خرید قسطی گوشی poco x4 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/30 02:15:59

اگر به فکر خرید قسطی گوشی poco x4 هستید لازم است تا ابتدا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی poco x4 شیائومی


گوشی poco x4

گوشی‌های شیائومی در چند سال گذشته محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده‌اند. دلیل محبوبیت گوشی‌های شیائومی در قیمت مناسب همراه با سخت افزار قوی بوده است. گوشی poco x4 در مقایسه با نسخه قبلی خود پیشرفت‌های خوبی داشته است.

این گوشی جز گوشی‌های میان رده شیائومی به شمار می‌رود. Poco x4 در دو نسخه با حافظه 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم و همچنین حافظه 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم عرضه شده است. دوربین 108 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 67/6 اینچی و بسیاری از مشخصات دیگر این گوشی را به یک انتخاب جذاب برای خرید تبدیل کرده است. در مقاله حاضر قصد داریم تا با این گوشی بیشتر آشنا شویم. با ما همراه باشید. 

آشنایی با مشخصات گوشی Poco X4

همان طور که گفته شد پیش از خرید قسطی گوشی poco x4 شیائومی لازم است تا با مشخصات آن آشنا شویم. به صورت کلی می‌توان گفت که Poco X4 هر آنچه از یک گوشی میان رده انتظار داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهد. تراشه NFC،  بلندگوهای استریو، بلوتوث 1/5، امکان استفاده از حافظه خارجی تا بیش از 1 ترابایت و غیره ویژگی‌های جذابی است که در این گوشی به کار رفته است. 

در بخش دوربین، شیائومی در این گوشی از یک دوربین پشتی 108 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 استفاده کرده است. در این دوربین لرزشگیر اپتیکال وجود ندارد. به همین دلیل تصاویر به لرزش دست حساسیت بالایی دارند. در کنار دوربین اصلی یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز وجود دارد. دوربین سلفی گوشی نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است که طبیعتا نمی‌توان انتظار زیادی از آن داشت. در ادامه با سایر مشخصات این گوشی آشنا خواهیم شد. برای خرید اقساطی گوشی poco x4 شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر مشخصات گوشی poco x4

اگر به خرید قسطی گوشی poco x4 شیائومی علاقمند شده‌اید پس بهتر است تا برخی دیگر از مشخصات این گوشی را به شما معرفی کنیم. صفحه نمایش گوشی یک صفحه نمایش 67/6 اینچی از نوع آمولد است. این صفحه نمایش عملکرد مناسبی در زیر نور خورشید دارد. گوشی poco x4 در بخش پردازشگر از یک پردازشگر از نوع اسنپدراگون 695 استفاده می‌کند. عملکرد این پردازشگر برای اجرای بازی‌ها و استفاده از گوشی رضایت بخش است. 

البته نباید فراموش کرد که به صورت کلی با یک گوشی میان رده رو به رو هستیم. با این وجود اگر از علاقمندان اجرای بازی‌های موبایلی مانند pubg هستید می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که این گوشی از پس اجرای این بازی‌ها بر خواهد آمد.

آیا خرید اقساطی گوشی poco x4 شیائومی کار درستی است؟

خرید قسطی گوشی poco x4 شیائومی به کسانی توصیه می‌شود که به دنبال یک گوشی میان رده با مشخصات قوی هستند. در پاسخ به سوال بالا باید بگوییم اگر مارک گوشی برای شما مهم نیست و به دنبال خرید یک گوشی با مشخصات خوب و قیمت مناسب هستید گوشی poco x4 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. بنابراین پاسخ به سوال بالا به خود شما بستگی دارد. 

خرید اقساطی گوشی poco x4 شیائومی از قسطی کلاب

امروزه با توجه به تغییرات دائمی نرخ ارز و گران شدن لحظه‌ای کالاها خرید قسطی یک انتخاب جذاب به شمار می‌رود. با خرید قسطی می‌توانید با کمترین هزینه کالای خود را خریداری کنید. وب سایت قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی و نقدی کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. این وب سایت می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید به راحت ترین شکل ممکن گوشی مد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنید.

با قسطی کلاب خرید اقساطی در دسترس همه افراد قرار دارد. گوشی poco x4 یکی از بهترین محصولات میان رده شیائومی است. بنابراین اگر گوشی poco x4 توانسته نظر شما را به خود جلب کند ولی توان خرید آن را ندارید می‌توانید هم اکنون به صورت خرید اقساطی این کالا را از وب سایت قسطی کلاب تهیه نمایید. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی poco f3

خرید اقساطی گوشی poco f3
یکی از برندهای موفق در زمنیه تلفن همراه بی‌شک برند شیائومی است. برای خرید اقساطی گوشی poco f3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

فروش قسطی گوشی هوآوی

فروش قسطی گوشی هوآوی
برند هوآوی متفاوت‌ترین نسل گوشی همراه را طراحی و تولید کرده است و همیشه طراحی‌های منحصر به فرد دارد. برای خرید اقساطی گوشی هوآوی به ...