خرید قسطی گوشی A52

تاریخ انتشار:
1403/2/9 16:20:27

تلفن همراه در دنیای امروزی نقش اساسی برای افراد دارد. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی A52 که یکی از بهترین موبایل‌های برند سامسونگ است به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی A52


بررسی گوشی A52

برند سامسونگ یکی از معتبرترین مجموعه‌های تولید کننده گوشی موبایل در دنیا محسوب می‌شود. اگر بخواهیم یکی از رقبای جدی شرکت اپل را در حوزه گوشی‌های هوشمند نام ببریم، شرکت سامسونگ در بین آنها خواهد بود.

برخلاف شرکت آیفون که هرساله تعداد مدل‌های محدودی از گوشی‌های خود را ارائه کرده و روانه بازار می‌کند، رویه شرکت سامسونگ به این صورت است که تعداد مدل‌های زیادی را در بازه‌های قیمتی متفاوت تولید می‌کند. گوشی A52، یکی از محصولات جدید شرکت سامسونگ می‌باشد، اگر شما تمایل به خرید قسطی گوشی A52 دارید، می‌توانید به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

یکی از استراتژی‌های مجموعه سامسونگ در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند این است که مدل‌های مختلفی از رده‌بندی‌های متفاوت تولید کند تا تعداد افراد بسیاری بتوانند از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوند. به این دلیل است که در هر بازه قیمتی می‌توانیم محصولاتی از شرکت سامسونگ پیدا کنیم. 

گوشی A52، یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط برند سامسونگ می‌باشد که نسل جدید میان رده‌های سامسونگ محسوب شده و تا حدودی توانسته موفقیت گوشی‌هایی مانند A51 را تکرار کند. 

ابتدا مشخصات صفحه نمایش این محصول را مورد بررسی قرار خواهیم داد. ابعاد و اندازه‌های صفحه‌نمایش آن به صورت 6.5 اینچ (~84.9% نسبت نمایشگر به بدنه) می‌باشد. نوع این صفحه نمایش نیز Super AMOLED بوده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. برای خرید اقساطی گوشی A52 با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات کلی محصول

به طور کلی، شرکت سامسونگ به تولید محصولاتی با صفحه نمایش‌های با کیفیت معروف است. رزولوشن این محصول نیز 1080 در 2400 پیکسل، 20:9 (~407 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) است.

از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توان به نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز و روشنایی حداکثر 800 نیت آن اشاره کرد. وزن تقریبی این گوشی هوشمند تقریبا 189 گرم می‌باشد که با توجه به سایر محصولات هم رده خود بسیار مناسب می‌باشد و می‌توان آن را جزو گوشی‌های خوش دست بازار دسته بندی کرد. سایت قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای برای خرید قسطی گوشی A52 را فراهم ساخته است.

ویژگی محافظتی در این گوشی نیز گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب (تا عمق یک متری به مدت 30 دقیقه) می‌باشد. تراشه به کار رفته در این محصول توسط شرکت اسنپدراگون تولید شده و از نوع Qualcomm SM7225 Snapdragon 750G 5G (هشت نانومتری) است. با توجه به تست‌های انجام شده، این تراشه قابلیت پردازش بسیار بالایی دارد.

برای بررسی‌های دقیق‌تر می‌توانید به وبسایت‌های تست و مقایسه تراشه‌های مختلف مراجعه کنید. پردازنده گرافیکی که در انجام امور پردازشی به این تراشه کمک می‌کند نیز از نوع Adreno 619 است. دوربین اصلی این محصول دارای 4 ماژول بوده و به صورت زیر می‌باشند:

_ 64 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)

_ 12 مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش 123 درجه، f/2.2)

_ 5 مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4)

_ 5 مگاپیکسل (دوربین تشخیص عمق، f/2.2)

دوربین سلفی که شرکت سامسونگ در این گوشی به کار برده نیز به صورت 32 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، 1/2.8 اینچ سایز سنسور، f/2.2) می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A52 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

باتری گوشی A52، از نوع باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت بوده که شارژ آن توسط شارژ سریع 25 وات تامین می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که حسگرهای به کار رفته در آن از نوع حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر، اپتیکال)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما است.

شرایط خرید قسطی گوشی A52

برای خرید اقساطی گوشی، فروش قسطی موبایل سامسونگ و یا کالای دیجیتال، می‌توانید به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. اگر با توجه به مشخصات این گوشی هوشمند به خرید آن علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی A52 به این وبسایت مراجعه کنید. 

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هندزفری هایلو

خرید اقساطی هندزفری هایلو
یکی از پرفروش‌ترین هندزفری‌های دنیا متعلق به برند شیائومی است. برای خرید اقساطی هندزفری هایلو به بخش هدفون در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشي a71

خرید قسطی گوشي a71
گوشی‌های سامسونگ جز برترین محصولات این برند کره‌ای می‌باشد. برای خرید قسطی گوشي a71 به بخش موبایل در دسته بندی...