گوشی سامسونگ جدید

تاریخ انتشار:
1403/2/23 18:20:10

برند سامسونگ به طور متداول و به صورت سالانه گوشی های جدیدی را روانه بازار های جهانی می‌کند. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ جدید به سایت قسطی کلاب و بخش کالای دیجیتال مراجعه کنید.

گوشی سامسونگ جدید

گوشی سامسونگ جدید

سامسونگ در اوایل سال جاری از مجموعه‌ای از تلفن های هوشمند جدید و قدرتمند رونمایی کرده است که دارای ویژگی های برجسته صنعت است. تلفن های هوشمند Galaxy S20  S20 و S20 Ultra شامل دوربین عکاسی هستند که از هوش مصنوعی، قابلیت های 5G و Wi-Fi 6 و پنل های صفحه نمایش AMOLED ساخته شده اند که دارای درجه‌ای از درجه خلوص کلاس هستند. 

همچنین امسال سامسونگ گوشی هوشمند جدید اندرویدی را با صفحه نمایش تاشو با نام Galaxy Z Flip معرفی کرد. این مدل نسبت به Galaxy Fold به طور کامل جمع و جورتر است، همچنین دارای یک قیمت مناسب و معقول تر است. این صفحه نمایش دارای شیشه‌ای قابل تاشو 6.7 اینچی است و تجربه‌ای بی نظیر به کاربر می‌دهد.

به استثنای مدل های دارای نمایشگرهای تاشو، تمام تلفن های هوشمند رده بالا از سامسونگ دارای طراحی ضد آب در کنار سایر ویژگی های ضروری هستند که شامل شارژ سریع سیم، شارژ بی سیم و بلندگوهای داخلی استریو است.

چه به دنبال جذاب ترین تلفن هوشمند در خارج از کشور هستید و چه گزینه‌ای مناسب برای بودجه، می‌توانید اصول اولیه را انجام دهید، ما همه چیزهایی را که باید در مورد بهترین تلفن های سامسونگ بدانید، بررسی می‌کنیم، با ما همراه باشید.

قابلیت های گوشی سامسونگ جدید s20

سامسونگ به تازگی گوشی های باکیفیت خود را با قابلیت های متفاوتی وارد بازار کرده است. یکی از جدید ترین گوشی های مطرح کمپانی سامسونگ s20 است که ویژگی های منحصر به فردی دارد. گوشی سامسونگ جدید دارای طراحی زیبا و مشخصات سخت افزاری فوق‌العاده‌ای است، زیر مجموعه‌ای از دوربین پیشرفته با هوش مصنوعی قرار گرفته است که دارای سنسور تله فوتو با وضوح بالا و قابلیت بزرگنمایی است. 

حالت دوم شامل قابلیت ضبط تصاویر با دامنه ذهنی فضا 30X در ذهن است. این بدان معنی است که گلکسی اس 20 نه تنها قادر به ضبط اشیا در مسیر بلوک نیست، بلکه ابزارهای قانونی برای عکاسی از حیوانات وحشی متحرک است.

قابلیت گوشی سامسونگ جدید Galaxy Note10+

Galaxy Note10+ پربارترین تلفن هوشمند سامسونگ تا به امروز است. مانند سایر محصولات Note که پیش از آن وارد بازار فروش جهانی شده است، جدیدترین محصول توسط قلم S Pen و همچنین صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی آن تعریف شده است. یک ویرایشگر بررسی Tom's Guide به این نتیجه رسیده است که نوت 10+ "بهترین تلفن روی صفحه نمایش بزرگ برای کسانی است که می‌خواهند با قلم بنویسند."

مجهز به اتصال بلوتوث و قلم S Pen گلکسی نوت پلاس از هر زمان دیگری توانایی بیشتری دارد. لوازم جانبی حتی می‌تواند به شما امکانات ویژه‌ای دهد.

خرید گوشی سامسونگ جدید

با توجه به استقبال افراد از گوشی‌ سامسونگ جدید، فروشگاه ها و سایت های فروش آنلاین در ایران، شرایط فروش این گوشی ها را فراهم کرده‌اند. افراد به راحتی می‌توانند با یک جستجوی ساده در سطح شهر و یا در سایت های معتبر یک خرید لذت بخش را تجربه کنند.

همانطور که می‌دانید بسیاری از افراد توانایی خرید گوشی سامسونگ جدید را ندارند و این موضوع باعث می‌شود که از تکنولوژی روز عقب باشند.

برخی از فروشنده ها و افراد صاحب کسب و کار خرید و فروش گوشی، به صورت اقساطی و طرح های مختلف شرایطی را برای برخی از افراد فراهم کرده اند، اما آیا این یک طرح کلی برای تمام اقشار جامعه است؟

قسطی کلاب یک سایت فروش کالای دیجیتال است که فروش نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ جدید را در دستور کار خود قرار داده است. با ما همراه باشید تا در ادامه به طرح فروش نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ جدید بپردازیم.

فروش نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ جدید

قسطی کلاب یک سایت معتبر در زمینه فروش نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ جدید است که با شرایط ویژه‌ای این طرح را در اختیار تمام افراد قرار داده است. بازپرداخت بلند مدت در فروش نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ جدید یک راه حل مناسب برای این است که شما گوشی جدید را به محض ورود در بازار فروش تهیه کنید و در مدت زمان طولانی پرداخت اقساط داشته باشید.

برای اطلاع از شرایط کامل از فروش نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ جدید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت سوالات بیشتر با کارشناس های این سایت ارتباط برقرار کنید.




سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ ایسر با سفته

خرید قسطی لپ تاپ ایسر با سفته
برای خرید قسطی لپ تاپ ایسر با سفته الکترونیک و فرآیند تماما آنلاین به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی a22 سامسونگ

خرید قسطی a22 سامسونگ
شرکت سامسونگ جز برترین برندهای دنیا است و محصولاتی باکیفیت دارد. برای خرید قسطی a22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...