خرید اقساطی گوشی ایفون se 2020

تاریخ انتشار:
1403/2/10 07:05:39

عضو پرحاشیه خانواده اپل که آیفون 8 نام داشت و بعد از رونمایی از آیفون 11 به بازار عرضه شد. برای خرید اقساطی گوشی ایفون se 2020 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی ایفون se 2020

 گوشی آیفون se 2020

همانطور که می‌دانید، اپل بهترین شرکت تولید کننده تلفن همراه در جهان می‌باشد. چرا که گوشی‌های تولید شده توسط این برند از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و سالیان طولانی شما را از خریدن گوشی جدید بی نیاز می‌کنند. در این مقاله به شرایط خرید قسطی گوشی ایفون se 2020 می‌پردازیم و ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول جذاب را برایتان توضیح می‌دهیم. با ما همراه باشید. 

معرفی گوشی موبایل آیفون se 2020

طراحی گوشی موبایل ایفون se 2020، بسیار مشابه ایفون 8 می‌باشد که سال 2017 به بازار عرضه شد. یک گوشی با اندازه متناسب و خوش دست، که تنها ایرادی که از نظر طراحی می‌توان به آن گرفت، حاشیه‌های زیاد صفحه نمایش می‌باشد، و این موضوع، گزینه خوبی برای طراحی در سال 2020 به شمار نمی‌آید.

اما، از نظر کیفیت، رنگ و روشنایی، صفحه نمایشِ قابل تحسینی دارد و خرید اقساطی گوشی ایفون se 2020 یک انتخاب ایده آل می‌باشد. این گوشی از نظر امنیتی، مجهز به حسگر اثر انگشت بر روی دکمه ی هوم می‌باشد و دارای سیستم تشخیص چهره نمی‌باشد. اما به‌اندازه‌ای حسگر اثر انگشت آن قوی می‌باشد، که احساس نیاز به تشخیص چهره را از بین می‌برد.

با خرید نقدی و یا خرید قسطی گوشی ایفون se 2020، خیال شما، از نظر خرابی احتمالی این گوشی راحت خواهد بود. چرا که، دارای گواهی IP67 می‌باشد و تا عمق یک متری زیر آب، نیم ساعت تاب خواهد آورد. 

بدین ترتیب، اگر آب به حسگر اثر انگشت بخورد، مشکلی پیش نخواهد آمد. عملکرد اسپیکرهای گوشی ایفون se 2020، به صورت استریو می‌باشد و صدا، هم از اسپیکر بالا و هم از اسپیکر پایینی پخش می‌شود. بلندی، کیفیت و وضوح صدای این گوشی واقعا قابل تحسین و رضایت بخش می‌باشد. 

مشخصات فنی گوشی موبایل ایفون se 2020

در این بخش به معرفی برخی مشخصات فنی مهم برای خرید اقساطی گوشی ایفون se 2020 شرکت اپل می‌پردازیم.

_ تکنولوژی شبکه: GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE

_ تعداد سیم کارت: یک عدد (از نوع نانو سیم)

_ رنگبندی: Silver, Space Gray, Gold

_ وزن: 148 گرم

_ ابعاد: 138.4 * 67.3 * 7.3 میلی‌متر

_ حافظه داخلی: /12864 گیگابایت (قابل عرضه در دو ظرفیت)

_ درگاه کارت حافظه: ندارد

_ RAM: 3 مگابایت

_ رزولوشن: 1334*750 پیکسل

_ تراکم پیکسلی: 326 پیکسل بر هر اینچ

_ اندازه صفحه نمایش: 4.7 اینچ

_ دوربین‌های پشت گوشی: 1 ماژول دوربین

_ رزولوشن دوربین اصلی: 12 مگاپیکسل

_ دوربین سلفی: 1 ماژول

_ رزولوشن عکس سلفی: 7.0 مگاپیکسل

_ خروجی هدفون: Lightning

_ سیستم عامل: ios نسخه 13

_ مشخصات باتری: باتری لیتیوم یونی

_ نوع باتری: غیر قابل تعویض توسط کاربر

_ سایر قابلیت‌ها: پشتیبانی از شارژ سریع، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، حذف اصوات زائد به وسیله ی میکروفون دوم در حین مکالمه، قابلیت چند لمسی، مقاومت در برابر آب، مجهز به گواهی IP67 

جمع بندی

اگر قصد خرید نقدی یا خرید قسطی گوشی ایفون se 2020 را دارید، بطور مختصر به یک جمع بندی  از نقاط قوت و ضعف این کالای دیجیتال می‌پردازیم.

_ نقاط قوت: پردازنده فوق‌العاده قوی، کیفیت مناسب و قابل قبول دوربین اصلی، دوربین سلفی عالی نسبت به رقبا

_ نقاط ضعف: باتری ضعیف‌تر نسبت به رقبا 

شرایط اقساطی و سایت قسطی کلاب

وب سایت قسطی کلاب، بزرگترین سایت در زمینه فروش غیر نقدی و اقساطی می‌باشد که شرایط ویژه‌ای را برای فروشِ انواع کالای دیجیتال و به خصوص فروش قسطی موبایل اپل، فراهم آورده است.

 این شرایط بسیار ساده و در سه راه ایمن گنجانده شده است: درخواست اعتبار و خرید اقساطی توسط: لیزینگ صنعت و معدن، لیزینگ پارسیان و بای چک قرار دارد. هر یک از این سه روش دارای مراحل خاص خود می‌باشند که با مراجعه به وب سایت قسطی کلاب می‌توانید آن‌ها را به تفصیل مطالعه نمایید.

اگرچه، همواره خرید نقدی به صرفه‌تر می‌باشد، اما در صورتی که شرایط آن را ندارید، می‌توانید با یک بودجه اولیه اندک نیز اقدام به خرید اقساطی گوشی ایفون se 2020، از وب سایت قسطی کلاب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی note 10 سامسونگ

خرید قسطی note 10 سامسونگ
کمپانی سامسونگ در ابعاد و اندازه‌های متنوع به طراحی و تولید تلفن همراه می‌پردازد و رقیب جدی برند اپل است. برای خرید قسطی note 10...

خرید قسطی s22 اولترا سامسونگ

خرید قسطی s22 اولترا سامسونگ
برترین محصولات سامسونگ در سال‌های اخیر بی شک مدل گلکسی اس 22 اولترا می‌باشد. برای خرید قسطی s22 اولترا سامسونگ به بخش موبایل در...