خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 55

تاریخ انتشار:
1403/2/24 21:02:43

برند جی پلاس جز برترین برندهای ایرانی موفق در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 55 به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 55


پیشنهاد خرید تلویزیون ایرانی

خرید تلویزیون می‌تواند یک کار دلهره آور باشد، به خصوص با گزینه‌ها و ویژگی‌های زیادی که باید در نظر بگیرید. چگونه بهترین تلویزیون را متناسب با نیاز و بودجه خود پیدا کنید؟ در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در تصمیم گیری خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ کمک می‌کند. یکی از گزینه‌های شما اگر به تماشای تلویزیون علاقمند هستید، خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ است. البته بصورت نقدی نیز می‌توانید این محصول را تهیه کنید. در انتها شرایط خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ و فروش قسطی محصول ذکر خواهد شد. انتخاب نحوه خرید محصول با شما است.

برای خرید لوازم خانگی جنبه‌های متفاوتی نظیر اندازه و وزن، مشخصات صفحه نمایش، صدا، اتصالات، مشخصات به اشتراک گذاری هوشمند باید در نظر گرفته شوند. با مقایسه این مشخصات با محصولات هم رده این تلویزیون و با درنظر گرفتن امکان خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ، اقدام به تهیه آن کنید و از داشتن تلویزیونی مدرن لذت ببرید.

سایز صفحه 55 اینچ
پردازنده چهار هسته‌ای
نوع صفحه تخت
تیونر DVB-T2
‫ تکنولوژی صفحه‬‬‬‬‬‬LED
تعداد درگاه‌های USB‫2 عدد‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
نوع پایه ‫رومیزی‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
تعداد درگاه‌های HDMI3 عدد
کیفیت تصویر‫ Ultra HD – 4K‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
نوع رابط هوشمند WebOS
فناوری‌های ارتباطی Wi-Fi و پورت LAN‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ 

مزایا تلویزیون جی پلاس 55 اینچ

این نوع خاص از لوازم خانگی شامل فناوری‌های روز دنیا است و باعث تغییراتی در سبک استفاده از تلویزیون شده است. با خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ با طراحی زیبا و پهنای باریک می‌توانید به زیباتر شدن طراحی اتاق کمک کنید. جدا از تکنولوژی‌های استفاده شده در این نوع تلویزیون، سایز 55 اینچی این دستگاه مورد توجه افراد زیادی است. سایز بزرگ تلویزیون این امکان را فراهم می‌کند تا از فاصله دور بتوانید از تماشای برنامه‌های آن لذت ببرید. در این دستگاه زاویه دید وسیعی وجود دارد و از هر زاویه‌ای به صفحه نمایش نگاه کنید رنگ‌های زنده و واقعی خواهید دید. 

فناوری‌های مدرن مانند هوش مصنوعی در تلویزیون جی پلاس 55 اینچ

با خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ از پردازنده چهار هسته‌ای 4k بهره خواهید برد. به دلیل وجود این فناوری، تصاویر با رنگ‌های زنده و با جزئیات دقیق نشان داده می‌شود. این پردازنده نویز ویدئو را از بین می‌برد و کنتراست بهتری ایجاد می‌کند. ضمنا قادر است تصاویر با وضوح پایین را بازسازی کند و کیفیت آنها را ارتقا دهد. همچنین خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ که از فرمت HDR پشتیبانی می‌کند کیفیت تصویر مطلوبی را به شما ارائه می‌دهد. در این فناوری، هم در صحنه‌های روشن و هم در موقعیت‌های خیلی تاریک فیلم‌ها و تصاویر، جزئیات مربوط به محتوا قابل ارائه است. بنابراین تصویر واقعی‌تر است و کنتراست‌های وسیعی قابل نمایش می‌باشد. 

خرید اقساطی لوازم خانگی از سایت قسطی کلاب

جهت خرید قسطی تلویزیون جی پلاس و در کل خرید اقساطی یا فروش قسطی از سایت قسطی کلاب بازدید نمایید، سایت قسطی کلاب به دو صورت، پرداخت پر طرفدار آنلاین و پرداخت قسط اول و همچنین در طرحهای مختلفی که به منظور رفاه حال کارمندان، مشاغل آزاد و بازنشستگان در نظر گرفته شده است آماده ارائه خدمات به شما است. از طریق این سایت خرید کالاهای گوناگون دیجیتال، لوازم خانگی از جمله خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ، لوازم اداری و غیره امکانپذیر است. از شرایط این طرح‌ها می‌توان به خرید با کمترین میزان پیش پرداخت، خرید بدون نیاز به ضامن، خرید فقط با فیش حقوقی یا جواز کسب و امکان خرید با چک را ذکر کرد.

برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55 و بطور کلی جهت خرید اقساطی وسایل باید ابتدا در سایت درخواست خود را ثبت سپس در مرحله اعتبار سنجی بانکی، مدارک هویتی و تحویل مدارک را آپلود کنید، در مرحله بعد تنظیم قرارداد و تحویل مدارک و در نهایت ارسال کالا صورت می‌گیرد. برای جزئیات بیشتر از قسمت خرید اقساطی سایت قسطی کلاب بازدید کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لوازم خانگي جی پلاس

خرید قسطی لوازم خانگي جی پلاس
جی پلاس برند موفق ایرانی در خاورمیانه با تنوع بی نظیر محصولات دارای مشتریان فراوانی است. برای خرید قسطی لوازم خانگي جی پلاس...

خرید اقساطی تلویزیون LED الیو

 خرید اقساطی تلویزیون LED الیو
برند الیو یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی تلویزیون LED الیو به بخش تلویزیون در دسته...