خرید اقساطی اپل واچ سري 6

تاریخ انتشار:
1403/2/24 06:29:24

یکی از ساعت‌های هوشمند مدرن شرکت اپل، سری 6 می‌باشد. برای خرید اقساطی اپل واچ سري 6 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی اپل واچ سري 6


بررسی اپل واچ سری 6

اگر قصد خرید قسطی اپل واچ سري 6 را دارید؛ باید بدانید این ساعت هوشمند در سال 2020 برای اولین توسط شرکت آمریکایی اپل به دنیای تکنولوژی معرفی و سپس در بازارهای جهانی عرضه شده است. این ساعت هوشمند نیز مانند سایر محصولات اپل، از کیفیت بالا و قابل قبولی برخوردار می‌باشد. 

شرکت آمریکایی اپل، مانند سایر شرکت‌ها و کمپانی‌هایی که در زمینه تکنولوژی فعالیت می‌کنند امروزه علاوه بر محصولاتی مانند موبایل یا لپ تاپ اقدام به تولید ساعت‌های هوشمند کرده است. این ساعت‌ها به سبب ویژگی‌ها و قابلیت‌های فراوانی که دارند بسیار مورد استقبال قرار گرفتند. برای خرید اقساطی اپل واچ سري 6 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ساعت‌های هوشمند طراحی شده توسط اپل، برای افرادی که از سایر محصولات این برند به دلیل قیمت بالایی که نسبت به سایر برندها دارند؛ استفاده نمی‌کنند بسیار مناسب می‌باشد. زیرا ساعت‌های هوشمند تولید شده توسط اپل، مانند اپل واچ سری 6 نسبت به سایر محصولات این شرکت آمریکایی از قیمت مناسب تری برخوردار می‌باشد. 

مشخصات ساعت هوشمند اپل واچ سری 6

قبل از خرید قسطی اپل واچ سري 6 باید با ویژگی‌های و امکاناتی که این محصول دارد؛ تا حدودی آشنا شوید. این ساعت برای اولین بار در 18 سپتامبر سال 2020 در بازار عرضه شد. اپل سعی کرده ساعت هوشمندی طراحی و تولید کند که وزن بالایی نداشته باشد. 

وزن ساعت اپل حدود 30 گرم است. جنس بدنه این ساعت از آلومینیوم می‌باشد. در خصوص وضعیت ساعت زمانی که در معرض آب قرار می‌گیرد باید گفت این ساعت تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است. اگر بخواهیم در مورد نمایشگر این ساعت اطلاعاتی بدهیم باید بگوییم این ساعت دارای نمایشگر همیشه روشن می‌باشد. 

این مسئله می‌تواند برای بعضی افراد ناخوشایند باشد درحالی که بعضی از افراد این ویژگی را، یک مزیت می‌دادند. سایز نمایشگر این ساعت حدود 1.57 اینچ می‌باشد. روشنایی نمایشگر 1000 نیت و شفافیت صفحه نمایشگر بالا می‌باشد. سیستم عامل این ساعت مانند سایر محصولات اپل اختصاصی می‌باشد. در اسمارت واچ‌های اپل نیز مانند سایر محصولات این کمپانی از سیستم عامل اندروید استفاده نمی‌شود و سیستم عامل آن watchos می‌باشد. 

پردازنده مرکزی این اپل واچ،  2 هسته‌ای و 64 بیتی است. این ساعت دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی و اسپیکر می‌باشد. شارژ کامل این ساعت یک ساعت و نیم زمان برده و 18 ساعت دوام می‌آورد.  این ساعت دارای GPS بوده و قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای را نیز دارد. اپل واچ سری 6 دارای قابلیت سنجش اکسیژن خون، حسگر ضربان قلب الکتریکی و همچنین هشدار افت و افزایش غیر نرمال حد ضربان قلب می‌باشد. 

چگونگی خرید اقساطی اپل واچ سري 6

سایت قسطی کلاب امکان خرید قسطی اپل واچ سري 6 را برای افراد مختلف فراهم کرده است. این سایت کار فروش قسطی ساعت هوشمند را محدود به ساعت‌های برند آمریکایی اپل نکرده است. شما می‌توانید از این سایت خرید اقساطی اپل واچ سري 6 و انواع کالای دیجیتال را انجام دهید. 

برای خرید قسطی، لازم است از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کنید. شما می‌توانید میزان اعتباری که دریافت می‌کنید و همچنین مدت زمان بازپرداخت آن را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید. اقساط ماهیانه شما بستگی به میزان اعتبار دریافتی شما و همچنین تعداد اقساط ماهیانه دارد.

البته باید گفت ساعت‌های هوشمند حتی ساعت‌های هوشمند برند اپل قیمت مناسبی نسبت به قیمت سایر کالاهای دیجیتال دارند، همچنین دلیل می‌توان این ساعت‌ها را به صورت نقدی خریداری کرد. خرید نقدی ساعت‌های هوشمند یا همان اسمارت واچ‌ها پروسه کوتاه تر و آسان تری دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گوشی a52 سامسونگ

فروش اقساطی گوشی a52 سامسونگ
گوشی گلکسی A52 سامسونگ جز بهترین محصولات برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a52 سامسونگ به بخش موبایل در دسته...

خرید اقساطی تبلت سامسونگ مدل a

خرید اقساطی تبلت سامسونگ مدل a
تبلت‌های سامسونگ از قیمت و کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ مدل a به بخش...