خرید قسطی گوشی شیائومی 12s ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/29 12:55:04

یکی از جدیدترین گوشی‌های شیائومی با فناوری جدید مدل xiaomi 12s ultra می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی شیائومی 12s ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی شیائومی 12s ultra


گوشی شیائومی 12s ultra

از مهمترین کالاها و ابزارهایی که زندگی ما را دچار تحول کرده‌اند؛ انواع کالای دیجیتال مانند گوشی‌ها کامپیوتر و موارد دیگر است. امروزه انتخاب کالای دیجیتال به دلیل وجود تنوع بسیار، ممکن است کار دشواری به نظر بیاید. مطالعه مشخصات انواع این کالاها باعث می‌شود انتخاب راحت تری داشته باشیم. برای خرید قسطی گوشی شیائومی 12s ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین گوشی شیائومی 12s ultra

دوربین اصلی این گوشی یک حسگر 50.3 مگاپیکسلی دارد که با استفاده از فیلتر رنگی Quad Bayer، کیفیت عکس‌ها را تا 12 مگاپیکسل بالا می‌برد. دوربین اصلی دارای یک لنز واید 23 میلیمتری است. قابلیت‌های دوربین اصلی باعث شده‌اند تا دیگر در عکاسی، کجنمایی رنگی یا هاله‌های نوری ما را دچار مشکل نکنند. دوربین دوم حسگر 48 مگاپیکسلی دارد و از لنز پریسکوپی 120 میلیمتری برای پوشش آن استفاده شده است. 

سایر ویژگی‌های دوربین دوم شامل فوکوس خودکار، لرزش گیر اپتیکال تصویر و زوم اپتیکال 5 برابری می‌باشد. حسگر دوربین سوم نیز 48 مگاپیکسلی می‌باشد و لنز اولترا واید 13 میلیمتری برای این حسگر استفاده شده است. سایر ویژگی‌های این دوربین شامل سنسور تشخیص عمق تصویر و فوکوس خودکار دوال پیکسلی می‌باشد. دوربین سلفی گوشی شیائومی 12s ultra نیز از یک حسگر 32 مگاپیکسلی و لنز واید 26 میلی متری تشکیل شده است. با خرید اقساطی گوشی شیائومی 12s ultra از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سخت افزار گوشی شیائومی 12s ultra

برای ساخت گوشی شیائومی 12s ultra از پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده شده است که مصرف انرژی بهینه‌ای و گرافیک مطلوب تری دارد. سیستم پردازنده مرکزی این گوشی هشت هسته‌ای است که شامل 1 هسته 3.19، 4 هسته 1.80 و سه هسته 2.75 گیگاهرتزی می‌باشد. پردازنده گرافیکی این مدل نیز 730 Adreno می‌باشد. شرکت سازنده برای این مدل امکان پشتیبانی از دو سیم کارت سایز نانو همزمان فعال را فراهم آورده است. گوشی شیائومی 12s ultra نیز مانند اغلب موبایل‌های جدید به دلیل بالا بودن حافظه داخلی، قابلیت اتصال کارت حافظه ندارد. برای خرید قسطی گوشی شیائومی 12s ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

صفحه نمایش گوشی شیائومی 12s ultra، یک صفحه 6.73 اینچی با وضوح 1440 در 3200 پیکسل و روشنایی 1500 نیت می‌باشد‌. نرخ نوسازی تصویر نمایشگر این گوش 120 هرتز می‌باشد. صفحه نمایش گوشی شیائومی 12s ultra، یک میلیارد رنگ را پشتیبانی می‌کند. استفاده از فناوری دالبی ویژن باعث شده است که کیفیت تصاویر بهتر، شفاف تر و با کنتراست بالاتری نمایش داده شوند. نمایشگر این گوشی با کورنینگ گوریلا گلسVictus، محافظت می‌شود.

باتری گوشی شیائومی 12s ultra، 4860 میلی آمپری است. سرعت شارژ این دستگاه از طریق شارژ سریع 67 وات، شارژ سریع بی سیم 50 وات و شارژ معکوس بی‌سیم 10 وات می‌باشد. گوشی شیائومی 12s ultra در ابعاد 9.1 × 75 × 163.2 میلیمتر و 225 گرم وزن تولید شده است. بدنه پشت این گوشی از چرم مصنوعی و دور بدنه آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 12s ultra از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

مشخصات نرم افزاری گوشی

سیستم عاملی که شرکت سازنده در زمان عرضه برای گوشی شیائومی 12s ultra، در نظر گرفت؛ سیستم‌های اندروید 12 و miui 13 بود. امنیت قفل صفحه این گوشی توسط حسگر اثر انگشت اپتیکال در زیر نمایشگر و بازگشایی با چهره تامین می‌شود. گوشی شیائومی 12 اس اولترا از فناوری شبکه‌های 5G، EVDO، GSM، HSPA و CDMA پشتیبانی می‌کند. قابلیت‌های اتصالی این گوشی شامل DLNA، Wi-Fi 802، Wi-Fi direct، بلوتوث، جی پی اس، NFC و موارد دیگر می‌باشد. حافظه داخلی شیائومی 12S ultra، 256  و حافظه رم این مدل 12 گیگابایت می‌باشد. 

خرید قسطی گوشی شیائومی 12s ultra

با وجود محاسن خرید نقدی خرید اقساطی کالای دیجیتال مثل موبایل امروزه رواج بیشتری دارد. پیدا کردن یک مرکز مطمئن برای خرید اقساطی گوشی مهمترین مرحله این نوع خریدها است. قسطی کلاب زو مراکزی است که امکان خرید اقساطی انواع کالاهای دیجیتال مانند فروش قسطی موبایل را فراهم کرده است. 

تفاوت قسطی کلاب شرایط فروش فوق العاده و مناسبی است که برای خریداران خود و راحتی آنها در نظر گرفته است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 12s ultra نیز با اطمینان خاطر به سایت قسطی کلاب سر بزنید و خرید خود را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 سفته ای

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 سفته ای
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی...

خرید قسطی a73 سامسونگ

خرید قسطی a73 سامسونگ
گوشی گلکسی a73 جز برترین محصولات برند سامسونگ بوده است. برای خرید قسطی a73 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...