خرید اقساطی گوشی a21s

تاریخ انتشار:
1403/2/6 20:22:58

برند سامسونگ گوشی‌های مقرون به صرفه بسیاری دارد که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها مدل گلکسی a21s است. برای خرید اقساطی گوشی a21s به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


 خرید اقساطی گوشی a21s

Galaxy a21s

امروزه استفاده از کالای دیجیتال و همچنین گوشی موبایل برای افراد امری ضروری به نظر می‌رسد و آن‌ها را برای تهیه جدیدترین و به روزترین گوشی‌های موبایل، ترغیب می‌کند.

یکی از این برندهای معروف؛ سامسونگ می‌باشد که دارای گوشی‌های با کیفیت در طرح‌های متنوع است. از آنجایی که شرایط اقتصادی کشور ایجاب می‌کند. خرید قسطی گوشی سامسونگ توسط نمایندگی‌های مجاز سامسونگ در زمینه فروش قسطی موبایل، برای مشتریان خرید قسطی گوشی a21s که یکی از مدل‌های گوشی سامسونگ است را فراهم ساخته است. 

یکی از شرایط مطلوب در زمینه خرید و تهیه این کالا برای طرفداران خرید اقساطی گوشی a21s می‌باشد. شرکت تولید کننده گوشی‌های سامسونگ در سال 2020 گوشی A21s را طراحی و تولید کرد و به بازار تجارت عرضه کرد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی می‌باشد. توان و قدرت این گوشی توسط تراشه اگزینوس 850 فراهم شده است.

این مدل گوشی دارای رم چهار گیگابایت می‌باشد. دارای دوربین 48 مگاپیکسلی می‌باشد و کیفیت این دوربین برابر با 1080p طراحی شده است. همچنین این گوشی دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است که دارای کیفیت بالایی در نگهداری شارژ می‌باشد.

ویژگی‌های گوشی سامسونگ گلکسی مدل A21s

سامسونگ یکی از با کیفیت‌ترین برندهای موجود در تولید گوشی‌های موبایل می‌باشد. با خرید قسطی گوشی a21s  می‌توان بهترین عملکرد و کارایی را از این کالا شاهد بود. گوشی سامسونگ مدل A21s دستگاهی هوشمند و همچنین مقرون به صرفه می‌باشد که دارای کیفیت بالا و همچنین طراحی زیبا می‌باشد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه در این گوشی، صفحه نمایش بزرگ آن است.

این گوشی جذاب دارای سیستم عامل اندروید 10 می‌باشد که ارتقا در بروزرسانی آن فراهم است. از نظر نرم افزار دارای کارکرد بالا و همچنین مطلوبی می‌باشد. دارای مصرف انرژی پایینی است و باتری این گوشی دارای طول عمر بالا می‌باشد. ویژگی دیگر این مدل گوشی سامسونگ از نظر سخت افزاری می‌باشد که دارای قدرت و توان بالایی نیز است. بر همین اساس اجرای بازی‌های سنگین در این گوشی موبایل باعث داغ کردن آن نمی‌شود و عملکرد مناسبی را می‌توان شاهد بود. 

طراحی گوشی سامسونگ سری A21S

این گوشی دارای مدل پیشرفته و همچنین طراحی زیبا در ظاهر آن می‌باشد. گوشی سامسونگ مدل A21s دارای سه طرح پلاستیکی و همچنین براق و لک پذیر طراحی شده است. قاب  ساده آن از جنس پلاستیک گرادیان طراحی شده است که در این پوشش می‌توان انعکاس نور را مشاهده کرد. بدنه‌ای ساده و همچنین شیک دارد که باعث جذابیت بیشتر آن شده است.

دارای حسگر اثر انگشت می‌باشد که در پشت گوشی طراحی شده است. در هنگام استفاده از این گوشی می‌توان به کیفیت بالا در ساخت آن پی برد. طراحی چهار دوربین در پشت گوشی که به صورت چندگانه و همچنین فلش در کنار آن‌ها دیده می‌شود. در صفحه نمایش این مدل از گوشی سامسونگ استفاده از پنل PLS TFT که دارای شانزده میلیون طیف رنگی می‌باشد طراحی شده است. این امر باعث شده است تا تصاویر را با زیبایی شگفت انگیزی مشاهده کنیم.

تهیه و خرید اقساطی گوشی a21s  

امروزه شرایط اقتصادی مردم باعث شده است تا خرید قسطی گوشی a21s  برای افراد بیشتر فراهم شود. برای تهیه و خرید باید به مراکز فروش معتبر و همچنین سایت‌های فروش که دارای اعتبار هستند و در زمینه فروش گوشی‌های موبایل فعالیت دارند مراجعه کرد و از این شرایط مطلوب استفاده کرد.

پیشنهاد ما به شما در جهت تهیه گوشی‌های موبایل با کیفیت، خرید اقساطی گوشی a21s  از سایت قسطی کلاب می‌باشد که انتخابی مناسب خواهد بود. چرا که این سایت توانسته است تا رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. برای کسب اطلاع از نحوه دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیپد پرو 2021

خرید قسطی آیپد پرو 2021
اگر به دنبال خرید یک تبلت جذاب و پرفروش هستید، خرید قسطی آیپد پرو 2021 را از بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی گوشی a25 سامسونگ با چک

خرید قسطی گوشی a25 سامسونگ با چک
شما می‌‎توانید برای خرید قسطی گوشی a25 سامسونگ با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...