Apple A17 Bionic به دو هسته آوالانش 3.23 گیگاهرتزی و 4 هسته کم مصرف بلیزارد 1.82 گیگاهرتزی مجهز است. با سیستم عامل IOS 16 که بر روی این پردازنده سوار است تجربه جذابی را کسب خواهید کرد. فناوری ساخت آن 3 نانومتری می‌باشد و نسبت به  Apple A16 Bionic پیشرفت چشم‌گیری در آن مشاهده می‌شود. برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

نمایشگر گوشی آیفون 15 پرومکس: صفحه‌ای خیره‌کننده 

تکنولوژی به کار رفته در نمایشگر گوشی آیفون 15 پرومکس Super Retina XDR OLED می‌باشد. این نمایشگر 6.7 اینچی نسبت به نسل‌های قبلی آیفون بزرگتر است و اگر شما از گوشی خود برای فیلم دیدن و یا بازی کردن استفاده می‌کنید آیفون 15 پرومکس یک انتخاب بی‌نقص برای شما محسوب می‌شود. وضوح تصویر این نمایشگر 1284 در 2778 پیکسل است و با تراکم 458 پیکسل در هر اینچ تصاویر روان و گرمی را به شما ارائه می‌دهد. اگر شما هم در گوشی هوشمند خود فیلم نگاه می‌کنید باید بدانید که نسبت تصویر این گوشی 19.5:9 است که برای فیلم دیدن عالی است. روشنایی این گوشی هم بین 8800 تا 1200 نیت قابل تنظیم است که برای هر محیطی مناسب می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی گوشی یک روش مناسب و اقتصادی برای تهیه کالای مورد علاقه‌تان می‌باشد. سایت قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین خرید انواع کالای دیجیتال می‌باشد که شرایط خرید نقدی و خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس را برای شما فراهم می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش قسطی این گوشی با مشاوران ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون الیو با چک

خرید اقساطی تلویزیون الیو با چک
برند الیو یکی از برندهای ایرانی موفق است. برای خرید اقساطی تلویزیون الیو با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید قسطی تلویزیون هوشمند TCL ویژه کارمندان

خرید قسطی تلویزیون هوشمند TCL ویژه کارمندان
برند تی سی ال یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون در دنیا است. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند TCL ویژه کارمندان به بخش...