خرید قسطی گوشی poco f3

تاریخ انتشار:
1403/2/27 05:12:08

برند شیائومی با طراحی و تولید خانواده poco، گوشی‌های باکیفیت و مقرون به صرفه‌ای را وارد بازار کرد. برای خرید قسطی گوشی poco f3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی poco f3


بررسی گوشی هوشمند poco f3

این گوشی هوشمند توسط کمپانی شیائومی تولید شده است و در سال 2021 وارد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند شده است. شما عزیزان می‌توانید این محصول را به صورت نقدی از سایت‌های معتبر یا مراکز حضوری فروش موبایل که در سطح شهر است خریداری کنید. این گوشی را به دلیل قیمت مناسبی که دارد می‌توانید به صورت نقدی خریداری کنید. علاوه بر خرید نقدی می‌توانید نسبت به خرید قسطی گوشی poco f3 اقدام کنید. 

توضیحات و مشخصات موبایل poco f3

شرکت شیائومی، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای کالای دیجیتال از جمله تلفن‌های همراه در ایران است. این کمپانی به علت قیمت پایین گوشی‌هایی که تولید می‌کند و خدمات قابل توجهی که ارائه می‌دهد، معروف است. در این قسمت قصد داریم به معرفی یکی از گوشی‌های میان رده شیائومی به نام  poco f3 بپردازیم.

این محصول که در سال 2021 وارد بازار جهانی شد به عنوان یکی از میان رده‌های خوب در دنیا شناخته می‌شود‌. قیمت جهانی این گوشی 350 یورو است که به نسبت امکانات سخت‌افزاری و نرم افزاری که در اختیار خریدار قرار می‌دهد، بسیار به‌صرفه و اقتصادی است. Poco f3 بدنه‌ای از جنس شیشه و آلومینیوم دارد و یک گوشی مستحکم و مقاوم است و از نظر طراحی ظاهری، از کیفیت خوبی برخوردار است.

این گوشی هم مانند دیگر سری‌هایی که توسط شرکت شیائومی تولید می‌شود، دارای حسگر اثرانگشت در حاشیه بدنه و مانند تمام سری‌های این محصول، نام poco در پشت پنل آن حک شده است. برای خرید اقساطی گوشی poco f3 باید به سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.

این تلفن همراه هوشمند با ابعاد مناسب و وزن سبکی که دارد برای آن دسته از افراد که با تلفن‌های بزرگ مشکل دارند بسیار مناسب است. اما از نظر صفحه نمایش می‌توان این گوشی را یکی از بهترین گوشی‌های ارائه شده توسط کمپانی شیائومی دانست. کیفیت چشمگیر و رنگ‌های بیشمار، از ویژگی‌های صفحه نمایش AMOLED به کار رفته در این گوشی است. 

حدود 86 درصد از مساحت قسمت جلویی این موبایل هوشمند به صفحه نمایش آن اختصاص داده شده است که درصد قابل قبولی محسوب می‌شود. دوربین پشت گوشی poco f3 شیائومی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 20 مگاپیکسلی می‌باشد. در پنل پشتی این تلفن می‌توانید 3 لنز دوربین مشاهده کنید که یکی از آن ها لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دیگری لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی است که در مجموع می‌تواند رضایت کافی را به خریدار منتقل کند.

این گوشی را از نظر سخت افزاری یکی از برترین محصولات و میان رده‌های بازار موبایل در سال 2021 می‌دانند. شما یک هزینه ی نسبتا بالا برای خرید پرچمداران دنیای موبایل مثل آیفون 12 پرو مکس و S20 اولترا پرداخت نمی‌کنید؛ ولی امکانات قابل توجه و بسیار خوبی را از این گوشی که ساخته شده توسط شرکت شیائومی است دریافت می‌کنید. اگر قصد خرید قسطی گوشی poco f3 را دارید و توانایی پرداخت هزینه ی این تلفن را به صورت یک جا ندارید در ادامه همراه ما باشید. 

خرید اقساطی گوشی poco f3 در سایت قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب یکی از معتبرترین سایت‌ها در زمینه ی فروش قسطی موبایل شیائومی و دیگر محصولات است. اگر شما قصد خرید قسطی گوشی poco f3 را دارید می‌توانید به این سایت مراجعه فرمایید و با خیال راحت به خرید آن بپردازید. 

اگر قصد خرید اقساطی گوشی poco f3 را دارید باید در سایت قسطی کلاب ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام باید مراحل لازم برای شروع فرآیند خرید قسطی را طی کنید. مدارک لازم و مراحل خرید اقساطی گوشی خود را می‌توانید به صورت کامل در بخش توضیحات سایت مشاهده کنید. شما می‌توانید خرید قسطی گوشی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با سهولت در این مجموعه انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی

خرید قسطی گوشی
شرکت سامسونگ عرضه کننده انواع گوشی های هوشمند می باشند که با استفاه از تکنولوژی های جدید در تلاش برای ساخت گوشی های بالارده ای می باشد با توجه...

خرید اقساطی گوشی z flip4

خرید اقساطی گوشی z flip4
جدیدترین گوشی سامسونگ با نام گلکسی زد فولد 4 روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی z flip4 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...