خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/13 00:41:35

یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلفن همراه برند سامسونگ است. برای خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با چک


گوشی a34 سامسونگ

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی در حوزه کالای دیجیتال و موبایل، یکی از در حال رشدترین کمپانی‌ها کمپانی سامسونگ است. سامسونگ یکی از قدیمی‌ترین و البته بهترین تولید کنندگان کالای دیجیتال و البته گوشی‌های تلفن هوشمند است.

تلفن‌های هوشمندی که توسط کمپانی سامسونگ روانه بازار می‌شوند در هر مدل دارای تفاوت‌ها و تمایزهایی با مدل‌های قبلی خود هستند. به زبان ساده‌تر باید بگوییم که سامسونگ همواره در تلاش است که در مدل‌های تولیدی جدید شرکتش نواقص مدل‌های قبلی را برطرف کند. در ادامه این متن می‌خواهیم به معرفی یکی از جدیدترین مدل‌های تلفن هوشمند از کمپانی سامسونگ و البته نحوه خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ اشاره کنیم. با ما همراه باشید. 

معرفی کلی a34 سامسونگ

نسل جدید سری a گوشی‌های سامسونگ هر کدام به عنوان کالای دیجیتال محبوب طرفداران گلکسی حرفی برای گفتن دارند. اولین نکته‌ای که در ظاهر این کالای دیجیتال به چشم می‌خورد، تبعیت از طراحی چشم نواز سری a سامسونگ است. دوربین‌های شکیل و جدا از هم، صفحه تخت و زیبا و البته طراحی منحصر به فرد از جنس پلاستیک. برای خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بر خلاف مدل‌های دیگر سری a، پشت گوشی سامسونگ a34 مات است و خبری از زرق و برق مدل قبلی نیست. تنها نقصی که می‌توان به این کالای دیجیتال گرفت حاشیه‌های نمایشگر است. کاربران می‌گویند که اگر حاشیه نمایشگر نازک‌تر بود این کالای دیجیتال می‌توانست جز تاپ رنک‌های حوزه تلفن هوشمند باشد. برای خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات سخت افزاری این کالای دیجیتال

برای مشخصات سخت افزاری مهمترین قطعه درون این گوشی هوشمند، باتری آن است. باتری گوشی سامسونگ a34 5000 هرتز است. این به این معنا است که یک روز کامل گوشی با شارژ عالی خواهید داشت و باتری از عملکرد بسیار عالی برخوردار است.

حسگر اثر انگشت روی قسمت پایینی صفحه نمایش قرار دارد و از عملکرد خوبی برخوردار است. نکات سخت افزاری دوربین سامسونگ a34 در رنج قیمتی این گوشی از کیفیت بالایی برخوردار است. سه لنز پرتره واید و اولترا واید در این گوشی استفاده شده که نسبت به مدل‌های قبلی همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. از همین رو برای طرفداران عکس فضای مجازی گزینه مناسبی است. با خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این گوشی هم دقیقا مثل دوربین اصلی از عملکرد خوبی برخوردار است و در آخر پردازنده قوی این گوشی به خوبی عمل می‌کند. در محیط کاربری گوشی لگ و باگ بسیار کمی دیده می‌شود و به راحتی می‌توانید در فضای گوشی بچرخید و از بازی کردن کال آف دیوتی و پابجی موبایل لذت ببرید. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ آشنا شویم. 

نحوه خرید قسطی a34 سامسونگ

با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر بازار کالای دیجیتال، خرید نقدی تلفن هوشمند ممکن است امری سخت و دور از ذهن باشد. از همین رو سایت قسطی کلاب شرایط فروش قسطی را برای خریداران فراهم کرده است تا با خیال راحت از تضمین قیمت و خدمات پس از فروش از این سایت خرید اقساطی داشته باشند.

اگرچه که قیمت گوشی a34 سامسونگ به عنوان یک کالای دیجیتال نسب به سایر گوشی‌های هم رده خود قیمت مناسبی است، با این حال باز هم افرادی به دنبال خرید اقساطی این کالا هستند.

از همین رو شما می‌توانید با یک سرچ ساده در بلاگ‌های قسطی کلاب تمامی اطلاعات را راجع به گوشی سامسونگ a34 و مقایسه آن با سایر گوشی‌های سامسونگ را پیدا کنید. همچنین در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید با کارشناسان تلفنی یا آنلاین ما در ارتباط باشید تا از شرایط خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ مطلع شوید و از خدمات مشاوره و خدمات پس از فروش این مجموعه بهره مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی F23 سامسونگ

خرید قسطی گوشی F23 سامسونگ
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی F23 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط...

خرید اقساطی موبایل هواوی

خرید اقساطی موبایل هواوی
امروزه گوشی موبایل عضو جدانشدنی از زندگی مردم شده است. از عوامل نشان دهنده ی حضور تکنولوژی در زندگی تمام افراد جامعه، همین گوشی های موبایل هستند...