خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ با ارز دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/6 17:14:45

برای خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ با ارز دیجیتال به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ با ارز دیجیتال


گوشی a53 سامسونگ 

در این مقاله به شرح کامل مشخصات فنی گوشی a53 سامسونگ خواهیم پرداخت. سامسونگ هرساله در ماه مارس گوشی جدید خود را معرفی می‌کند و در ماه مارس سال 2022 هم این گوشی را به بازار عرضه کرد. کمپانی سامسونگ از برندهایی می‌باشد که همیشه محصولات خیره‌کننده‌ای به بازار عرضه کرده و نظر مثبت اکثر علاقه‌مندان به دنیای گوشی‌های هوشمند را به خود جلب می‌کند. گوشی a53 سامسونگ هم با توجه به امکانات خوب و قیمت مناسبی که دارد مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای گوشی‌های هوشمند قرار گرفته است. آیا این گوشی ارزش خرید دارد؟ در این مقاله به بررسی جامع گوشی a53 سامسونگ خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. برای خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی گوشی a53 سامسونگ 

گوشی a53 سامسونگ یکی از موفق‌ترین گوشی‌های این کمپانی کره‌ای محسوب می‌شود. این گوشی با توجه به قیمتش از امکانات بسیار خوبی برخوردار می‌باشد که در ادامه به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت:

•حافظه و رم: گوشی a53 سامسونگ در سه مدل عرضه می‌شود. مشخصات حافظه و رم این مدل‌ها عبارتند از 128 گیگابایت حافظه داخلی با 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با 6 گیگابایت رم.
•باتری: باتری گوشی a53 سامسونگ 5000 میلی آمپر ظرفیت دارد که از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. این گوشی به شارژ سریع نیز مجهز می‌باشد. شما با یک دفعه شارژ کامل می‌توانید تا دو روز با خیال راحت از این گوشی استفاده کنید.
•حسگر اثر انگشت: حسگر اثر انگشت این گوشی اپتیکال می‌باشد و در قسمت زیرین گوشی قرار دارد.
•اتصالات: این گوشی از پورت USB-C پشتیبانی می‌کند و به NFC و بلوتوث 5.1 مجهز می‌باشد و برای انتقال فایل از سرعت خوبی برخوردار است. برای اتصال به اینترنت می‌توانید از قابلیت 5G و یا WIFI 6 استفاده کنید.
•ابعاد: اندازه این گوشی159.6 x 74.8 x 8.1  میلی‌متر می‌باشد و 189 گرم وزن دارد. با خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

پردازنده: فراتر از تصور 

گوشی a53 سامسونگ به پردازنده Exynos 1280 مجهز می‌باشد. فناوری ساخت این پردازنده 5 نانومتری است. این پردازنده هشت هسته دارد. دو هستهARM Cortex-A78  با 2.4 گیگاهرتزی و شش هسته کم مصرف ARM Cortex-A55 با 2.0 گیگاهرتزی موتور محرک این پردازنده هستند. عملکرد CPU و GPU این پردازنده به اندازه قابل توجهی از Exynos 1230 سریع‌تر می‌باشد. با این پردازنده می‌توانید نرم‌افزارها و بازی‌های سنگین را بدون لگ تجربه کنید. این پردازنده از مدل قبلی خود نیز 15 درصد کم مصرف‌تر می‌باشد و این موضوع عمر گوشی را افزایش می‌دهد. 

نمایشگر: دنیای شفاف رنگ‌ها 

نمایشگر گوشی a53 سامسونگ از نوع Super AMOLED بوده و اندازه آن 6.5 اینچ است و برای فیلم دیدن و بازی کردن یک گزینه عالی محسوب می‌شود. وضوح تصویر در این نمایشگر 2400 در 1080 پیکسل است و شما را به دل دنیای رنگ‌ها می‌برد. نرخ نوسازی تصویر در این گوشی 120 هرتز است و تصویر فوغ‌العاده روان و شفافی را برای شما به ارمغان می‌آورد. واحد سنجش میزان نور در گوشی‌های هوشمند نیت نام دارد. روشنایی این گوشی بین 800 تا 1200 نیت متغیر است و شما می‌‌توانید با توجه به محیط آن را تنظیم کنید. برای خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

سیستم عامل و رابط کاربری 

گوشی a53 سامسونگ به سیستم عامل اندروید 12 مجهز می‌باشد. این سیستم عامل به همراه رابط کاربری One Ui 4.1 تجربه لذت‌بخشی را برای تمامی کاربران خودش به ارمغان می‌آورد. برای خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ثبت لحظات زندگی با بهترین کیفیت 

کیفیت دوربین گوشی a53 سامسونگ یکی از ویژگی‌های برجسته این گوشی می‌باشد. دوربین گوشی a53 سامسونگ مانند دوربین تمامی گوشی‌های این برند کیفیت بالایی دارد و برای کاربرانی که به کیفیت دوربین گوشی خود اهمیت می‌دهند گزینه جذابی به حساب می‌آید. دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسلی است و با لرزش‌گیر اپتیکال خود تصاویر را با شارپ‌نس بالا ثبت می‌کند. با دوربین فوق عریض یا Wide دوازده مگاپیکسلی این گوشی می‎‌توانید تصاویر را با زاویه دید 123 درجه ثبت کنید. این گوشی به یک لنز ماکرو نیز مجهز می‌باشد که از فاصله‌های کم عکس‌های منحصر به فردی می‌گیرد. دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسلی است و کیفیت باورنکردنی‌ای دارد. 

خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ از سایت قسطی کلاب 

اگر قصد دارید گوشی مورد علاقه خود را به صورت قسطی تهیه کنید با ما تماس بگیرید. قسطی کلاب شرایط خرید نقدی و خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ را برای شما فراهم می‌کند. قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش قسطی این گوشی با ما در تماس باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ساعت هوشمند اپل اقساطی

 خرید ساعت هوشمند اپل اقساطی
امروزه استفاده از گجت های پوشیدنی طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است و همین امر باعث شده است تا استقبال بی نظیری از خرید ساعت هوشمند اپل اقساطی...

خرید قسطی گوشی آیفون 13 با چک

خرید قسطی گوشی آیفون 13 با چک
شرکت اپل پیشرو و موفق در حوزه کالای دیجیتال در دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 با چک به بخش موبایل در دسته بندی...