خرید قسطی گوشی آیفون 13 از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/11 07:26:43

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی آیفون 13 دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش اقساطی مطلع شوید.


خرید قسطی گوشی آیفون 13 از قسطی کلاب


ویژگی های گوشی آیفون 13

اگر به فکر خرید قسطی گوشی آیفون 13 هستید؛ قبل از هرچیز باید بدانید که صفحه نمایش گوشی آیفون 13 گوشه‌های منحنی شکلی دارد و گوشه‌های خود یک مستطیل استاندارد قرار گرفته‌اند. از نظر اندازه نیز صفحه نمایش آن 6.06 اینچ است. گوشی آیفون 13 از پردازنده تراشه A15 Bionic که داخلی و جدید است پشتیبانی می‌کند. با تکنولوژی جدید اینترنت 5G سازگار است و به شما این امکان را می‌دهد که از تمام سرعت این استاندارد جدید شبکه تلفن همراه استفاده کنید. برای حافظه داخلی این گوشی هوشمند، انتخاب‌های شما گسترده است. 

128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت مدل‌های موجود در بازار هستند. گوشی آیفون 13 پرو ضد آب است. به طوری که پس از بیرون آوردن آن از آب همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

گوشی آیفون 13 مینی سایز کوچک‌تری دارد و  صفحه نمایش آن 5.4 اینچی است. بدون شک این گوشی کامل‌ترین گوشی هوشمند و همچنین جمع و جورترین گوشی موجود در بازار است. این گوشی مشخصات تقریبا یکسانی با آیفون 13 دارد. بدنه این مدل بسیار کوچکتر است و دوربین کیفیت خوبی دارد. این دستگاهی است که که در هر جیبی جا می‌‎شود و برای کسانی که دنبال گوشی سایز کوچک هستند مناسب می‌باشد. همچنین اندازه و وزن آن با هم متناسب بوده و در نتیجه به خوش دست بودن گوشی کمک شایانی می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

آیفون 13 همچنین دارای تراشه جدید A15 است. بنابراین پردازش تصویر واضح‌تر را تضمین می‌کند. آیفون 13 در رنگ‌های زیر موجود است: مشکی، طلایی، آبی، قرمز (رد پروداکت)، صورتی. با در نظر گرفتن همه چیز، آیفون 13 از نظر طراحی شیک‌تر و جذاب‌تر از سایر گوشی‌ها می‌باشد. 

باتری با دوام

قبل از خرید قسطی گوشی آیفون 13 باید بدانید که این موبایل دارای باتری جدیدی است که عمر باتری آن نسبت به مدل قبلی خود، تا حد قابل توجهی بیشتر است. به طور خاص، در پخش ویدئو تا 15 ساعت و پخش صدا تا 19 ساعت دوام می‌آورد. آیفون‌ها عموما قدرت پردازنده سریع‌تر و طول عمر بهتری نسبت به گوشی‌های اندرویدی دارند. آن‌ها به لطف سخت‌افزار و نرم‌افزار سیستمی تولید شده توسط اپل، می‌توانند از دستگاه‌های پرچمدار اندرویدی پیشی بگیرند.

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 و استفاده از دوربین های آن

گوشی آیفون 13 دارای سنسور دوربین قدرتمندی است که 47 درصد نور بیشتری را جذب می‌کند و به شما کمک می‌کند در شرایط کم نور تصاویر واضح‌تر و جذاب‌تری داشته باشید.

دوربین این گوشی پیشرفته از دو سنسور تشکیل شده است که این دو به صورت مورب قرار گرفته‌اند. ویژگی اصلی نوآورانه این دوربین حالت سینمایی داخلی است. به دلیل دارا بودن قابلیت فوکوس هوشمند این گوشی می‌تواند به طور خودکار فاصله کانونی را تغییر دهد و ویدیوهایی با کیفیت استثنایی تولید کند. دوربین این گوشی با قابلیت‌های منحصر به فردی مانند HDR ، Dolby Vision، کیفیت 4K و سرعت 60 فریم در ثانیه تولید شده است. همچنین در جلو یک سنسور 12 مگاپیکسلی برای سلفی دارد. علاوه بر این، آیفون 13 در گرفتن عکس‌هایی با نور کم بسیار خوب است، شاهکاری که با هیچ گوشی هوشمند دیگری قابل مقایسه نیست. با خرید قسطی گوشی آیفون 13 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 از قسطی کلاب

شما می‌توانید این کالا را به صورت نقدی خریداری کنید. همچنین اگر قصد خرید اقساطی گوشی آیفون 13 را دارید برای آگاهی از فروش قسطی این کالا وارد بخش کالای دیجیتال شوید. با مراجعه به این سایت می‌توانید شرایط فروش اقساطی سایر کالاهای دیگر مانند لوازم خانگی، لوازم اداری، آرایشی و بهداشتی مشاهده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ایفون 15 با چک

خرید قسطی گوشی ایفون 15 با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ایفون 15 با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید گوشی se اقساطی

خرید گوشی se اقساطی
اپل نسل دوم آیفون SE را معرفی کرد. یک آیفون قدرتمند جدید با نمایشگر 4.7 اینچی Retina HD، همراه با Touch ID برای امنیت پیشرو در صنعت به....