خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/30 23:07:53

جدیدترین محصول شرکت اپل با نام آیفون 13 روانه بازار شده است و طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرومکس


معرفی گوشی آیفون 13 پرومکس

شرکت چند ملیتی اپل، از سال‌های دور کارِ خود را با تولید رایانه‌های شخصی آغاز نمود و رفته رفته فعالیت این شرکت افزایش یافت؛ تا جایی که با تولید تلفن‌های همراه، انقلاب بزرگی در جهان برپا نمود. بدین ترتیب، با گذشت زمان و ارائه مدل‌های جدیدتر، مخاطبین زیادی را به خود اختصاص داد. امروزه، برند اپل، جز تولید کننده‌های قدرتمند جهانی بوده و در سپتامبر 2021 آخرین پرچمدار خود را راهی بازار کرده است.

اگر به دنبال یک گوشی توانا، با کیفیت و خوش ساخت هستید، قطع به یقین، خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرومکس یک انتخاب درجه یک برای شما خواهد بود. 

نکاتی در رابطه با گوشی ایفون 13 پرومکس

گوشی ایفون 13 پرومکس، از نظر بدنه استقامت بیشتری، نسبت به نسل پیشین خود یعنی ایفون 12 پرومکس دارد، اما از نظر ظاهر، تغییرات مشهودی نداشته است.

اگر در پی خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرومکس هستید، باید بدانید که سایز ناچ دوربین و تشخیص چهره ی این گوشی 20 درصد کاهش داشته است. به همین دلیل، دسترسی به صفحه نمایش بهینه تر شده است. همچنین، کیفیت رنگ‌ها، عمق رنگ مشکی و کیفیت تصویر به طرز چشمگیری ارتقا یافته است و با بهره گیری از قابلیت پروموشن به یک صفحه نمایشی 10 الی 120 هرتزی دسترسی خواهید داشت.

بزرگترین تغییری که با خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرومکس مشاهده خواهید کرد، مربوط به دوربین‌های آن می‌باشد. دریچه لنزها و سایز سنسورها افزایش پیدا کرده و قابلیت‌های آنها نیز ارتقا یافته است. این گوشی به سه لنز واید، اولترا واید و تله فوتو مجهز می‌باشد، که همگی حالت عکاسی در شب و پرتره را پشتیبانی می‌کنند و عکس های جذابی را به شما هدیه می‌کنند.

جدیدترین قابلیتی که به گوشی ایفون 13 پرومکس اضافه شده است، سینماتیک مود می‌باشد. زمانی که در حین فیلم برداری، این ویژگی را فعال می‌نمایید، سوژه‌های مختلفی که در تصویر هستند شناسایی شده و به طور اتوماتیک فوکوس روی سوژه‌ها جا به جا می‌شود. این اتفاق کاملا نرم و روان و به اصطلاح سینمایی صورت می‌پذیرد.

با خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرومکس شما به یکی از بهترین سخت افزارها یعنی سخت افزار A15 دسترسی خواهید داشت و از لحاظ نرم افزار نیز، تا سال‌ها برای این گوشی آپدیت خواهد آمد.  

مشخصات فنی گوشی آیفون 13 پرومکس

در این قسمت به معرفی مشخصات فنی این کالای دیجیتال می‌پردازیم؛ تا بدین وسیله بتوانید به راحتی در رابطه با خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرومکس تصمیم گیری نمایید.

تاریخ معرفی: 2021 september 14

رنگ بندی: خاکستری، طلایی، نقره ای، آبی

سیستم عامل: iOS 15 (به هنگام عرضه)

وزن: 240 گرم

ابعاد: 160.8 * 78.1 * 7.7 میلی متر

جنس بدنه: پنل جلویی: سرامیک شیلد، پنل پشتی: گوریلا گلس، فریم دور: استیل

حافظه داخلی: 128 گیگابایت (RAM 6 گیگابایت) / 256 گیگابایت (RAM 6 گیگابایت) / 512 گیگابایت (RAM 6 گیگابایت) / 1 ترابایت (RAM 6 گیگابایت)

رزولوشن: 1284*2778 پیکسل

تراکم پیکسلی: 457 پیکسل در اینچ

دوربین‌های پشت گوشی: 3 ماژول دوربین

رزولوشن عکس: 12 مگاپیکسل

دوربین سلفی: 1 ماژول

رزولوشن عکس سلفی: 12 مگاپیکسل

اسپیکر: استریو

پشتیبانی از جک 3.5 میلیمتری: ندارد

درگاه مجزا برای حافظه جانبی: ندارد

گواهی IP68: دارد

پردازنده گرافیکی: اپل GPU

پردازنده مرکزی: 6 هسته‌ای

مشخصات باتری: از نوع لیتیوم یونی / ظرفیت 4352 میلی آمپر بر ساعت

پشتیبانی از شارژ سریع: دارد (با قدرت 27 وات)

سنسورها: تشخیص شتاب، تشخیص چهره، حسگر مجاورت، فشارسنج، ژیروسکوپ و قطب نما

سایر قابلیت‌ها: پشتیبانی از هات اسپات، بلوتوث، GPS، NFC و USB 2.0، پشتیبانی از 5G، EVDO، CDMA، LTE، GSM و HSPA
مدل‌های عرضه شده: نسخه چین و هنگ کنگ (A2644)، نسخه آمریکا (A2484)، نسخه روسیه (A2645)، نسخه جهانی (A2643) 

جمع بندی

به منظور خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرومکس، می‌بایست نقاط قوت و ضعف این محصول را مورد بررسی قرار داد. از این رو، به ارائه یک جمع بندی مختصر از این محصول می پردازیم.

نقاط قوت: صفحه نمایش، باتری، دوربین، اسپیکر و سخت افزارِ بسیار عالی و مطلوب

نقاط ضعف: طراحی نه چندان خوب، وزنِ سنگین 

شرایط اقساطی خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرومکس

اگر قصد خرید نقدی و یا خرید اقساطی گوشی موبایل ایفون 13 پرومکس و یا هر کالای دیجیتال دیگری را دارید؛ با مراجعه به وب سایت قسطی کلاب می‌توانید از میان تنوع بالایی از محصولات، کالای مورد نظر خود را بیابید. 

قسطی کلاب، یکی از معتبرترین پلتفرم‌هایی می‌باشد، که با فروش قسطی وسایل نقلیه، سیم کارت، گوشی موبایل، لوازم خانگی و صدها محصول دیگر، محبوبیت زیادی را به خود اختصاص داده است. از این رو، می‌توانید تا سقف 180 میلیون تومان از این فروشگاه به صورت قسطی و با مدت زمان بازپرداخت حداکثر 24 ماهه خرید خود را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل اپل 11

خرید اقساطی موبایل اپل 11
قسطی کلاب طرح های فروش اقساطی موبایل اپل را به مرحله اجرا گذاشته است. به همین جهت، برای آگاهی از جزئیات طرح فروش موبایل اپل اقساطی، می توان...

خرید اقساطی اپل واچ با چک

خرید اقساطی اپل واچ با چک
اگر تمایل به خرید اقساطی اپل واچ با چک دارید به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...