خرید اقساطی S22 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/30 14:05:36

یکی از گوشی‌های رده بالای سامسونگ مدل s22 ultra می‌باشد. برای خرید اقساطی S22 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی S22 ultra


گوشی شگفت‌انگیز گوشی s22 ultra، تحولی شگرف در تولیدات شرکت سامسونگ 

یکی ‌از انواع کالای دیجیتال که به فراوانی در جامعه کاربرد دارد، گوشی تلفن همراه است. از میان برندهای مختلف، گوشی s22 ultra، یکی از جدیدترین محصولات شرکت سامسونگ می‌باشد. با ‌تولید این محصول، رضایت مشتریان از خدمات شرکت سامسونگ، بیشتر از قبل شد. دانستن اطلاعات مهم در مورد انتخاب گوشی با کیفیت، دارای امکانات لازم و کارایی بالا به شما هنگام خرید قسطی S22 ultra بسیار کمک می‌کند. به این صورت با اطمینان خاطر و آرامش خیال، یک خرید ایده‌آل را تجربه خواهید کرد. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد این کالای دیجیتال می‌پردازیم. 

ویژگی‌های شگفت‌انگیز گوشی s22 ultra

در طول شبانه‌روز، بیشتر وقت افراد، صرف استفاده از گوشی همراه می‌شود. تماس، ارسال پیامک، بازی‌های اندرویدی، دانلود برنامه‌های مورد نیاز، جستجو در فضای مجازی، راه‌اندازی تجارت آنلاین کاربردهایی است که بین بیشتر گوشی‌ها مشترک است. اما گوشی s22 ultra، تحولی شگرف در دنیای کالای دیجیتال است که مشخصاتی فراتر از این موارد را در برمی‌گیرد. برای خرید اقساطی S22 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. گوشی s22 ultra، دارای فناوری‌های جدید و بروز است که از همان ابتدای عرضه به بازار، مورد استقبال کاربران قرار گرفت:

•دارای امکانات قوی مانند دوربین با کیفیت برای تصویربرداری در شب
•باتری با ظرفیت فوق العاده و توان بالا برای نگهداری شارژ بیشتر از 24 ساعت
•ظاهری زیبا با امکانات کامل و بی‌نقص
•ضخامت کم و صفحه نازک گوشی جهت راحتی هنگام کار
•قاب مقاوم محافظتی از جنس آلومینیوم، بسیار درخشان و براق
•عرضه محصول در رنگ‌‌های متنوع سفید، سبز، سبز آبی، نوک مدادی، قرمز و آبی با تنوع عالی
•دارای خاصیت ضد آب 

دوربین‌های شگفت‌انگیز گوشی s22 ultra

از دیگر امکانات گوشی s22 ultra، وجود دوربین سه‌تایی است که به صورت عمودی قرار دارند و یک دوربین سلفی‌انداز در جلو که از جدیدترین دوربین‌های موجود است. یکی از دلایل شگفتی گوشی s22 ultra، به خاطر وجود همین دوربین‌های نوین است. برای خرید قسطی S22 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

1) دوربین بالا از نوع فوق العاده و با کیفیت دوربین‌های 12 مگاپیکسل است که منظره تصویربرداری شده را گسترش می‌دهد.

2) دوربین دوم یا وسطی از انواع دوربین‌های روشن کننده در شب است که با ظرفیت 50 مگاپیکسل، عکس را در شب بدون بازگشت نور با وضوح بالا تهیه می‌کند. آنگاه با وجود حسگرهای بزرگ پیکسلی، امکان تصویر‌برداری در شب را مهیا می‌سازد.

3)دوربین پایین از انواع دوربین‌های 10 مگاپیکسل است که قدرت زوم فوق‌العاده‌ای دارد. با افزایش فریم نمونه‌برداری در لحظه می‌توان به تصاویر، پایداری بیشتری بخشید و عکس‌های زیباتری ثبت کرد. یک دوربین هم در جلوی گوشی وجود دارد که از نوع جدیدترین سخت افزارهای عرضه شده است. با وجود این دوربین‌ها می‌توانید، با کیفیت‌ترین عکس‌ها را تهیه و گالری گوشی خود را به گنجینه‌ای از‌ خاطرات فراموش ناشدنی تبدیل کنید. با خرید اقساطی S22 ultra از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

یک خرید فوق‌العاده با شرایط ویژه

در ‌صورتی که قصد خرید اقساطی یک کالای دیجیتال مثل گوشی همراه را دارید، می‌توانید از فروش قسطی که در سایت قسطی کلاب برای شما مهیا شده است استفاده کنید. با مراجعه به سایت قسطی کلاب، می‌توانید از شرایط پرداخت ویژه مطلع شوید. امروزه برای خیلی از افراد، خرید با شرایط نقدی ممکن است سخت باشد. اما باز هم در این زمان می‌توان روی پیشنهادهای ویژه سایت قسطی کلاب حساب باز کرد. جهت مشاهده انواع و اقسام طرح‌ها و رنگ‌های گوشی s22 ultra می‌توانید همین الان، به این سایت مراجعه نمایید و از خرید قسطی S22 ultra کمال رضایت و اطمینان خاطر را داشته باشید. به غیر از گوشی موبایل، انواع لوازم خانگی، لوازم اداری، بازی سرگرمی، آرایشی بهداشتی و حتی وسایل نقلیه را نیز به صورت آنلاین خرید کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی m31

خرید قسطی m31
یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی همراه سامسونگ m31 نام دارد. برای خرید اقساطی m31 به بخش کالای دیجیتال مراجعه کنید و یک خرید مقرون ...

خرید قسطی گوشی A52S

خرید قسطی گوشی A52S
یکی از گوشی‌های برند سامسونگ مدل A52s می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A52S به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...