خرید اقساطي گلکسی واچ 5 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/7 23:41:59

یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی سامسونگ Galaxy watch 5 می‌باشد. برای خرید اقساطي گلکسی واچ 5 با چک به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي گلکسی واچ 5 با چک


معرفی گلکسی واچ 5

یک کالای دیجیتال جدید و یکی از اکسسوری‌های پرطرفداری که به بازار عرضه شده است، گلکسی واچ می‌باشد. گلکسی واچ 5، ساعت هوشمند بسیار با کیفیتی است که توسط شرکت سامسونگ تولید شده است. گلکسی واچ 5 جدیدترین ساعت هوشمند اندرویدی با امکانات و عملکردهای جذاب و کاربردهای جدید می‌باشد که در سال 2022 روانه بازار شده است. برای خرید قسطي گلکسی واچ 5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

متریال‌های به کار رفته در تولید این ساعت، به افزایش کیفیت و افزایش تولید عمر این اکسسوری کمک کرده‌اند. استفاده از یاقوت کبود در صفحه نمایش، مقاومت ساعت در مقابل ضربه و خط و خش را افزایش داده است. تکنولوژی‌های جدید به کار رفته در گلکسی واچ 5، از نفوذ گرد و غبار و مایعات جلوگیری کرده و این امکان را فراهم کرده‌اند تا بتوانید در فعالیت‌های آبی نیز از این اکسسوری جذاب استفاده کنید. 

گلکسی واچ 5

این کالای دیجیتال مدرن دارای بندهای استاندارد 20 میلیمتری می‌باشد که ظاهری شیک و جذاب را ارائه می‌دهد. بند این اکسسوری هوشمند، بدون داشتن درز و سوراخ بوده و قابلیت تنظیم طول را دارد. کیفیت نمایش گلکسی واچ 5 رضایت کاربران را جلب کرده و روشنایی درخشان آن، لذت استفاده از این ساعت هوشمند را دو چندان می‌کند. کنتراست، روشنایی و کیفیت رنگ این کالای دیجیتال بی‌نظیر و رضایت بخش است. این ساعت بسیار زیبا و جذاب در رنگ‌های گرافیتی، نقره‌ای، صورتی و آبی تولید شده است. با خرید اقساطي گلکسی واچ 5 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری این کالای دیجیتال

گلکسی واچ 5 یک کالای دیجیتال قدرتمند در بخش سخت افزار و نرم افزار است. حافظه 16 گیگی این اکسسوری و داشتن فضای مناسب برای ذخیره سازی، رضایت کاربران را به همراه دارد. این ساعت هوشمند دارای سنسورهای متعدد و قابلیت‌های بسیار جذابی برای کاربران می‌باشد مثل پخش موزیک، برنامه نقشه و مسیریابی، پاسخ دهی به تماس‌ها، حسگر ضربان قلب، حسگر تعیین سطح اکسیژن خون، اندازه گیری شاخص چربی، حسگر فشار خون و سنجشگر دمای پوست. سنسورهای سلامت گلکسی واچ 5 از دقت بالایی برخوردار بوده و استفاده از آنها برای کاربران بسیار لذت بخش و کاربردی می‌باشد. با خرید قسطي گلکسی واچ 5 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

باتری فوق العاده گلکسی واچ 5

یکی از بارزترین ویژگی‌های این کالای دیجیتال، بهبود باتری و افزایش ظرفیت آن نسبت به نسل قبلی می‌باشد. در صورت استفاده صحیح سامسونگ ادعا کرده است که این ساعت می‌تواند تا حدود 40 ساعت شارژ را نگه دارد، اما این قابلیت زمانی کاربرد دارد که تمامی سنسورها خاموش شده و استفاده خاصی از ساعت نداشته باشید. استفاده معمولی از برنامه‌های متعدد این اکسسوری در طول روز شارژدهی را کاهش داده و به حدود 24 ساعت می‌رساند. به طور کلی می‌توان گفت که سرعت شارژ این گوشی بهبود یافته و در مدت 30 دقیقه، شارژ باتری به 45 درصد می‌رسد و تا یک ساعت شارژ باتری کامل می‌شود. 

خرید اقساطي گلکسی واچ 5

خرید قسطي گلکسی واچ 5 یک پیشنهاد عالی و فرصت ویژه برای در اختیار داشتن این اکسسوری هوشمند می‌باشد. سایت فروشگاهی قسطی کلاب از بزرگترین سایت‌های فروش اینترنتی در کشور می‌باشد که به روزترین کالاها را به صورت نقدی و فروش قسطی عرضه می‌کند. فروش قسطی کالاها دارای شرایط بسیار مناسبی بوده که می‌توانید با کمترین هزینه و پیش پرداخت کالاهای مورد نیاز را خریداری کنید.

در این سایت می‌توانید اقدام به خرید اقساطی گلکسی واچ 5 کرده و این گوشی هوشمند را با شرایط ویژه خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به سایت مراجعه کرده و شرایط را با دقت مطالعه کنید و یا با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. خرید اقساطي گلکسی واچ 5 ارزش خرید بالایی داشته و می‌توانید بهترین نسخه ساعت هوشمند را در اختیار داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی سرفیس پرو8

خرید اقساطی سرفیس پرو8
محصولات مایکروسافت همانند اپل بسیار پرطرفدار و باکیفیت می‌باشند و جز کالاهای لوکس محسوب می‌شوند. برای خرید اقساطی سرفیس پرو8...

خرید قسطی هدفون سنهایزر

خرید قسطی هدفون سنهایزر
هدفون‌ها به شما دنیایی استثنایی را هدیه می‌دهند و به شما کمک می‌کنند که در محیط کار یا خانه یک حریم شخصی و خصوصی را تجربه کنید. برای ...