فروش قسطی هدفون بیتس

تاریخ انتشار:
1403/2/30 09:53:43

فروش قسطی هدفون بیتس به دلیل قیمت بالا و کیفیت غیر قابل انکار این برند، به واسطه فروشگاه عرضه کالاهای دیجیتالی قسطی مارکت امکان پذیر گشته تا کاربران بتوانند لذت شنیدن موسیقی ناب را تجربه کنند. برای فروش قسطی هدفون بیتس به بخش کالای دیجیتال در قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروش قسطی هدفون بیتس

فروش قسطی هدفون بیتس

یکی از اصلی ترین دغدغه های جوانان امروزی، بهره مندی از هدفون های باکیفیت می باشد. از این رو فروشگاه قسطی کلاب، با فروش قسطی هدفون بیتس توانسته این نیاز کاربران را بر طرف سازد.
شرکت بیتس یکی از زیر مجموعه های شرکت اپل با مسئولیت های محدود می باشد. هدف اصلی این شرکت، تولید محصولات صوتی می باشد. این شرکت توسط آهنگساز و رپر مشهور دکتر دره بنیان گذاری شده است. تمرکز اصلی این شرکت، تولید هدفون و اسپیکر می باشد. شرکت HTC یک دوره سهام دار اصلی بیتس بوده و به طور انحصاری هدفون های این شرکت را در کنار گوشی های خود عرضه می کرد، اما بعد از مدتی سهام خود را به فروش رساند و در نهایت شرکت اپل تمامی سهام بیتس را خریداری کرد.
جهت خرید قسطی هدفون بیتس و آگاهی از شرایط فروش این هدفون محبوب، می توانید به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات کلی و فروش قسطی هدفون های بیتس

با توجه به کیفیت ساخت، طراحی زیبا، امکانات و کیفیت صدای هدفون های بیتس، قیمت آن با هدفون های معمولی تفاوت زیادی دارد. از این رو خرید این هدفون ها برای عموم امکان پذیر نیست. با ارائه خدمات فروش قسطی هدفون بیتس در فروشگاه قسطی کلاب، این مشکل بر طرف شده و امکان خرید قسطی هدفون بیتس برای عموم مهیا شده است.

نکته اساسی که هدفون های بیتس را از سایر هدفون ها جدا می کند، میزان باس بالای آن است. یکی از دلایل دیگری که فروش قسطی هدفون بیتس را ارزشمند می کند، طول عمر زیاد باتری و فناوری شارژ سریع این هدفون ها است.

مزایای فروش اقساطی هدفون بیتس

همانطور که دکتر دره در یکی از پیام های تبلیغاتی خود بیان کرد، اغلب هدفون ها توانایی پخش تمامی صدا های موجود در یک آهنگ را ندارند. اما بیتس توانسته این امکان را برای مشتریان خود فراهم کند تا دقیقا همان صدایی را بشنوند که نوازنده هنگام نواختن می شنود. علاوه بر این به دلیل استفاده از تکنولوژی حذف نویز در هدفون های بیتس، این محصول توانسته شیفتگان موسیقی را به سمت خود جذب کند. بنابراین هیچ جای تردید در انتخاب این محصول باقی نمی ماند.

وب سایت قسطی کلاب با ارائه فروش قسطی هدفون های بیتس توانسته پاسخ گوی نیاز کاربران باشد و به شیفتگان موسیقی کمک می کند تا از گوش دادن به موسیقی بیشتر لذت ببرند.

برای خرید قسطی هدفون بیتس می توانید وارد فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شده و بخش خرید کالای دیجیتالی را بررسی کنید. در مجموعه قسطی کلاب فروش قسطی هدفون های بیتس بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری امکان پذیر است.

همچنین در سیستم فروش قسطی هدفون بیتس که توسط تیم قسطی کلاب در اختیار کاربران قرار داده شده، می توانید مدت زمان اقساط خود را بین 3 الی 12 ماه مشخص کرده و میزان اقساط ماهیانه خود را مشاهده کنید.  

فروش قسطی هدفون بیتس مدل Beats Studio 3 Wireless:

در حال حاظر این محصول بهترین هدفون بی سیم ارائه شده توسط این شرکت می باشد. این محصول از طریق بلوتوث به دستگاه متصل شده و عمر باتری آن 40 ساعت و 22 ساعت در صورت فعال کردن قابلیت حذف نویز، می باشد. در این محصول از چیپ W1 بهره گرفته شده که امکان اتصال سریع به دستگاه های اپل دارای سیستم عامل iOs 10، سیستم عامل مک Sierra، watchOS 4 و نسخه های جدیدتر را دارا می باشد. علاوه بر این، در این محصول از فناوری حذف نویزی تطبیقی بهره گرفته شده است. در این تکنولوژی دو میکروفون در داخل و خارج فنجان یا پد گوش قرار داشته و میزان صدا را بر اساس محیط اندازه گیری می کند.

فروش قسطی هدفون بیتس  Beats Solo3 Wireless:

در این مدل هدف بیتس ارائه تجربه ای طولانی مدت از گوش دادن و لذت بردن از موسیقی مد نظر بوده است. مدت زمان عمر باطری بدون استفاده از فناوری حذف نویز 40 ساعت و با فعال بودن این قابلیت 22 ساعت می باشد. اگر شارژ این مدل رو به اتمام باشد، تنها با 5 دقیقه شارژ کردن آن می توان 3 ساعت دیگر نیز به موسیقی گوش داد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشي ایفون 14 با چک

خرید قسطی گوشي ایفون 14 با چک
برای خرید قسطی گوشي ایفون 14 با چک می‌توانید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

خرید قسطي تبلت s5e سامسونگ

خرید قسطي تبلت s5e سامسونگ
تبلت‌های سامسونگ در انواع و مدل‌های متنوعی طراحی و تولید شده است که فروش بالایی نسبت به دیگر برندها دارد. شما می‌توانید برای خرید ...