خرید اقساطی تبلت اپل 2021

تاریخ انتشار:
1403/2/26 19:16:15

تبلت‌های اپل دارای طراحی فوق‌العاده زیبایی هستند و ویژگی‌های بسیار با کیفیتی دارند. برای خرید اقساطی تبلت اپل 2021 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید اقساطی تبلت اپل 2021


بررسی مشخصات تبلت اپل 2021

پس از گوشی‌های هوشمند، تبلت ها سهم عظیمی در بازار تکنولوژی، کالای دیجیتال و محصولات هوشمند دارند. از طرفی با توجه به شرایط موجود و افزایش مشاغل و آموزش‌های مجازی، روز به روز نیاز به خرید یک گوشی و یا تبلت کارآمد بیش از پیش می‌باشد. حال در بین انواع مدل‌ها و برند‌های تبلت، مجموعه اپل هم تبلت هایی موسوم به آیپد تولید کرده که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا نیز پیدا کرده‌اند.

اگر تمایل به خرید قسطی قبلت اپل 2021 دارید، گفتنی است که شما می‌توانید در صورت نیاز، نسل جدید تبلت‌های اپل را به صورت اقساطی و با شرایط ویژه از وبسایت و مجموعه  قسطی کلاب خریداری کنید. 

همان طور که می‌دانید، مجموعه اپل در سال 2021 هم مانند روال سال‌های سابق اقدام به تولید تبلت‌های جدید خود کرد که همانند سابق با استقبال خوبی نیز مواجه شد. برای خرید قسطی تبلت اپل 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

برنامه ریزی مجموعه اپل به این صورت است که هر سال طی مراسمی، گوشی‌های هوشمند و تبلت های خود را ارائه می‌کند. اما برخلاف شرکت اپل، شرکت‌های دیگری مانند سامسونگ، شیائومی در طول سال محصولات مختلف و متنوعی را ارائه کرده که قشرهای مختلف جامعه را نیز در بر خواهند گرفت.

همان گونه که مطلع هستید، مجموعه اپل، محصولات خود را با قیمتی بالاتر از حد معمول ارائه کرده و به همین خاطر می‌توان گفت که مشتریان خاص خود را داشته و تمامی افراد جامعه اقدام به خرید محصولات این مجموعه نمی‌کنند. 

با خرید اقساطی تبلت اپل 2021 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید. در ادامه به بررسی مشخصات ظاهری و فنی جدیدترین تبلت اپل پرداخته و در نهایت متوجه خواهیم شد که آیا این تبلت ارزش خرید دارد یا خیر؟

مشخصات ظاهری

طراحی‌های خاص اپل را در این محصول هم می‌توانیم به‌خوبی مشاهده کنیم. رنگ‌های به کار رفته در آن به خوبی می‌توانند حس کیفیت مثال زدنی محصولات و آیپد های اپل را به ما منتقل کرده و متوجه خواهیم شد که با یک تبلت مدرن و پیشرفته رو به رو هستیم. 

این سری از تبلت ها که ملقب به آیپد پرو می‌باشند، در دو سری 11 و 12.9 اینچ عرضه شده که می‌توانید بنا به نیاز خود یکی از این دو مدل را خریداری کنید. برای خرید قسطی تبلت اپل 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی

تراشه به کار رفته در هر دو نوع، Apple M1 بوده که در حال حاضر یکی از قدرتمندترین و جدیدترین پردازنده‌ای اپل محسوب می‌شود. این محصول مانند دیگر تولیدات قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را ندارد، اما در کنار آن حافظه‌های ذخیره سازی خود تبلت به صورت 128، 256، 512 گیگابایت و 1 و 2 ترابایت عرضه شده که به خوبی پاسخگوی نیاز شما بوده و قطعا نیازی به کارت حافظه جداگانه وجود نخواهد داشت. برای خرید اقساطی تبلت اپل 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این محصول، باتری بسیار کاربردی و با ظرفیت بالای این تبلت می‌باشد. در این محصول از یک باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 10758 میلی‌آمپر استفاده شده که به وسیله شارژ سریع 18 وات تغذیه می‌شود. 

شاید تنها اشکال این باتری را بتوان ضعیف بودن توان شارژ آن دانست که سبب طولانی شدن فرآیند شارژ شدن می‌شود. حافظه رم این تبلت نیز در دو نسخه 8 و 16 گیگابایت عرضه شده که در کنار پردازنده ی پرچمدار، به خوبی کارهای گرافیکی را انجام خواهد داد.  

خرید اقساطی تبلت اپل 2021

اگر قصد خرید قسطی تبلت اپل 2021 را دارید، گفتنی است که وبسایت قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی تبلت اپل، فروش اقساطی تبلت برندهای دیگر هم انجام داده و شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه، هم به صورت اقساطی و هم به شکل نقدی، محصول خود را خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیپد پرو 2021

خرید قسطی آیپد پرو 2021
اگر به دنبال خرید یک تبلت جذاب و پرفروش هستید، خرید قسطی آیپد پرو 2021 را از بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی گوشی POCO X3 GT

خرید قسطی گوشی POCO X3 GT
برند شیائومی با ارائه بهترین محصولات در کنار بهترین خدمات در جهان شهره است. برای خرید قسطی گوشی POCO X3 GT به بخش موبایل در...