خرید قسطی گوشی A32 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 06:45:12

گوشی جذاب و پرفروش a32 یکی از بهترین مدل‌های سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A32 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی A32 سامسونگ


گوشی a32 سامسونگ

امروزه کالاهای دیجیتال به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کنند و محصولات جدیدی وارد بازار می‌شوند. با خرید قسطی گوشی a32 سامسونگ شما سری قابل اعتمادی از گروه‌های موبایل را انتخاب کرده اید. همچنین شما از امکان خرید اقساطی گوشی نیز برخوردار خواهید شد. با ارائه شرایط فروش قسطی موبایل, به خریداران این امکان را می‌دهند تا قدری بالاتر از بودجه در نظر گرفته شده اقدام به خرید کالا نمایند.

 آن‌ها می توانند با خرید اقساطی گوشی و کالای دیجیتال با کیفیت, استفاده بلند مدت و سهولت استفاده را برای خود تضمین می‌نمایند. بدیهی است امکان تطبیق و خرید محصولات جدیدی که به صورت روزانه به بازار کالای دیجیتال افزوده می‌شوند وجود ندارد. اما با مطالعه کافی روی محصولات موجود در بازار می‌توان سری‌های خاصی از کالاها را هدف قرار داد. 

با افزایش نسبی قیمت‌ها در بازار کالای دیجیتال, پرداخت وجه کالا به صورت یکجا برای برخی از طبقات جامعه سخت‌تر شده است. اما فروش قسطی موبایل در این سایت‌ها امکان خرید اقساطی گوشی را تسهیل نموده است. 

امکان خرید اقساطی گوشی a32 سامسونگ

برند سامسونگ از برندهای محبوب بازار کالای دیجیتال به ویژه موبایل است. محصولات این شرکت در طی دهه گذشته بخش بزرگی از سهم بازار موبایل را در کشورمان به دست آورده است. این شرکت سری‌های مختلفی از موبایل را تولید و به بازار عرضه نموده است. یکی از پرطرفدارترین و با کیفیت ترین این گروه‌ها, موبایل‌های سری A می‌باشد. در این رسته گوشی سامسونگ a32 است با قابلیت‌های خیره کننده, توجه مخاطبان بسیاری را به سمت خود جلب نموده است.   

این کالای دیجیتال با امکان ارتباط شبکه‌ای 5G, بازار چند سال آینده, به خصوص بازار ایران را در اختیار خواهد داشت. با توسعه این شبکه, توجه کاربران به ویژه نسل جوان را, به سرعت پردازش بالاتر را به خود جلب خواهد نمود. مصرف‌کنندگان و طرفداران این گوشی با خرید قسطی گوشی a32 سامسونگ خواهند توانست, با خرید اقساطی گوشی‌های این طبقه, از امکانات ویژه این گوشی بهره‌مند شوند.

صفحه 6 اینچی این گوشی, مشاهده فیلم و فایل‌های دلخواه را برای کاربران تسهیل می‌نماید. بر روی این این گوشی سیستم عامل 11 Android نصب شده است و امکان ارتقاء آن به نسخه 12 در آینده نزدیک فراهم می‌گردد. 

اطلاعات بیشتر

وزن این کالای دیجیتال 205 گرم است که در مقایسه با گوشی‌های با قابلیت مشابه, سبک تر می‌باشد. فروش قسطی موبایل در این سایت به شما امکان می‌دهد گوشی‌های کم وزن و با کیفیتی را در اختیار داشته باشید. ابعاد این گوشی 164.2x76.1x9.1 میلی‌متر است که به راحتی در جیب یا کیف شما قرار می‌گیرد و حمل آن آسان است. باتری این موبایل از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت می‌باشد و قابلیت شارژ سریع با توان 15 وات را دارد.  

حافظه داخلی این محصول 128 گیگابایت است. با خرید اقساطی گوشی a32 سامسونگ شما می‌توانید از RAM با ظرفیت 6 تا 8 گیگابایت برخوردار شوید. همچنین می‌توانید سرعت پردازش بالای این موبایل را مشاهده کنید.

این گوشی قابلیت استفاده از دو سیم کارت را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید در مواقع دلخواه روی سیم کارت مورد نظر سوییچ نمایید. این موبایل امکان برقراری ارتباط شبکه‌ای با شبکه‌های 2G,3G,4G,5G را دارد. با راه اندازی و گسترش شبکه 5G در ایران, شما پیشاپیش این امکان را در گوشی خود خواهید داشت.

نحوه خرید قسطی گوشی a32 سامسونگ

در این سایت, امکان خرید اقساطی گوشی a32 سامسونگ برای کاربران فراهم شده است. اگرچه که در صورت درخواست خرید نقدی نیز, کالای مورد نظر ظرف حداکثر 5 روز کاری برای شما ارسال می‌گردد. 

با افزایش قیمت انواع کالای دیجیتال, فروش قسطی موبایل در این سایت, گزینه مناسبی برای خریداران محسوب می‌شود. خرید اقساطی گوشی در این پورتال با سامانه‌های "طرح چابک", "لیزینگ پارسیان", "بایچک" و "پویا" امکان پذیر است. این امر تسهیلات مناسبی برای علاقه مندان محسوب می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ضمانت‌های مورد نیاز, مدارک لازم, شرایط پرداخت و تعداد اقساط هر طبقه, شما می‌توانید به بخش مربوطه در سایت مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل با سفته

خرید اقساطی موبایل با سفته
امروزه قیمت موبایل و تلفن همراه بسیار بالا رفته است و اکثر افراد تمایل به خرید اقساطی موبایل با سفته دارند. برای خرید اقساطی گوشی هوشمند...

خرید قسطی پرینتر لیزری

خرید قسطی پرینتر لیزری
پرینترها دستگاه‌های مهم و اساسی می‌باشند که در هر شرکت و محیط کاری لازم و ضروری است. برای خرید اقساطی پرینتر لیزری به بخش کالای ...