خرید قسطی تلویزیون اسنوا 49 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/27 04:39:12

برند اسنوا یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون اسنوا 49 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 49 اینچ

مشخصات تلویزیون اسنوا 49 اینچ

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 49 اینچ از بخش لوازم خانگی فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به متقاضیان ارائه می‌گردد. تلویزیون‌های شرکت Snowa به قابلیت‌ها و امکانات منحصر به فردی مجهز شده‌اند. ال ای دی 49 اینچ برند اسنوا از طراحی بسیار زیبا و جذابی بهره مند می‌باشد.

استفاده از فناوری‌های روز دنیا در ساختار این محصول، در افزایش کیفیت تصاویر پخش شده تاثیر بسزایی برجای می‌گذارد.در ضمن LED شرکت اسنوا در مقایسه با مدل‌های مشابه از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار هستند.  

مجهز به پنل VA (Vertical Alignment) و وضوح تصویر بالا، از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 49 اینچ به شمار می‌رود. پنل‌های از نوع va در زمره جدیدترین پنل‌های به کار رفته در نمایشگر تلویزیون‌های نسل جدید می‌باشند. 

پراکندگی بالای نور و کنتراست بالا، از مزایای مهم پنل چیدمان عمودی (va) محسوب می‌شود. کنتراست، در ارتقای کیفیت و طبیعی بودن تصاویر دریافتی تلویزیون نقش بسزایی ایفا می‌نماید. نسبت کنتراست پنل های va غالبا در محدوده 3000:1 الی 6000:1 قرار دارد.

لازم به ذکر است که تلویزیون LED اسنوا تصاویر را با کیفیت Full HD و رزولوشن بالای 1080×1920 پخش می‌نماید. همچنین، نسبت تصویر 16:9 و زاویه دید مناسب، کیفیت فوق العاده ای را در هنگام پخش تصاویر از تلویزیون 49 اینچ اسنوا در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

سیستم صوتی باکیفیت را می‌توان از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی تلویزیون اسنوا 49 اینچ برشمرد. در قاب پایین تلویزیون اسنوا دو عدد اسپیکر با خروجی صدای 20 وات تعبیه شده است. پشتیبانی سیستم صوتی تلویزیون از فناوری دالبی و دالبی دیجیتال، صدای شفاف و باکیفیت منحصر به فردی را در فضا طنین انداز می‌کند. ضمنا، تلویزیون اسنوا 49 اینچ از خروجی صدای کواکسیال نیز برخوردار است. 

دیگر مشخصات قسطی تلویزیون اسنوا 49 اینچ

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 49 اینچ می‌توان به پورت‌های ارتباطی متنوع این محصول، اشاره نمود. در واقع، LED اسنوا در زمینه پورت‌ها و درگاه‌های ورودی بسیار خوب و قوی ظاهر شده است. ورودی HDMI قابلیت متصل نمودن انواع دستگاه‌ها مانند DVD Player را به ال ای دی و به صورت همزمان امکان پذیر ساخته است.

علاوه بر این، درگاه ارتباطی USB، اتصال انواع تجهیزات جانبی مانند فلش مموری را به تلویزیون راحت و آسان نموده است. در ضمن رابط‌های کامپوزیت و کامپوننت تلویزیون LED 49 اینچ اسنوا، امکان اتصال دستگاه‌های صوتی و تصویری قدیمی را فراهم آورده است.

شایان ذکر است که برای تلویزیون اسنوا 49 اینچ یک گیرنده باکیفیت دیجیتال در نظر گرفته شده است. با استفاده از گیرنده دیجیتال دستگاه امکان دستیابی به کانال‌ها و شبکه‌های داخلی به راحتی برای کاربران فراهم می‌گردد. برای خرید قسطی تلویزیون اسنوا 49 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مجهز به فناوری HDR، زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه، ورودی آنتن (RF)، قابلیت اتصال به دیوار، دارای راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها، امکان ضبط برنامه‌ها، قابلیت ماشین زمان، پشتیبانی از تلتکست، امکان جستجوی کانال خودکار، پشتیبانی از فرمت‌های تصویری H264، MPEG، TP، MKV و MP4 و امکان پخش فرمت‌های صوتی AC3، MP3، AAC و HEAAC، از دیگر ویژگی‌های فروش قسطی تلویزیون اسنوا 49 اینچ تلقی می‌گردد. 

نحوه خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 49 اینچ

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور افزایش سطح رفاه متقاضیان، زمینه مناسب برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا را فراهم آورده است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی ghesticlub.com از شرایط، ضوابط و تسهیلات این طرح اطلاعات لازم را به دست آورند. در ضمن علاوه بر طرح‌های فروش اقساطی، امکان خرید نقدی انواع لوازم خانگی از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب پیش بینی شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با سفته

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با سفته
برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با سفته الکترونیکی یا چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید اقساطی آبمیوه‌گیری

خرید اقساطی آبمیوه‌گیری
اگر قصد خرید اقساطی آبمیوه‌گیری با قیمتی مناسب را دارید، به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...