خرید قسطی اپل واچ سری se

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:31:20

گجت‌های هوشمند بسیاری با برندهای متنوع به بازار عرضه شده‌اند که بهترین آن‌ها، برند اپل است. برای خرید قسطی اپل واچ سری se به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید قسطی اپل واچ سری se

بررسی اپل واچ سری se

امروزه، با توجه به افزایش روزافزون قیمت گوشی‌های موبایل و همچنین افزایش سرقت آن‌ها، می‌توان خرید حجت‌هایی مثل ساعت‌های هوشمند را یک انتخاب منطقی دانست. چرا که، بدین وسیله برای پاسخ به تماس‌ها و پیام‌های خود، دیگر نیازی نیست در اماکن عمومی با موبایل خودکار کنید. به همین منظور، در طی مطلب زیر به تشریح شرایط خرید نقدی و خرید قسطی اپل واچ سری se می‌پردازیم.

به‌طور کلی، اپل یک برند معتبر و محبوب جهانی می‌باشد؛ که هر ساله با ارائه انواع متنوعی از کالای دیجیتال، سر و صدای زیادی به پا می‌کند. اپل واچ سری se نیز از این قاعده مستثنی نبوده و جز پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند این شرکت می‌باشد. پس، اگر قصد خرید این ساعت هوشمند را دارید، در ادامه با ما همراه باشید. 

نکاتی در رابطه با اپل واچ سری se

اپل واچ سری se، طراحی بسیار نزدیکی به اپل واچ سری 6 دارد و در دو سایز 44 و 40 میلی‌متری عرضه شده است. سه رنگ بندی جذاب برای خرید نقدی و یا خرید اقساطی اپل واچ سری se وجود دارد، که عبارتند از: خاکستری، نقره‌ای و طلایی.

این گجت دوست داشتنی شرکت اپل، همچون دیگر اپل واچ‌ها دارای مقاومت در برابر آب تا حداکثر عمق 50 متر می‌باشد. همین قابلیت، باعث شده است تا بتوان با خیالی آسوده زیر باران رفت، دست‌ها را شست و یا شنا کرد.

از دیگر ویژگی‌های این کالای دیجیتال، می‌توان به قابلیت تشخیص زمین خوردن اشاره نمود. بدین معنا که، اگر کاربر از ارتفاعی سقوط کند می‌تواند با شماره‌های اورژانسی پیش فرض تماس بگیرد. همچنین، اپل واچ سری se با قابلیت تشخیص ارتفاع از سطح دریا می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار برخی کاربرانی همچون کوهنوردان قرار دهد.

با خرید نقدی و یا خرید قسطی اپل واچ سری se می‌توان به قابلیت‌های پزشکی، مثل: امکان تشخیص ضربان قلب نامنظم و یا تشخیص ضربان قلبی که به‌صورت غیر عادی بالا یا پایین است؛ دسترسی داشت.

اما، این سری از ساعت‌های هوشمند شرکت اپل قابلیت ثبت الکتروکاردیوگرام را ندارد. اپل واچ سری se، دارای تراشه دو هسته‌ای S5 می‌باشد. یعنی، در اصل می‌توان آن را همان اپل واچ سری 5 نسل گذشته به شمار آورد که دو قابلیت SEG و صفحه نمایش همیشه روشن از آن حذف شده است. برای خرید اقساطی اپل واچ سری se به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات فنی اپل واچ سری se

برند: اپل

مناسب برای: بانوان و آقایان

نوع استفاده: روزمره، ورزشی

قاب صفحه: مستطیل شکل

سایز: 40 – 44 میلی متری

جنس بدنه: آلومینیوم

جنس صفحه نمایش: Ion-X Glass

نوع صفحه نمایش: Retina LTPO OLED

سیستم عامل: WatchOS

پردازنده: دو هسته‌ای

نوع باتری: لیتیوم یونی

اتصالات: بلوتوث، وای فای، 4G LTE، GPS

قابلیت مکالمه: دارد

اقلام همراه: کابل شارژر (بدون آداپتور)

زبان: انگلیسی

سنسورها: شمارشگر ضربان قلب، فشارسنج، ارتفاع‌ سنج، شتاب سنج، ژیروسکوپ، گام شمار 

جمع بندی

با توجه به اولویت‌های هر شخص، می‌توان برخی از ویژگی‌های یک کالا را نقطه ی قوت و برخی دیگر را نقطه ضعف به شمار آورد. اما، اگر قصد خرید نقدی و یا خرید قسطی اپل واچ سری se را دارید؛ به طور عمومی جمع بندی زیر می‌تواند به شما کمک کند.

نقاط قوت: قابلیت مکالمه مستقیم به وسیله بلوتوث

نقاط ضعف: عدم پشتیبانی از قابلیت صفحه همیشه روشن (Always On)، عدم پشتیبانی از زبان فارسی 

شرایط اقساطی وب سایت قسطی کلاب

همواره خرید نقدی را می‌توان گزینه ی منطقی تری نسبت به خرید اقساطی به شمار آورد. اما، برخی اوقات امکان دارد نتوان مبلغی را به صورت یکجا هزینه نمود. از این رو، وب سایت معتبر قسطی کلاب شرایطی برای فروش قسطی ساعت هوشمند فراهم آورده است؛ تا بدین وسیله، از سه شیوه بتوان به خرید اقساطی اپل واچ اقدام نمود.

1- شما می‌توانید از طریق لیزینگ صنعت و معدن تا سقف 50 میلیون تومان از این وب سایت خرید اقساطی نموده و تا حداکثر 36 ماه، اقدام به بازپرداخت وجه دریافتی نمایید.

2- دومین راه، خرید اقساطی از طریق لیزینگ پارسیان می‌باشد؛ در این شیوه کمترین میزان پیش پرداخت را خواهید داشت و تا سقف 30 میلیون تومان می‌توانید خرید قسطی انجام دهید.

3- سومین و آخرین روش، خرید اقساطی کالای دیجیتال به واسطه ی بای چک می‌باشد؛ که در این روش شما می‌توانید تا سقف 150 میلیون تومان از وب سایت قسطی کلاب وام بگیرید و تا حداکثر 24 ماه آن را باز گردانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید اقساطی اپل واچ سری se نهایت لذت را ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مانیتور خمیده سامسونگ

خرید قسطی مانیتور خمیده سامسونگ
برند سامسونگ یکی از موفق‌ترین برندهای کره جنوبی است که محصولات فوق‌العاده با کیفیتی دارد. برای خرید قسطی مانیتور خمیده سامسونگ به...

خرید اقساطی هدفون وی مدا

خرید اقساطی هدفون وی مدا
سبک جدید زندگی و پیشرفت قابل توجه فناوریها خصوصا در دنیای مولتی مدیا، بطرز بی­ سابقه­ ای استفاده از هدفون­ها را افزایش داده است. طرح فروش اقساطی ...